Kovin offtopic, mutta löytyvät myös Inducksista jos pelkkä tiirailu kiinnostaa:
https://inducks.org/simp.php?d1=&d2=&d4=&creat=fg&exactpg=&kind=PL
Tossa olis hienoja mut PM ei tee suoria kopsuja.Laitoin 2 kyselyn vetämään.
Mikan toi huilisti on oiva AATOS pitää miettii KIITTI siitä.Mika oot tsempannu mua kirjoittelusta kerran aiemminkin KUN eräs rupes mulle avautuu ja kilahdin,sain bannit kun kaikki haukuin suohon olin silloin vissii agentti32 nikillä....KIITOS MIKA SULLE!!!On vara kiittää ja PYYTÄÄ ANTEEKSIKIN.
Rosa on ihan umpi H**O!!! :=)
Ennen en ole miestä haukkunut mut NYT kun ei rupea Brennerin kanssa milekkään niin suksikoon hevon V******!!!! (Bannien paikka mut eihän noista tiedä mitä tarkoitan! selvennetään "Umpi hieno ja Hevon VAUNU!!" Q=<> )
Mut on se RONKAINEN JUMANKAUTA NOITA!!!KIITTI TIMO KUVISTA SE ÄIJÄ SANO TUNTI SIT ET NY ON HIENOT KUVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x)
Kunhan se ny onnistus palapelissään ja sais Rosalle näyttää SUOMALAISTA KÄSITYÖOSAAMISTA!!!! x) Maalikuvat kai sille pitää vielä lähettää nutusta kun ei lue vissiin ankkaa,kopsata ET sivuilta se nuttu takaa.MUT NY PEUKKUU PYSTYY ET SE ONNISTUS.
Koitan laittaa sen notre duckin sille PM vielä kun Sammonkaa viilataan asiaa,Ruorioopen haluan ainakin ja ton Huilu ukkeli jutun.
Tässä edellisessä meinasin sekoilla et se huilisti olis tässä sarjassa mut onneks googlasin ja muistin VASTA sit et se on toi ranko siin mut tyytyväinen olen ja sit enemmän ku SAMPO TAIKOO SIIHEN NE 618€ raamit ja saan sen kämpille JA SEINÄLLE!!Sampo sano et olisit yhdistäny 2 tarinaa mä et just mut kai se olis käyny tohonkin mut uskon et parempi noin.
JUST nii mielummin TOLLANEN KUNNON PM RAAMEISSA KU joku urpo A3 ROSA
KAAPPIIN!!!KIITTI KAIKILLE,NÖYRÄSTI PYYTÄÄ HÄN!!!
Tos ruorijutussa sen valaan silmät ei musta natsaa sen sanoin Paololle suoraan et tee erilainen NOIDI siihen jotain TOI SUU KÄY JO HYVIN TAUSTALLE ainakin musta?
MIKS TÄÄL EI OLE PEUKKU YLÖS JA ALAS MERKKEJÄ ET NÄKIS KUKA ON JA MITÄ MIELTÄ!!??HOX HOX HOO!!?? :=)
Q=<>