Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 246772 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jonecky

• Jäsen
  • Kvaak!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #210 : 18.07.2004 klo 21:15:05 »
Moi, mun nimi on Jouni ja olen alkohol... ei kun sarjakuvaholisti.

Voisin kertoa teille yhtä sun toista siitä euromäärästä ja ajasta, mikä viimeisen vajaan vuoden aikana on sarjakuviin kulunut, sitä ei moni järjellä voi mitata, eikä edes kohtuullisen isolla vuosipalkalla. Homma vaatii oikeesti jo asennetta, joku voisi käyttää termiä hulluuskin, mene ja tiedä.

Joo, ikää piirun verran yli 30 ja sijainti Joensuu ja kuten yltä käy ilmi niin pakkomielteenä nykyisin kerätä kaikkea mahdollista vähänkin harvinaisempaa tai itseä kiinnostavaa sarjakuvaa priimakuntoisena ja vain 1.painoksina, muu ei kelpaa. Lukenut pienen ikäni sarjakuvaa, suosikkeja Ankat, Tintit, Blueberryt, Valerianit, Batmanit, Manaran tuotanto, sekä moni moni muu...

Jos nyt jotain muuta itsestäni höpöttäisin niin olkoon se, että 20 vuotta olen jo koodannut eri koneilla ja kielillä sitä sun tätä, pyörittänyt omaa yritystä ja pyöritän yhäkin useampaakin kuin yhtä, rakastan avopuolisoani, urheilua melkein kaikissa sen muodoissaan, elokuvia, musiikkia, jääkylmää olutta (varsinkin kuumassa saunassa höyryävä "sitso" on parasta mitä voin kuvitella), nettisurffaamista ja pelaamista, yms.

Kuriositeettina mainittakoon sellainenkin viurahdus, että pentuna (80-luvun alussa) pelasin valehtelematta kaikki rahani (tuhansia ja taas tuhansia markkoja) kolikkopeleihin kuten Tempest, Gravitar, Pengo, Asteroids, Asteroids Deluxe, Dig Dug, Scramble, Mr. Do's Castle, Missile Command, Centipede, Kangaroo, yms yms.  Mikä ihaninta, niin nyt nuo kaikki vanhat klassikot löytyvät MAME-emulaattorille ja toimivat kuin tauti!!

Noista elementeistä on Jounipoika tehty.

Ja se pakollinen taas tähän loppuun:

Jos niitä 50-luvun priimakuntoisia Akuja joltakulta löytyy, niin mikset jo ole ottanut yhteyttä myyntiaikeissa ????!!  ;D

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #211 : 18.07.2004 klo 22:26:05 »
Kuka minä olen?

Osaisiko joku vinkata? :-\

Eiku siis ihan tosi! Oikeesti!

Etsin itseäni. Parhaillaan Turun Yliopistolla Informaatioteknologian laitoksella. (Sekä töissä, että opiskelemassa.)

Nimityksinäni suosin Tomi "bgt" Mäntylää, (kavereiden kesken bgt tai "sä") ja taitelijanimenä Sininen Tiikeri (tai eng. Blue Tiger).

Minulle on esitetty todistusaineistoa, että olisin syntynyt vuonna 1974.

Pidän sarjakuvista. Pidän itse asiassa hyvin monesta eri asiasta. Sarjakuviin liittyen taiteesta ylipäänsä - ja filosofiasta. Kaikkihan liittyy kaikkeen.

Yritän ilmaista itseäni visuaalisesti ja sanallisesti. Yritän siis ajatella. Ja zen-pyrkimysteni kautta toisaalta päästä ajattelemisesta irti... ::)
Also spracht Blau Tiger.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #212 : 19.07.2004 klo 01:28:51 »
Teretulemast uudet naamat! Etenkin turkulaisia on mukava ottaa vastaan. Hehehe!

8)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #213 : 19.07.2004 klo 10:37:25 »
Virtuaaliminäni on jälleen kuvioissa. Töitä piisaa ja lomall rikoin vain jalkani mutta mieli lepäsi.

