Kirjoittaja Aihe: Don Rosa  (Luettu 448056 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
Vs: Don Rosa
« Vastaus #810 : 05.05.2019 klo 11:36:02 »
ALLA kansiossa jos näette!!Olisi silloin pitänyt ostaa 10kpl!!!

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #811 : 05.05.2019 klo 11:42:13 »
Muuten hyvä, mutta Roopelta puuttuu lasit päästä! Näyttää oudolta ilman!
Maksasikko tosta patsaasta 1400€ TÄ?Keroppa heti menee kohta jo hermo.Sanoin Brennerille et pinkki on paras.PYLVÄS on pinkki jos näet ja roopeilta pitäs vielä vaihtaa päät jos maksan 1400€ mut ostan mielummin kannen kun ton paska pystin sillä 3k€.

ANTAKAA MULLE TAAS BANNIT TÄNNE NIIN ON HYVÄ MUN OLLA.ANTEEX et kilahdin on vara pyytää!!

Q=<>
« Viimeksi muokattu: 05.05.2019 klo 11:52:53 kirjoittanut _tex_ »

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #812 : 05.05.2019 klo 12:06:24 »
JANNE on ainoa joka arvostaa SUOMALAISTA KÄSITYÖTÄ!!ISO kiitos sinulle JANNE!!

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #813 : 05.05.2019 klo 12:32:01 »
Maksasikko tosta patsaasta 1400€ TÄ?Keroppa heti menee kohta jo hermo.Sanoin Brennerille et pinkki on paras.PYLVÄS on pinkki jos näet ja roopeilta pitäs vielä vaihtaa päät jos maksan 1400€ mut ostan mielummin kannen kun ton paska pystin sillä 3k€.

ANTAKAA MULLE TAAS BANNIT TÄNNE NIIN ON HYVÄ MUN OLLA.ANTEEX et kilahdin on vara pyytää!!

Q=<>
Hei älähän nyt kilahda siellä...ota vähän luostari-olutta, että rauhoitut!
Sanoin vaan, että Roope näyttää oudolta ilman laseja.
Tietysti Klondiken aikaan Roopella ei ollut laseja, mutta oli paljon nuorempikin silloin, mut tos sun patsaskuvassahan Roope on vanha ja silloin luulisi, että lasit olisi päässä...vai onko tekijä jättänyt ne pois, kun ei ole osannut tehdä niitä oikein.

Mä en tiedä yhtään noista patsaista ja niiden arvoista. En ostele Disney patsaita! Eikä kyllä olisi varaakaan. Hyllystä löytyy vain Roopen säästölipas ja jokin halpaversio Roopesta...jokin muovista tehty viritelmä.

Kyllä multa jotain muita figuureja tai patsaan tyyppisiä löytyy, mutta niitä olen saanut yleensä lahjaksi tai pelien mukana, kuten Assassin's Creed patsas, Balrog patsas, Darth Vader-patsas jne.  Hinnaltaan ihan halpaa kamaa noihin ökyihin Disney-patsaisiin verrattuna, jossa mun mielestä on suurimpana hinnan lisänä, että ne on Disneytä. Itse en maksaisi 3000 euro mistään patsaasta...en edes 1:1 carbonitesoidusta Han Solosta, vaikka semmoista mieleni tekisikin.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #814 : 05.05.2019 klo 13:58:26 »
Muuten hyvä, mutta Roopelta puuttuu lasit päästä! Näyttää oudolta ilman!

Taitaa olla irroitettavat lasit, näkyy kuvassa etualalla.

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #815 : 05.05.2019 klo 16:36:08 »

Se TULEE vasta SYKSYLLÄ myyntiin et keskeneräinen on vielä lastenpatsas.1400€ on tosta aivan KAAMEE hinta.Kansi maksaa nyt 3k€.Sen ostan jos on mapissa mieluinen.Jos ei ole en osta.

Q=<>

AAMU lääkkeet otettu ja verenpaine kohillaan.  ;)

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #816 : 05.05.2019 klo 16:38:11 »
Jos ne on noi harmaat NIIN HERRAJUMALA MITÄ PASKAA TULEE. x)

WERRATKAA nyt herraJUMALA tuohon puukkooni,onhan se KONE se tekiä tohon räpellykseen verraten?Kuvat VÄÄRISTÄÄ puukkoani?Sit toi kultu Roope yhdistelmä on mulla kellarissa KULTASENA ja ei hyllyssä kun on NIIN PASKA?

