Ahaa täällä on tämmönen, kätevä idea.
No mitäs tässä nyt kertoisi, nimeni on Matti ja olen 16 vuotias datanomi opiskelija Jämsänkoskelta.
Täytyy nyt alkuun sanoa että en ole mikään mestari kirjoittamaan, toivottavasti minua ei nyt teilata tämän takia

.
Tykkään lukea sarjakuvia todella paljon, voisinpa jopa sanoa että melkein joka päivä tulee vietettyä vähintään puoli tuntia sarjakuvien parissa. Suosikki sarjakuvaa minulla ei oikeastaan ole melkein kaikki menee. Lähiaikoina on tullut kylläkin vierastettua jonkin verran noita spawn ja witchblade tyylisiä sarjiksia.
Harrastuksia minulla on jonkin verran. Piirtelyä/maalailua tulee nykyään tehtyä melkein joka päivä, joitakin liikuntaharrastuksia minulla on myös mutta ei niistä sen enempää. Sitten kaikenlaisia
puoliharrastuksia löytyy myös jonkin verran mukaanlukien elokuvat ja musiikin kuuntelu.
Niin ja kitaraa tulee myös jonkin verran rämpytettyä.
Ainiin! melkein unohdin

, sarjakuvien lisäksi toinen intohimoni on animaatio, itse en kyllä ole tähän vielä perehtynyt (muuta kuin jotain ihan alkeellisia flash animaatioita) mutta salainen haaveeni on joskus tehdä animaatiota, tosin nyt se ei enää kovin salainen ole kun jaoin sen teidän kanssa.
Mutta kuitenkin animaatiota ja animea (jos ne nyt pitää erotella) tulee katottua kumpaakin aika lailla, välillä ihmettelen miten kerkeän näitä kaikkia juttuja tekemään sillä kirjojakin tulee luettua jonkin verran.
Onko muuten kvaakkilaisten joukossa muita animaatio loversseja?, itse olen lähiaikoina katellut aika paljon studio ghiblin tekemiä animaatio elokuvia, varsin Kiki's delivery service (kuulostaa hentailta) ja tonari no totoro on ollut ahkerassa käytössä.
Noh tässä tämä nyt oli, kiitos ajastanne.