Taitaa olla viisain sioittaa rahaa PM töihin ennemmin kuin Rosan yyberhintaisiin kansiin vai mitä olette mielipuolta??Haluaisin mielipiteitä?
Q=<>
Vai olenko jo niin vihattu väärinkirjoittaja ettei kukaan uskalla kommentoida tossa viimeinen suunnitelmani.Pää on nyt tyhjä mistä kannattaisi ottaa seuraava työ?Barksiin liittyvä mielellään.Siihen tuo Vanhan linnan salaisuuskin pohjautuu.
Niin kuin olen aina sanonut väärinkirjoittajia ei ole...ainoastaan pientä lukihäiriötä taikka Suomen kieli ei ole hallussa, jos puhuu toista kotimaista.
Tietysti temperamenttia voisi hieman yrittää alentaa...ei tää niin vakavaa ole...ainakaan vielä.
Joo toi vanhan linnan salaisuus näyttää tosi upeelta.
Itselläni on kanssa Barksin kuva seinällä "Old Castle Secret" ja pari muuta. Nää mun ei ole lithoja vaan aikoinaan Kukunorista ostettuja kuvia, mutta lithojen koossa.
Itse toivoisin, että ankkojen "Lentävästä Hollantilaisesta" tehtäisiin semmoinen hieno puinen pienoismalli rakennussarja. Sen voisin ostaa, jos ei hinta pomppaa ihan kauheisiin lukuihin.
Sitten hienon piirroksen saisi "Notre Ankan huilunsoittajan" kirkon ulkokuvasta ja taustalla Roope, Aku ja veljenpojat sekä huilunsoittaja. Muuten ajankohtainen aihe kun tuo Notre Dame juuri paloi.
Onkohan kukaan tehnyt maalausta Ankkalinnan julkisivusta, missä ne Julle Ankanpään patsaatkin kököttää.
Asiasta toiseen. Floyd Gottfredsonin Mikki Hiiren seikkailuista saisi kanssa hienoja tauluja. Esim. Mikki ja seitsemän kummitusta