Tuossakin kuvassa on 1 IHMINEN omalla entisellä asunnollaan ja mä vaan nakannut patsaat kaapin ylähyllylle.ONKO muita pystejä kun BARKSII HÄ?
« Viimeksi muokattu: 05.05.2019 klo 16:46:16 kirjoittanut _tex_ »

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #817 : 05.05.2019 klo 17:16:55 »
Q=<>

POISTAKAA TÄÄ EN OSAA?
« Viimeksi muokattu: 06.05.2019 klo 22:20:48 kirjoittanut _tex_ »

jokunen

• Jäsen
« Vastaus #818 : 05.05.2019 klo 20:06:12 »
_tex_

Rauhoitu :)

Ei vihalla tai raivoamalla mitään ratkaista tai saada aikaan. Palautetta vaan menemään, se on paljon hyödyllisempää.

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #819 : 06.05.2019 klo 00:21:20 »
_tex_

Rauhoitu :)

Ei vihalla tai raivoamalla mitään ratkaista tai saada aikaan. Palautetta vaan menemään, se on paljon hyödyllisempää.

Juuh olen ostamassa noi 2 kantta taas jos rahat riittää.Onko hyviä?Sampo sanoi et toi oikeenpuoleinen väripiirros olis hieno.Kannet maksaa 5k€ kannattaako sioittaa?Molemmat sisältyy 5k€hintaan?

En oikein itse pidä maksaa vissiin 500€ kpl.VÄRIPIIRROKSET.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2019 klo 07:37:14 kirjoittanut _tex_ »

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #820 : 06.05.2019 klo 15:28:27 »
Rosalla hinnat kohdallaan kannet maksaa 7k€ tarjosin 6k€.

_tex_

• Jäsen
« Vastaus #821 : 07.05.2019 klo 10:04:29 »
Taitaa olla viisain sioittaa rahaa PM töihin ennemmin kuin Rosan yyberhintaisiin kansiin vai mitä olette mielipuolta??Haluaisin mielipiteitä?

Q=<>

Vai olenko jo niin vihattu väärinkirjoittaja ettei kukaan uskalla kommentoida tossa viimeinen suunnitelmani.Pää on nyt tyhjä mistä kannattaisi ottaa seuraava työ?Barksiin liittyvä mielellään.Siihen tuo Vanhan linnan salaisuuskin pohjautuu.

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #822 : 07.05.2019 klo 10:22:58 »
Kyllä tuo PM taulu on paljon näyttävämpi kuin nuo Rosan kannet. Itsellä valinta olisi PM.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #823 : 07.05.2019 klo 10:51:35 »
Taitaa olla viisain sioittaa rahaa PM töihin ennemmin kuin Rosan yyberhintaisiin kansiin vai mitä olette mielipuolta??Haluaisin mielipiteitä?

Q=<>

Vai olenko jo niin vihattu väärinkirjoittaja ettei kukaan uskalla kommentoida tossa viimeinen suunnitelmani.Pää on nyt tyhjä mistä kannattaisi ottaa seuraava työ?Barksiin liittyvä mielellään.Siihen tuo Vanhan linnan salaisuuskin pohjautuu.
Niin kuin olen aina sanonut väärinkirjoittajia ei ole...ainoastaan pientä lukihäiriötä taikka Suomen kieli ei ole hallussa, jos puhuu toista kotimaista.
Tietysti temperamenttia voisi hieman yrittää alentaa...ei tää niin vakavaa ole...ainakaan vielä.

Joo toi vanhan linnan salaisuus näyttää tosi upeelta.
Itselläni on kanssa Barksin kuva seinällä "Old Castle Secret" ja pari muuta. Nää mun ei ole lithoja vaan aikoinaan Kukunorista ostettuja kuvia, mutta lithojen koossa.

Itse toivoisin, että ankkojen "Lentävästä Hollantilaisesta" tehtäisiin semmoinen hieno puinen pienoismalli rakennussarja. Sen voisin ostaa, jos ei hinta pomppaa ihan kauheisiin lukuihin.

Sitten hienon piirroksen saisi  "Notre Ankan huilunsoittajan" kirkon ulkokuvasta ja taustalla Roope, Aku ja veljenpojat sekä huilunsoittaja. Muuten ajankohtainen aihe kun tuo Notre Dame juuri paloi.

Onkohan kukaan tehnyt maalausta Ankkalinnan julkisivusta, missä ne Julle Ankanpään patsaatkin kököttää.

Asiasta toiseen. Floyd Gottfredsonin Mikki Hiiren seikkailuista saisi kanssa hienoja tauluja. Esim. Mikki ja seitsemän kummitusta

« Viimeksi muokattu: 07.05.2019 klo 10:53:28 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #824 : 07.05.2019 klo 11:13:10 »
Sijoita ihmeessä PM:n töihin. Toihan on kivan isokin ja näyttävä  :) tuollasen ottaisin mielelläni seinälle ennemmin kuin mustavalkoosen A3 kannen