Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 246554 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaltsu

• Jäsen
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #90 : 31.01.2004 klo 13:22:17 »
Mannisen Pekka kirjotteli joskus Tähtivaeltajaan noiden äärihihhuleiden äärimmäisistä tempauksista ja ne oli aika järkkyä luettavaa.

Älä Hazart kuitenkaan huolehdi. En oleta että sä oisit jossain vaiheessa joukkomurhaamassa seurakuntaasi taivaspaikkojen tai ties minkä toivossa vaikka tällaistakin on maailmalla tapahtunut.

Muutenki uskoisin että ihmiset kyllä osaa suhtautua toisiinsa ihan luontevasti uskonnollisesta suuntauksesta tai ammatista huolimatta.

Oot muuten uuden avataris perusteella käyny solariumissa :P

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #91 : 31.01.2004 klo 15:56:21 »
Toivon, että tämä "paljastus" ei kuitenkaan muuttaisi suhtautumista minuun täällä sen enempää.

Arvasin kyllä ettet ihan ateistipakana ole kuten allekirjoittanut, mutta ammattisi kyllä teki jonkinlaisen efektin päässäni. Enpä usko että täällä kukaan sinuun muuttaa käsitystään, en minä ainakaan. Enemmänhän täällä eräs toinen kertoo uskostaan... :D. Olet rento ja reilu tyyppi ja sarjakuvainnostus on tärkeintä tällä areenalla, muulla ei minulle ainakaan ole väliä.

(Justus, ex Stormy)

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #92 : 31.01.2004 klo 17:20:15 »
Toivon, että tämä "paljastus" ei kuitenkaan muuttaisi suhtautumista minuun täällä sen enempää. En rupea täällä ketään käännyttämään tai muuta sellaista

Eipä tuo nyt kummoinen paljastus ollut. Käytöksesi on koko ajan ollut hyvällä tavalla kristillistä, ja olen ollut kutakuinkin varma, että Kristus on sinulle henkilökohtainen  pelastaja, kuten ilmaisu varmaan kuuluu? Vai tarkoittiko se helluntaiseurakuntaa?

Mä olen muuten erittäin uskonnollinen, mutten sen enempää valtionkirkon kuin missään muussakaan uskossa. Ilman parempaa tietoa en kiellä yhtäkään jumalaa.
:-)

Bändikavereissani on ollut jopa teologian tohtori, epäilemättä sinunkin opettajasi uskontotieteen laitoksella. Arvaisivatpa oppilaat, että kaverin erikoistumisala on itsemurhakultit ja tappajalahkot.

Mulla muuten on jossain joku Dust Eater Dogsin levy. Pitääpä kaivaa esille. EDIT: Oli "Motor". Pitääpä kuunnella.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2004 klo 17:28:20 kirjoittanut [kivi] »

Leo

• Jäsen
« Vastaus #93 : 02.02.2004 klo 21:34:14 »
Toivon, että tämä "paljastus" ei kuitenkaan muuttaisi suhtautumista minuun täällä sen enempää.

Ei muuta. Eikös tuo vanhoilla sivuillasi lukenutkin? Mun mielestä mä tiesin jo ennestään että kirkossa oot töissä.
By the way aika hauska yhdistelmä; pastori-sarjakuvapiirtäjä-rokkari :)
« Viimeksi muokattu: 02.02.2004 klo 21:34:31 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #94 : 02.02.2004 klo 21:59:45 »
Yllättävän (?) usein ne mukavimmat tyypit tahtovat paljastua uskossa oleviksi.

Mullakin on kyllä vahva usko (en kuitenkaan halua väittää itseäni mukavaksi ::)), vaikken kuulu mihinkään kirkkoon. Ateismi kuitenkin puhuttelee näistä nykyuskonnoista kaikkein vähiten.

By the way Hazart, tuli tuossa mieleen että ottakaa ihmeessä bändille coveriksi Mikko Alatalon kappale Hasardi.

"Tää taitaa olla näitä Hazartin hommia vaan,
Hazartin hommia vaan..."  ;D ;D

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #95 : 02.02.2004 klo 23:13:48 »
Nykäisin uskontojutut Sekalaisiin. Jatkakaa.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
  • Sitä muuttuu jänikseksi...
« Vastaus #96 : 04.02.2004 klo 15:49:18 »
Zippo, Lahesta moi!

Tänä vuonna ikämiesten sarjaan (...ja heti selkävaivojen vuoksi sairaslomalle)
Sotatieteiden Maisteri, Tekniikkan Yo (ja Opettajaopiskelija)

Aktiivinen sarjakuvien lukija/kerääjä. Kaikki käy...tuota mangaa kyllä vähän vierastan.

Ensimmäisiä kosketuksia sarjakuviin taisivat olla "Mikki Hiiren kulta-aika ja trumf-sarjan/vast albumit, jotka isosisko oli ostanut Tiimarista (joka taisi siihen aikaan olla aikamoinen sarjakivien jälleenmyyjä).

Jostain syystä mieleen on myöskin syöpyneet AA:n taskarit Mikki on suurin sekä Rohkea Rokan syö.

