Taisin laittaa niin, että numerot 1–12/83 ovat omassa normaalissa kansiossaan. Toinen puolisko (13–33/83), jossa on siis vielä neljä normaalia Hopparia ja 17 ohuempaa lehteä, päätyi myös normaaliin kansioon. Tämä onnistui siten, että lisäsin Aku Ankka -kansion kiinnitysrautoja (itse kutsun niitä jostain syystä pinneiksi) Hoppari-kansioon, jotta sain kaikki lehdet liitetyksi.
Aku-kansio (punainen) on tosiaan inan verran lyhyempi, ehkä millin tai kaksi. Pinnitkin tuntuvat olevan aivan aavistuksen lyhyemmät ja myös eriväriset. Sain silti lehdet mahtumaan kohtuullisen hyvin.
Tuo Peukaloisen kansio onkin mielenkiintoinen. Siinä lienee täysin identtinen kiinnityssysteemi.
En osaa täysin sanoa, kuinka paljon lehdet varsinaisesti "kärsivät" kansioissa, mutta pohdinnoissanne on varmasti perää. Ensimmäiset kansioni olen ostanut vuonna 1979, ja saman vuoden lehdet ovat olleet paikoillaan siitä lähtien. Ne ovat yhä melko hyvässä kunnossa, vaikka lukemisen jälkiä toki on havaittavissa.
Sen olen ainakin huomannut, että keskiaukeaman lehdet saattavat rypistyä hieman, kun niitä kiinnitetään kansioon. Loppua kohden tila käy usein varsin ahtaaksi.