Tänne minua pyydettiin kirjoittamaan. Joten, esittelen nyt itseni.
Kuten moni jo tietää, niin eksyin tänne kun joku mainosti tätä sivua ja ajattelin että postailempas omia sarjakuvia tänne.
Itse olen enemmän musiikki friikki, mutta sarjakuviin olen tutustunut lähinnä kämppikseni kautta, (postaan sen URLIn mutta kun en nyt muista.) Itse olen kuitenkin tuhertanut niitä näitä pitemmän aikaa. Jos nyt täytyy mainita joku esikuva tai joku sellanen mistä todella pitää, niin mun ehdoton suosikki on White Ninja (googlettakaa), ja muutkin vähän abstraktimmat/ sekommat jutut.
Niin, noin muuten itsestäni; Olen 17 vuotias opiskelija Torniosta (kuulostipa mielenkiintoiselta) harrastuksitani en osaa oikein sanoa mitään. Niitä ei oikeastaan ole. Kuten aiemmin sanoin olen musiikki addikti, ja minusta ihmisen musiikkimaku kertoo paljon itse ihmisestä.
Tässä muutamia favourite artisteja/bändejä: Mike Patton (Mr.bungle, Tomahawk, Faith No More), RATM, Pink Floyd, King Crimson, Devin Townsend, Strapping Young Lad, Aphex Twin... Eli siis melkein kaikki idm:n ja progen väliltä. Minulla on myös 'keskipaha' IAD, eli nettiriippuvuus. Olen irc-narkkari (fitchet/IRCnet) ja nykyään postailen foorumeillekin liian paljon.
Nyt ei tule juuri mitään mieleen. Pitäs lähteä kauppaan ostaan hernekeittoa... ööh... joo. Kysykää vaikka jotain...
Niin joo, ja mä opiskelen AV-viestintää. Se on vitun sekoa.