Lyömäase? Ketä vastaan?
Laitetaan spoileriin, kun on tavallaan off-topic, enkä ole erityisen poliittinen yms henkilö, joten en nyt halua profiloitua julistajaksi:
[spoiler]Ketä tahansa, joka haluaa tasa-arvon menevän eteenpäin. Leimataan hyvesignaloijaksi ja sanotaan, että tuo on se
todellinen rasisti, sovinisti tms, kun kiinnittää huomiota tuollaisiin asioihin. Tunnuslause on: "Kohta ei saa sanoa enää mitään".
Kannattaa muistaa sekin, kun eräs poliitikko pyysi kannattajiaan tekemään netissä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman älyttömiä "ilmiantoja", jotta koko juttu muuttuisi ihmisten mielissä naurettavaksi ja siinä samalla liberaalimmat puolueet. Vaikka yleensä kyse on aina bisnespäätöksestä, johon mikään puolue ei ole vaikuttanut.
Itse en kuulu mihinkään vähemmistöön, joten en osaa oikeasti arvioida kuinka epäinhimillistäviltä jotkut ilmaisut tuntuvat, mutta esim tuo ATTK 19:n ilmaisu ei sinänsä haittaa minua tippaakaan, ja vielä vähemmän, jos se poistetaan. Ainoa mikä minua häiritsee ovat henkilöt, joille noiden sanojen käyttäminen on niin tärkeää, että se menee kaiken muun edelle. Joten minun puolestani käyttäkööt, on aina hyvä tietää ajoissa kuka toinen on pohjimmiltaan.[/spoiler]
Jätän aiheen tähän.