Hetkinen tarkastan....jep eli vuosi 1975. Taitaa olla jotain tekemistä lukemaan oppimisen kanssa.

Sisarukseni olivat aika aktiivisia sarjakuvien lukijoita, joten sieltä se on mallioppimisen kautta varmaankin alkanut tämä lukuharrastus.

Nyt toivon, että saan kyseisen lukuinnon tarttumaan jälkikasvuunkin. Luettavaa poisulta ei pitäisi puuttua, kunhan vain oppii käsittelemään isukin aarteita.

Sarjakuvien lisäksi olen aikamoinen dekkarifani. Ammatin puolesta pitäisi kai lukea sotakirjallisuutta, mutta kun se ei vaan jostain syystä iske ;D. Paitsi jos löytyy oikein kunnon historiateos.

« Viimeksi muokattu: 04.02.2004 klo 15:50:36 kirjoittanut Zippo »
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #97 : 04.02.2004 klo 22:54:03 »
-Hanna V.
-25 v.
-Asun Itä-Helsingissä, kotoisin Lahden vierestä Hollolasta
-Gradu tekeillä maantieteestä, sitten musta ehkä tulee joku tunkkainen tutkija
-------------------------------
Suhteeni sarjakuviin on intohimoinen ja saanut alkunsa joskus ala-asteella. Aku Ankka, Masi, Tintti... Nämä olivat kovia juttuja silloin. Tintti on kasvanut päässäni jo jumalaisiin mittoihin, aina vaan niihin albumeihin on palattava uudestaan ja uudestaan. Suosikkialbumikin on vaihtunut lähes vuosittain ;D Tällä hetkellä se lienee Seitsemän kristallipalloa (ja sen loppuosa Auringon temppeli). Muita suuria suosikkeja ovat mm. Kramppeja & nyrjähdyksiä (Christer Nuutisen & Sami Toivosen piirtämänä), Maus I & II (aina yhtä ahdistava), Friikkilän veljekset ja todella räävitön Bitchy Bitch (suosittelen!).
----------------------------------
Olen myös piirtänyt sarjakuvia 12-vuotiaasta lähtien. Muutama 12-sivuinen novelli on kasassa vuosien varrelta, mutta haaveena olisi tehdä joskus jotakin oikeasti hyvännäköistä, ajatuksia herättävää ja julkaisukelpoista "vakavaa" sarjakuvaa. Olen myös piirtänyt opiskelualani lehteen strippiä ikuisuusopiskelijasta nimeltä Jomppa (olisinpa harkinnut tota nimeä vähän paremmin...).  Muutenkin harrastan piirtämistä oikeastaan päivittäin, viime aikoina olen kiinnostunut myös akvarelleista.
----------------------------------
Sarjiksien ja piirtämisen lisäksi vapaa-aika kuluu lähinnä lukien; suosikkikirjailijoitani ovat mm. John Irving, Tolkien & Arthur C.Clarke. Viime aikoina on alkanut kiinostaa myös valokuvaus. Niin ja scifi, lähinnä Clarken kirjat ja eritoten Star Trek ovat hyvin lähellä sydäntäni (Trekkiin vihkiytyneet huomaavat sen jo tuosta avatarini alapuolella olevasta tekstistä. Minäkö hörhö  ;D).
-----------------------------------
Ai niin, kaapissani kolisteleva luuranko on Korkeajännitys. Olen lapsesta asti ahminut ja hamstrannut niitä divareista ja palaan niihin aina vaan uudelleen... Täytyyhän sitä joku perversio löytyä.
Klik klik --> Sarjisblogini

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #98 : 04.02.2004 klo 23:31:24 »
Toinenkin Clarke -fani! Hienoa, tervetuloa vaan ;D
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #99 : 05.02.2004 klo 09:34:56 »
Tack!
Klik klik --> Sarjisblogini

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #100 : 10.02.2004 klo 09:26:46 »

Olen pieni pelokas abi ja pidän sarjakuvista...joskus
Ja jos täällä on pastoreita ja ateisteja niin kai te siedätte yhtä rättipäätä?

Sarjakuva olen lukenutt aina. Lapsena suosikkeja olivat Masit, Pikot ja Elf Questit.  Joskus viime vuosikymmenen keskivaiheilla tutustuin serkkuni kautta ns. supersankarisarjakuviin ,joita olen sitten kerännyt, tilannut ja joskus jopa itse väsännyt.

Tällä hetkellä pyrin huonon rahatilanteeni ja rajallisten säilytystilojeni takia vähentämään sarjakuvieni määrää.
Luen silti aika paljon sarjakuvia. Olen viime aikoina tutustunut aikuisille suunnatusta sarjakuvasta (siitä älykkäästä).

Sarjakuvia teen hyvin laistasti, mutta tällä hetkellä olen innostunut enemmän.

Sarjakuvien ohessa harrastan lukemista, pääasiassa fantasiaa ja historiaa.
Musiikkimakuni on vaihtelevaa tällä hetkellä parhaiten istkee James Brown

Lopuksi haluaisin kiittää ylläpitoa näistä sivuista.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2013 klo 19:45:11 kirjoittanut W »

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #101 : 10.02.2004 klo 13:52:54 »
katsotaampas miten te ihmiset suhtaudutte kun keskuudessanne on...
Warda Ahmed!