Samperi

• Jäsen
« Vastaus #214 : 19.07.2004 klo 11:33:32 »
Pitäsisi uskoa kohtaaloon, eikä kirjoittaa tähän mitään, sillä kun yritin äsken kirjoittaa itsestäni, kävi näppäimistölle kohtalokas mokka-onnettomuus…

Kohtalolle keskisormea näyttäen siis:

Lahtisen Samppa, vielä pari viikkoa 30 -vuotias graafikko/taittaja Helsingistä (alunpitäen Mikkelistä) Vaimo ja poika (ikä lähes tasan 2 kuukautta). Sarjakuvia tavalla tai toisella. lukien tai tehden, alusta saakka. Samoin myös asiattomia kommentteja ja rimanalituksia ammattitaidolla.

Saa tulla juttelemaan, jos uskot tunnistavasi jossain.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2004 klo 11:37:22 kirjoittanut Samperi »
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #215 : 19.07.2004 klo 12:35:30 »
Öh  ???

Kolmessa viikossa porukkaa tullut huimasti lisää - ainakin ovat uskaltaneet esittäytyä. Ja naisiakin! Ja savolaisiakin! Ja savolaisia naisiakin! Ja...okei riittää jo...  ;D

Jutustelen taas jotain ihan kohtuujärjellistä kunhan saan "tehtyä jotain".

Lomafiilarit jäi vähän päälle...

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #216 : 19.07.2004 klo 14:31:27 »
Mitä, täällä on threadi jossa voi puhua itsestään! Paskaakos tässä sitten kenenkään kanssa enää keskustelemaan.
Oon 32v. asun Kanta-H:gissä. Opiskelen tän vuoden Lahden sarjislinjalla, lopputyötä piirtelen pikkuhiljaa tässä. (On muuten vieläkin vaikeuksia piirtää mitään vähänkin pidempää, terveisinä vaan nimimerkki JurpoP:lle)
Sarjakuvakokoelma on tosi pieni, mutta on mulla kaikki neljä Shokkisarjaa, Toni Poni ja Ankka Lampinen. Suosikkeja on Tilsat, Sandman, Friikkilän pojat, 2001 nights, 100 bullets. Kuuntelen 60-luvun psykedeliaa ja garagea.
Mainoksena pitää sanoa, että uusi Valitut Sarjat on työn alla, Jukka Tiluksen Mämmilä-tiiviste tulee siihen ainaskin. Taidan kirjoittaa omakustanne-foorumiin vielä lisää tästä.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

miharu-san

• Jäsen
« Vastaus #217 : 07.09.2004 klo 18:02:35 »
olen 11 vuotta vanha, ja olen syntynyt 1.1.1993, eli olen horoskooppimerkiltäni kauris. ja.. olen sukupuoleltani tyttö.

olen kiinnostunut japanilaisesta sarjakuvasta, eli mangasta.

*nii'aa* kiitos. ^^;
« Viimeksi muokattu: 07.09.2004 klo 18:04:59 kirjoittanut miharu-san »

Ruusu

• Uusi jäsen
« Vastaus #218 : 23.09.2004 klo 14:52:34 »
Kokeillaan.

Nimi: Ruusu [No ei oikeasti, mutta kyllä kelpaisi]
Asuinpaikka: Vaasa
Ikä: 18
Koulutus: Lukio jäi kesken, samoin media-assistentti opinnot. 25.10 aloitan etälukion, voin olla töissä samalla.

Harrastukset: Laulan ja valokuvaan, toisinaan soitan kitaraa sekä koulutan koiria.

En harrasta sinällään mitään sarjakuviin liittyvää, keräilen niitä vain tuonne nurkkiin ja hyvin niitä onkin, erikoisalaani on skandinavian mytologia, siksi olen jäänyt aivan koukkuun Valhalloihin [joista toivoisin vielä jokupäivä löytäväni puuttuvat]

Asun avon ja koiran kanssa 60 neliömetrin asunnossa, kahdessa kerroksessa 1 huone ja tupakeittiö, eli tilaa on, ehkä liiaksikin, koska tyhjää löytyy, ja paljon !

