Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 246555 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pekka R.

• Jäsen
  • Mielenkiintoista!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #150 : 15.03.2004 klo 08:33:15 »
Kyllä biologit lukevat sarjakuvia, tunnen useita tapauksia. Tunnen myös sarjakuvaa piirtäviä biologeja. Biologien suosikki on tietysti Gary Larsonin Far Side, joka taitaa tosin lipsahtaa pilapiirroskategoriaan.
Jokainen kahta suurempi parillinen luku on kahden alkuluvun summa.
- Leonhard Euler -

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #151 : 16.03.2004 klo 00:55:01 »
Kyllä biologit lukevat sarjakuvia, tunnen useita tapauksia. Tunnen myös sarjakuvaa piirtäviä biologeja. Biologien suosikki on tietysti Gary Larsonin Far Side, joka taitaa tosin lipsahtaa pilapiirroskategoriaan.

Täytyy tähän nyt vielä lisätä (Pekka ja moni muu todennäköisesti tämän jo tietääkin), ettei ole mikään ihme, että tyypin käsistä syntyvä Far Side on niinkin hyvä kuin se on - eläintieteilijä kun on Gary-herra itsekin...  ;)

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #152 : 16.03.2004 klo 21:30:11 »
Pitääpä minunkin ryhtyä esittelypuuhiin.

Syntymävuosi on -81 ja asuinpaikka Oulu.  Opintojani suorittelen Oulun ja Lapin yliopistoissa, edellisessä mediaa, jälkimmäisessä suomea.

Sarjakuvia olen lukenut koko ikäni ja suosikkini löytyvät Trondheimin tuotannosta. Itse olen piirrellyt sarjakuvia enemmän ja vähemmän aktiivisesti vajaa kymmenen vuotta. Lukemisen ja piirtämisen lisäksi sarjakuva-arvostelujani voi bongailla Lapin Kansan kulttuurisivuilta.

Luomispuolella olen toistaiseksi keskittynyt strippisarjakuvaan, mutta jatkossa on todennäköisesti luvassa pidempääkin tarinaa.

Ja tähän loppuun mainos:

http://www.pupunkolo.com

Lauri Hirvonen

Larska

• Vieras
« Vastaus #153 : 18.03.2004 klo 07:09:56 »
Ahaa täällä on tämmönen, kätevä idea.

No mitäs tässä nyt kertoisi, nimeni on Matti ja olen 16 vuotias datanomi opiskelija Jämsänkoskelta.

Täytyy nyt alkuun sanoa että en ole mikään mestari kirjoittamaan, toivottavasti minua ei nyt teilata tämän takia ;).

Tykkään lukea sarjakuvia todella paljon, voisinpa jopa sanoa että melkein joka päivä tulee vietettyä vähintään puoli tuntia sarjakuvien parissa. Suosikki sarjakuvaa minulla ei oikeastaan ole melkein kaikki menee. Lähiaikoina on tullut kylläkin vierastettua jonkin verran noita spawn ja witchblade tyylisiä sarjiksia.

Harrastuksia minulla on jonkin verran. Piirtelyä/maalailua tulee nykyään tehtyä melkein joka päivä, joitakin liikuntaharrastuksia minulla on myös mutta ei niistä sen enempää. Sitten kaikenlaisia
puoliharrastuksia löytyy myös jonkin verran mukaanlukien elokuvat ja musiikin kuuntelu.
Niin ja kitaraa tulee myös jonkin verran rämpytettyä.

Ainiin! melkein unohdin  :o, sarjakuvien lisäksi toinen intohimoni on animaatio, itse en kyllä ole tähän vielä perehtynyt (muuta kuin jotain ihan alkeellisia flash animaatioita) mutta salainen haaveeni on joskus tehdä animaatiota, tosin nyt se ei enää kovin salainen ole kun jaoin sen teidän kanssa.
Mutta kuitenkin animaatiota ja animea (jos ne nyt pitää erotella) tulee katottua kumpaakin aika lailla, välillä ihmettelen miten kerkeän näitä kaikkia juttuja tekemään sillä kirjojakin tulee luettua jonkin verran.
Onko muuten kvaakkilaisten joukossa muita animaatio loversseja?, itse olen lähiaikoina katellut aika paljon studio ghiblin tekemiä animaatio elokuvia, varsin Kiki's delivery service (kuulostaa hentailta) ja tonari no totoro on ollut ahkerassa käytössä.

Noh tässä tämä nyt oli, kiitos ajastanne.

kumiankka

• kirjoittaja
  • Jäsen
  • tutkiva(hutkiva) journalisti
« Vastaus #154 : 21.03.2004 klo 14:20:04 »
uusi tulokas vastaa myös! :)

Nimi T.Laitinen (alkuperä Rovaniemen maalaiskunta) :)
Asuinsija: Joensuu
Perhe: Mies, tytär ja koira
ikä: pian 20 kriisi
Ammatti: kirjoittaja (valmistunut 22.8.03)
työ: toimittajana paikallisessa monimediassa, ainakin vielä toistaiseksi.