Tervetuloa. Hieno juttu.

Kitty Vane

• Pilvilinna arkkitehti
  • Jäsen
  • Batgirl is a geek
« Vastaus #102 : 11.02.2004 klo 00:35:53 »
Kas kas, täällä on tällänenkin. :)

Nimi:
Eerika Valkonen, kuljen nimimerkillä Kitty Vane melkeinpä kaikkialla netissä
Ikä:
Lähempänä kolmekymmentä kun kahtakymmentä
Koti: Helsinki, organisoidun kaaoksen keskellä kissan kanssa
Koulutus:
YO-96, Vaatetus Artesaani (Teatteripuvustus)
Ammatti:
Tällähetkellä olen kauniisti sanottuna työpaikkojen välillä, mutta olen työkennellyt aikaisemmin mm. jokusessa teatterissa, YLEllä, pukuvuokraamossa ja viimevuonna tilapäisen mielenhäiriön johdosta vedin lasten iltapäiväkerhoa.
Unelmana olisi se että saisin vaan piirrellä päivät pitkät ja joku maksaisi siitä... tai sitten jonakin päivänä yksikertaisesti karkaan sirkuksen matkaan.

Meille tilattiin Akkari puoli vuotta ennen meidän syntymää (en käytä itsestäni kolmatta persoonaa, vaan minulla on kaksoisveli), alaasteella meille tuli myös Nalle Puh, Marvel ja joukko muita sarjakuvalehtiä joiden nimiä en nyt muista. Yläasteella luin intohimoisesti Ryhmä-X:ää ja varsinkin Arthur Adamsin upeasti piirtämää Excaliburia. Lukiossa tutustuin mm. Sandmaniin ja Elf Questiin. Opiskellessani löysin tieni mangan (ja animen) pariin. Nykyään luen vähän kaikkea mitä pieniin käsiini saan.
En ole vielä törmännyt sarjakuvaan josta en pitäisi.

En aijo listata lempisarjakuviani, sillä lista olisi hirvittävän pitkä ja kuitenkin unohtaisin jotain oleellista.

Piirtänyt olen siitä asti kun kynä on kädessäni pysynyt. Seitsemän vuotiaana päätin että minusta tulee taiteilija. Jonkin aikaa halusin olla myös kirjastonhoitaja, mutta kun kirjastoista katosi ne piirtoheittimen näköiset lainauslaitteet kiinostukseni tätä ammattia kohtaan kuihtui.
Lapsena tein sarjakuvaa lyijykynällä ruutuvihkoihin, nykyään välineeni ovat jo hiukan kehittyneet ja olen myös löytänyt sisäisen tietokone-nörttini. Tähän asti olen piirrellyt lähinnä pöytälaatikkoon, mutta viimeaikoina olen alkanut ajatella töiteni siirtämistä suuren yleisön eteen.

Piirtämisen lisäksi aikaa kuluu lukemiseen, jousiammuntaan, nettiin ja elokuviin. Musiikkimakuni ulottuu raskaasta metallista ja rokista progeen, jazziin ja musikaaleihin. Tom Waits on vahvasti edustetuna soittolistallani, kuten myös vähemmän tunnetut Cricus Contraption ja Twink.

Hmm... mitäs vielä...
Mielestäni tiskaaminen on kidutusta, elokuviin mennessä on oltava popkornia ja Batman on parempi kun Superman.
Put on your big girl panties and deal with it!

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #103 : 11.02.2004 klo 00:54:07 »
Ai niin, kaapissani kolisteleva luuranko on Korkeajännitys. Olen lapsesta asti ahminut ja hamstrannut niitä divareista ja palaan niihin aina vaan uudelleen... Täytyyhän sitä joku perversio löytyä.

Ai joku? Ai niinku Tolkienin, Clarken ja Star Trekin lisäksi? Ei se mitään. Saat paljon anteeksi kun arvostat Roberta Gregoryn loistavia sarjakuvia.

Ja jos täällä on pastoreita ja ateisteja niin kai te siedätte yhtä rättipäätä?

Minä siedän teitä tasapuolisen vähäisesti päähineestä riippumatta.

Tervetuloa myös Kitty Vanelle. En tähän hätään keksinyt sinusta mitään nälvittävää mut eiköhän sekin ajan myötä korjaannu.

Kitty Vane

• Pilvilinna arkkitehti
  • Jäsen
  • Batgirl is a geek
« Vastaus #104 : 11.02.2004 klo 01:30:30 »
Tervetuloa myös Kitty Vanelle. En tähän hätään keksinyt sinusta mitään nälvittävää mut eiköhän sekin ajan myötä korjaannu.

Joo, en minä niin rakastettava ole etteikö minustakin löytyisi materiaalia kevyeen kenttä nälvimiseen. :)

Kiitos tervetulosta... tai tervetulletuksesta... ei ku siis... onhan tälle pakko olla olemassa joku sana... gah.
Kiitos kuitenkin.   ;D
Put on your big girl panties and deal with it!