Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 246941 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Leo

• Jäsen
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #165 : 13.04.2004 klo 16:00:01 »
Timolla meni melkein kaikki oikeen, mutta mun syntymäpäivä ja -vuosi olivat vähän hakusessa ;)

Pitihän sitä itte testata ::)

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #166 : 13.04.2004 klo 16:06:11 »
Timolla meni melkein kaikki oikeen, mutta mun syntymäpäivä ja -vuosi olivat vähän hakusessa ;)

Laskin päässäni, mutta väärinkö vai oletko jo 13?
päivän veikkasin. Loput muistelin (väärin tai oikein) :)

TImo

Leo

• Jäsen
« Vastaus #167 : 13.04.2004 klo 16:07:45 »
Ikäni (12) perusteella voisin kai olla -92 -91 tai -90 , mutta -91 oikeasti olen. Nyt kyllä helpottui lopuille :-X

• Jäsen
« Vastaus #168 : 13.04.2004 klo 16:56:25 »
Mä sain tosta testistä täyden sadan, mutta Leo poisti mun tuloksen! >:( Mä en muka saa tehä tota testiä!!! :'(
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Leo

• Jäsen
« Vastaus #169 : 13.04.2004 klo 16:58:54 »
Älä valita ;D
Sä vain tunnet mut paremmin koska olet mun kaveri ja pudottelit listalta minulle enemmän tuntemattomia ihmisiä. Ja voithan ajatella että voitit koko "kisan".

BTW: Poistin myös itteni niin listalle mahtuu enemmän porukkaa.  

Esa

• Jäsen
« Vastaus #170 : 13.04.2004 klo 18:27:04 »
Vannon, etten luntannut mistään ja sata rapsahti niin että! Aika pelottavaa, että tunnen henkilön jota en ole koskaan tavannut, näin hyvin..

JV

• Jäsen
« Vastaus #171 : 14.04.2004 klo 17:40:50 »
HEi. Olen Juha Veltti, kuvantekijä. Sarjakuvien lisäksi  maalaan, teen graafista suunnittelua ym.

Sarjakuvien tekeminen on ollut jonkinlainen päämäärä ja haave vuosien ajan, mutta pitkään minua vaivasi ylittämätön rimakauhu, kunnes joku vuosi takaperin toden teolla rupesin tekemään taas sarjakuvia. Tärkeimpänä kuukausittain verkossa ilmestyvä The First Man - sarjakuva
http://www.kolumbus.fi/juha.veltti/sarjak.htm

Minun esikuvani ja harrastuneisuuteni suuntautuvat enemmän anglo-amerikkalaisen sarjakuvan suuntaan. Cages on minusta hienointa mitä sarjakuvassa on saatu aikaan, McKean nauttii muutoinkin erityisen suurta arvostusta.

Enigma -minisarja sekä muutamat muut Peter Milliganin minisarjat ovat myös kiinnostavimmasta päästä. From Hell on tietysti suursaavutus. Morrisonin New X-men nostaa supersankarisarjakuvan aivan uudelle tasolle.
Muutenkin noita Marveleita on tullut taas luettua, kun tuntuu että muuta sarjakuvaa ei hirveästi Suomessa julkaistakaan...

• Jäsen
« Vastaus #172 : 14.04.2004 klo 20:52:05 »
No hauskaa kun eksyit tänne kvaakkiin, Veltti.   ;D
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #173 : 14.04.2004 klo 21:25:54 »
Teretulemast, Veltti!
Tsekkasin kotisivusi sarjakuvat. Sulla on ainakin hyvin omaperäinen tyyli, oikea sana voisi olla "maalauksellinen". Pidin erityisesti Myrskystä, tosi kauniisti tehty ja hyvät värit. Teitkö sen vesiväreillä vai millä? Saitko innoituksen tarinaasi Ville Rannan Sateesta? ;)  Muuten, tässä http://www.kolumbus.fi/juha.veltti/first4.htm on niin kaunis ruutu että voisin vaikka ostaa tauluksi seinälle!  
Klik klik --> Sarjisblogini

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #174 : 16.04.2004 klo 23:28:14 »
Meitsi on sitten tästä päivästä eteenpäin isukki! Eli vaimoni synnytti yöllä ja kaikki on nyt hienosti. Että jos ei kvaakissa näy ja kuulu niin tiedätte sitten miksi.

;D

Esa

• Jäsen
« Vastaus #175 : 16.04.2004 klo 23:38:15 »
Meitsi on sitten tästä päivästä eteenpäin isukki! Eli vaimoni synnytti yöllä ja kaikki on nyt hienosti. Että jos ei kvaakissa näy ja kuulu niin tiedätte sitten miksi.

;D

Onneksi olkoon, Hazart! Tuliko tyttö vai poika? Niin ja onneksi olkoon uudestaan!

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #176 : 16.04.2004 klo 23:46:52 »
OnNeA, HaZarT & HaZaRtIn VaImO & HaZaRtIn VaUvA! :-*

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #177 : 16.04.2004 klo 23:52:20 »
Poika tuli ja suku jatkuu...

8)

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #178 : 16.04.2004 klo 23:58:01 »
Poika tuli ja suku jatkuu...

No mutta voihan tyttökin pitää oman sukunimensä vaikka naimisiin menis. Muuten, muistat kai sitten aloittaa jo tarpeeksi aikaisessa vaiheessa sarjakuvien pakkosyötön ja piirustusharjoitukset ;)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #179 : 17.04.2004 klo 00:25:21 »
Lainaus
Muuten, muistat kai sitten aloittaa jo tarpeeksi aikaisessa vaiheessa sarjakuvien pakkosyötön ja piirustusharjoitukset ;)

Meillä ei piirretä väkisin. Meillä pakkosoitetaan pianoa ja viulua. Ja lauletaan oopperaa - falsetista!

8)