Welzu: Luonnokset on oikein tyyliuskollisia, hyvältä näyttää, pikkuviilaukseen ei kehtaa mennä kun kyse on vain luonnoksista. Sarjakuvasivutkin näyttävät ihan hyviltä, ruutujako ei kylläkään ole ihan minun mieleeni varsinkaan jälkimmäisessä. Katseenkuljetus epäilyttää hieman, mutta tussauksen ja puhekuplien ym. myötä se varmaankin paranee.
Tuukka: Musta on hyvää. Minä jättäisin laimeat viivavarjostukset kokonaan pois, ne leikkaavat kontrastin tuomaa tehoa. Kuvaa vaivaa lisäksi kaksiulotteisuus. Mutta potentiaalia löytyy, piirrä piirrä piirrä! 8)
Zabbo: Oikein mainiota, mutta viilauksella saa vielä paremmaksi. Mitä minä kuvalle tekisin: Taaempi kukkula kuun alla tummemmaksi, melkein siluetiksi muttei ihan, toisi kuvaan syvyysvaikutelmaa. Ihmissudelle hieman "sädekehää" ts. ohut valojuova turkkiin, kuun puoleiseen reunaan, korostaisi kuunvaloa ja nostaisi hahmon esiin taustasta. Hahmon heittovarjo hieman tummemmaksi, asettaisi susimiehen paremmin taustaan.
Kiitoksia jälleen hyvistä kommenteista koskien omaa työtäni.
O.K: Teoksesi on kaameassa ristiriidassa positiivista energiaa hehkuvan avatarisi kanssa... 
Minulla kun noita tyylejä riittää, olen hyvin mukautumiskykyinen, ja se onkin minun ongelmani. Töiden (kuvitusten ym) markkinointi olisi helpompaa, jos olisi yksi tunnistettava tyyli. Toisaalta on mukavaa, kun voi valita tyylinsä kulloisenkin kuvan ehdoilla.
Kuva on kaunis ja tunnelmallinen. Vaatteet on tehty hienosti. Veri on jotenkin omituista. Ehkä johtuu siitä, että oikeasti sitä pitäisi syöksyä sieltä ranteesta melkoisessa kaaressa. Moinen roiskiminen tosin pilaisi kuvan. Kokonaisuutena onnistunut synkistely.
Minä olen aina tuskaillut noiden vaatteiden kanssa, en millään opi tekemään kunnon laskoksia, mutta josko se pikkuhiljaa alkaisi sujua... Splatteriveri olisi tosiaan muuttanut kuvan tunnelmaa aika paljon

ja toisaalta tämä tyttönen on jo siirtynyt manan majoille, joten ei sieltä enää verta pitäisi tullakaan - siksi myös siniset huulet.
Kädet on tarkoituksella isot (vaikka anatomisesti ne epäonnistuivat, kuten Haz huomasikin), korostavat katsokaas sellaista varhaisteinivuosien kömpelyyttä. Vaatevalinta on sellainen suojattomuus/verhoutuminen-kompleksi. Söpö tyttönen, herkät värit ja softfocus-efekti tuovat tarvittavaa kontrastia aiheeseen... Nämä on kaikki mietitty 8)