Pidän autolla ajamisesta, siivoamisesta, laulamisesta, kuvien muokkaamisesta sekä nettisivujen väkertämisestä, ruoan laitosta, leipomisesta, puhumisesta, nauramisesta, ukkosesta ja kukista, sekä miljoonasta muusta asiasta. [eli minut voit yllättää vaikka metsästä poimimallasi mustikanvarvulla!]

Optimistien kruunaamaton kuningas ja ainainen tohelo, käsi tai jalka paketissa !
Can't rain all the time.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #219 : 23.09.2004 klo 15:15:51 »
Hmmmm...optimistien kruunaamaton kuningas...mutta etkös sinä ole nainen eli siis kuningatar  ???

Huu. Pilkunviilaaja sisimmässäni iski jälleen.

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #220 : 23.09.2004 klo 15:31:53 »
 - Jostain etäältä kuuluu telaketjujen kolinaa ...

Hmmmm...optimistien kruunaamaton kuningas...mutta etkös sinä ole nainen eli siis kuningatar  ???

Älkää takertuko aikansa eläneisiin sukupuolirooleihin. Tottakai naisella on oikeus olla kuningas ! Ei sukupuoli voi enää nykyaikanan olla kuninkaaksitulon este.

----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

tompelo

• Jäsen
  • Fakta on vain jähmeä mielipide.
« Vastaus #221 : 23.09.2004 klo 19:20:01 »
Kvaakkiin onkin eksynyt aika mukavasti uutta porukkaa viikon aikana.

Syynä varmaan sarjakuvafestarien aiheuttaman kiinnostus ruuduista rivissä paperilla aka. sarjakuvista.

JP

• Jäsen
« Vastaus #222 : 23.09.2004 klo 19:26:39 »
JP Ahonen on nimi ja Tampereella putkahdin maailmaan alkuvuodesta 1981. Horoskoopiltani kauris, kiinalaisen horoskoopin mukaan apina. Toisin sanottuna olen jonkinsortin hybridi: omistan apinamaiset hörökorvat ja simpanssin luonteen. Kuitenkin pukinpartakin löytyy, sekä välillä tulee pakottava tarve hakata päätä seinään.
  Tällä hetkellä opiskelen täällä Lapin yliopistossa graafista suunnittelua. Kuvituksia ja sarjakuvia olisi tarkoitus joku pvä tehdä vähän niinku tosissaankin.
  Töitä julkaistaan Aamulehdessä, Aviisissa (Villimpi Pohjola), Cityssä (Whatta?), ja teen satunnaisia proggiksia ympäri ämpäri.
 Matskuun voi tutustua osoitteessa www.jpahonen.com, tervetuloa. Jos kysyttävää löytyy, pistäkee mailia.

• Jäsen
« Vastaus #223 : 24.09.2004 klo 12:20:53 »
Minä vanhannuin tietokoneen hajotessa 70 vuotta joten täytän kohta 83...   :'(
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Monty

• Jäsen
  • Huaa!!!
« Vastaus #224 : 26.09.2004 klo 20:55:16 »
Ikä: 15v.
Asuinpaikka: Paimio
Harrastukset: Uinti, tietokoneella säätäminen

Ensimmäinen sarjakuva jota aloin lukea oli todennäköisesti Aku Ankka, mutta varsinainen kiinnostukseni sarjakuviin alkoi MADin myötä. Nykyään minulla onkin kaikki ilmestyneet Suomen MADit. Ai niin, kerran äidinkielen tunnilla piti kirjoittaa aine jostain asiasta, esim. elokuvasta tai jostain lehdestä, johon oli tykästynyt. No, minäpä kirjoitin Suomen MADista ja uskomatonta sekä totta sain arvosanaksi täyden kympin! ...Että näin Paimiossa.
"Elä jokainen päiväsi niin kuin se olisi viimeisesi, sillä jonakin päivänä huomaat olleesi oikeassa."