Sarjakuvat:
Intohimona Aku Ankat, sisältäen taskukirjat ymuut oheisjutut. Lassi&Leevi, Kamut, fantasiateokset. Myös "oikea" kirjallisuus harrasteena sekä ammattina. Käynyt yhden valinnaiskurssin kirjoittaja-koulussa sarjakuvan piirtämistä ja luovuttanut.

Lisää tietoa ahmikaamme täältä; www.freewebs.com/tainajohanna
......*Hyvä tapa herättää huomiota on sitoa peltipurkki häntäänsä*........

Naxu

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #155 : 09.04.2004 klo 21:06:01 »
Nimi:Neea
Ikä:13
Asuinpaikka:Espoo
Ammatti: Koululainen

Minulla on lemmikkieläimenä papukaija nimeltä Eetu.
Harrastan lukemista ja kavereiden kanssa oleskelua. Luen kanssa paljon sarjakuvia, vanhanaikaisten kirjojen lisäksi ;D Musta ihmiset jotka juoksevat ympyrää ovat outoja, niinkuin minä...  ;)

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #156 : 09.04.2004 klo 21:18:08 »
Täytyy minunkin varmaan vastata tähän (threadi ei osunut silmiin silloin kun rekisteröidyin)

Eli siis: Olen Aura, -81 sarjakuva-opiskelija jolla ei ole hajuakaan, mistä löytää itsensä seuraavana syksynä. Tykkään kissoista, lohikäärmeistä, fantasiasta, kansanperinteestä, mangasta ja animesta (mikä varmaan näkyy piirrostyylistäkin) ....sekä sarjakuvasta ja animaatiosta noin yleensäkin. Pääni sisällä kuuluu Tommi-nimisen pehmolelun ääni. (Tai sitten ei.)  :D

Leo

• Jäsen
« Vastaus #157 : 10.04.2004 klo 14:23:04 »
Nyt voittekin kokeilla sitä kuinka hyvin tunnette minut :D

http://leolehtinen.friendtest.com on testi, jossa se onnistuu. Olkaa ylpeitä jos saatte edes 50/100 pistettä, sillä se on TODELLA vaikea ;)

Ja pliis, jos tette niin tehkää omalla nimellänne.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #158 : 10.04.2004 klo 15:38:41 »
Nyt voittekin kokeilla sitä kuinka hyvin tunnette minut :D

http://leolehtinen.friendtest.com on testi, jossa se onnistuu. Olkaa ylpeitä jos saatte edes 50/100 pistettä, sillä se on TODELLA vaikea ;)

Meitsipä sai 90/100 enkä edes luntannut mistään.  8)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #159 : 10.04.2004 klo 15:53:39 »
Olen aikas hämmästynyt, miten hyvin porukka tuntee minut  8)

Yhtään alle 40 ei ole vielä tullut, vaikka kysymykset ovat hurjan vaikeita!

En usko että kovinkaan moni tietää kuinka monta DB:tä omistan 8) siinä varmaan Petterikin erehtyi.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2004 klo 15:54:16 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #160 : 13.04.2004 klo 09:57:38 »
Sain vain 60 ja jäin viimeiseksi. Tunnen itseni huonoksi.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #161 : 13.04.2004 klo 12:59:30 »
Bloody weird quiz that one was, boy.

Tulikohan pohjat, siis pahnanpohjimmaiset?

Leo

• Jäsen
« Vastaus #162 : 13.04.2004 klo 14:23:02 »
Miten minä voitin Leon äidinkin?
82/100 ja neljäs sija.
Huoh 8-) Ikäänkuin antaisin äitini tehdä koko testiä. Jonkun kyllästyneen yksilön mauton pila ;D
Sain vain 60 ja jäin viimeiseksi. Tunnen itseni huonoksi.
Etkä jäänyt. Testin on tehnyt joku vähän yli 20 henkilöä, mutta tuolla sivulla ei näy kuin 10 ensimmäistä.
50 on siis jo hyvä tulos. Yrittäkää toki uudestaankin ;D¨

Ja piti vielä sanomani, että moni on vastannut  juuri sellaisiin "ei-tärkeisiin" kysymyksiin väärin,joten esim. Hazartin tulos on aika vääristetty, vaikka tiesikin tavallaan paremminkuin muut (minä nimittäin näen mitä olette vastailleet). Lienkö ikinä kertonut montako Dragon ballia omistan? Syntymävuoteni on myös joillekkin hämäränpeitossa ;D
« Viimeksi muokattu: 13.04.2004 klo 14:28:24 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #163 : 13.04.2004 klo 15:55:48 »
Veikkasin monta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #164 : 13.04.2004 klo 15:58:08 »
No ny kerkesin minäkin kokeilemaan. 71:een jäi. Hyvällä muistilla olis saanu paljon paremman tuloksen näjemmä. Jos vaan olis semmonen siis. Tai sitten olis voinu luntata Kvaakin kekusteluista, mutta se olis niin iso vaiva ollu kaivella kaiken keskeltä...
Hyvä vaan että Leo itte sai 100  ;D

Timo