Minä olen sitkeästi yrittänyt oppia pitämään Fuscosta, varsinkin kun täällä Kvaakissa löytyy useita Fuscon puolesta puhujia. Jonkin verran olen edennyt, mutta en kyllä vieläkään Fuscon piirrosta ihastele. Secos-Bill tuossa edellä totesi aika hyvin, että Fusco on vanhan polven piirtäjistä heikoin. Jos tällä tarkoitetaan erityisesti Galeppia, Ticciä, Letteriä, Villaa ja Nicoloa, niin olen lähes samaa mieltä. Nuo neljä ensin mainittua ovat kyllä aivan omassa luokassaan (osittain eri syistä ja ansioista), mutta kyllä minä Fuscon piirun verran Nicolon edelle sijoittaisin. Toisaalta täytyy kyllä kunnioittaa sitä pitkää päivätyötä, minkä Fusco on tehnyt.
Tässä uusimmassa Fuscon piirros ei häirinnyt eikä häikäissyt. Normaalista Almanacco-seikkailusta poiketen Tex ei liikkunut yksin vaan mukana seikkaili poikansa Kit. Asetelma oli mielenkiintoinen, Kit naamioituneena konnaksi, mutta lopputulos ei ainakaan ensilukemalla vakuuttanut. Varsinkin loppuosassa oli aukeamakaupalla pelkkää räiskintää, jota tuli lähinnä tylsistyneenä selailtua. Täytyy jonkin ajan kuluttua ottaa lehti uuteen luentaan, ehkäpä fiilikset siitä hieman kohoavat.