Author Topic: LUKITTU: Kynsintää ja raatelua  (Read 181432 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Luikuri

• Jäsen
Re:Kynsintää ja raatelua
« Reply #30 on: 27.05.2004 klo 20:25:27 »
no voi p************************s! Ja niinku mä niitä väänsin. Sanotaan että ne kaks ylimääräistä on Otto-lonkeroita  :-\

edit: poistettu 2 lonkkua ja vaihettu tausta vielä huonompaan.
« Last Edit: 28.05.2004 klo 12:06:29 by Luikuri »
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Reply #31 on: 28.05.2004 klo 14:30:50 »
Siivosin tässä vanhoja tavaravuoria ja löytyi yhdestä kansiosta lohikäärmes.
Kun niitä oli jossain vaiheessa tilattu, niin laitetaan tähän:

http://www.kolumbus.fi/jarmolaakso/kuvat/ragon.jpg

Ruiskumaalausta photoshopilla, hiiri, ei hahmottelua, suoraan ruisk ruisk vaan.

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #32 on: 28.05.2004 klo 16:32:59 »
laitanpahan tähän hetkeksi näytille tähän astisen vaatimattoman sarjispiirtäjäurani työläin sarja. Kyseessähän on pienehkössä nuorisolehdessä kuukausittain  julkaistava julkimohuumorisarja. Lukijat äänestävät joka kuukausi tekstiviestein tippujan, jonka saan tietooni n. viikko ennen dedlinea. Yhden jakson tekemiseen menee semmoset 4-5 päivää.
Noista näytillä olevista jaksoista puuttuu tekstit eräistä syistä. Mutta jos tykkää kuvia katella, niin eipä tuo haittaa....
tuosta pääset kurkkimaan---> http://personal.inet.fi/koti/jarkko.vehniainen/selv_1-6.htm

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Reply #33 on: 28.05.2004 klo 18:38:32 »
Haa! Tuon Vehnäsen viimisen kuvan olenkin jo täällä nähnyt!
Ei vaan voinut paikallistaa mihinkään kun ei ole nuorisolehdenlukijanuorisoa.

Ammattilainen mikä ammattilainen.....

FreakyMike

• Taideseppä
  • Jäsen
  • weird bastard
« Reply #34 on: 29.05.2004 klo 01:05:39 »
Piirtelen aika harvoin nykyään, koska suurin osa ajasta menee kaikenlaisten korujen ja muiden esineiden kanssa puuhaamiseen etc. (Tälläkin viikolla kyhäsin yhtä vuolukiviveistosta.) Sain kuitenkin piirrettyä perjantai-iltana yhden tekeleen, jonka voisi näyttää myös täälläkin, eli tässä erään naispuolisen "nettitutun" selkään suunnittelemani tatuointi.

http://koti.mbnet.fi/zuge/temp/ruoskija-fenix_tribal.gif

Alkuidea oli semmoinen hyvin perinteinen tribal-kuvio, mitä näkee melkein joka toisen teinin selässä. Mutta kuviosta kehittyikin lopulta tuommoinen Fenix-lintu, kun laajensin sitä pikkuhiljaa sivuille ja ylä/alasuuntiin :)
Olen suunnitellut aikojen saatossa jo ainakin parisen kymmentä erilaista tribalia. Eli tässä vaikka esimerkkinä myös joitakin niitä vanhempia viritelmiä.

http://koti.mbnet.fi/wfan/kuvat/mv-tribal.jpg
http://koti.mbnet.fi/wfan/kuvat/mv-tribal4.jpg
Sarjakuvat: [ www.saunalahti.fi/~wfan/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://astalo.deviantart.com ]

Esa

• Jäsen
« Reply #35 on: 29.05.2004 klo 16:51:21 »
Oli kiva nähdä näin etukäteen uusinta sarjaa Julkimoista. Sarja on täynnä hauskoja juttuja, kuten Pikku G:n katoaminen Lopezin ahteriin ja Jacksonin nenän irtoileminen! :D En usko, että kovin moni ihminen maailmassa pystyisi tällaiseen julkkisten karikatyyrien piirtämiseen ja vielä sarjakuvassa. Uskon että siinä on hirveä homma! Yhdenkin kuvan piirtämisessä menee varmasti kauan. Lisäksi tämä sinun erittäin taidokas värittämisesi vie varmasti paljon aikaa. Tosi paha deadline sulla.

Freaky Mikellä erittäin hienoja tribaleita, saa ystävä upean tatskan.

Tässä minun töherrykseni vielä, ei niinkään karikatyyri vaan yritin ihan oikeannäköistä Kurt Cobainia. www.geocities.com/noresesa/kurt

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Reply #36 on: 29.05.2004 klo 17:27:21 »

Tässä minun töherrykseni vielä, ei niinkään karikatyyri vaan yritin ihan oikeannäköistä Kurt Cobainia. www.geocities.com/noresesa/kurt

Onhan tuo nyt hyvinkin helposti Cobainin ukoksi tunnistettavissa.

Hienoja tribaaleja FreakyMikella.

Mikä on vikana kun en saa vehnän kuvaa ollenkaan näkyviin? Kyllä selain huomaa että siinä on jpg, mutta näkyy pelkkää valkoista.  :-\
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Reply #37 on: 29.05.2004 klo 20:07:21 »
Epun Cobain on hieno ja helposti tunnistettavissa :) Itse käyttäisin ehkä hieman enemmän kontrastia ja eripaksuisia lyijykyniä, mutta makuasioista ei sovi kiistellä.
FreakyMiken tribaalit ovat kovin vaikuttavia  :o Eräs kaveri tilasi minulta juuri käsivarren kokoisen ristin, jota ympäröivät tribaali- liekit. Yllättävän hankalaa  :P

Täältä löytyy uusin piirrokseni (Siis "kuolema" heti listan ensimmäisenä). Kuva on piirretty suht' nopeasti tietokoneväritystä silmälläpitäen. On muuten ensimmäinen koneella värjäämäni :)

Ja kyllä: Se viikatetta pitelevä käsi on hirveä :P
« Last Edit: 29.05.2004 klo 20:07:58 by Tuukka »
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Reply #38 on: 30.05.2004 klo 03:57:14 »

Tämmöisen töhersin. Teksti olisi: You WILL Listen To Reason  ;D . (Pöllitty Neal Stephensonin kirjasta Snow Crash).

Piirustus on kovasti Byrne-vaikutteinen.

Luultavasti teen tästä väriversion.

Olen vähän tumppu kommentoimaan muiden töitä, mutta koetan korjata asian.  :(
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #39 on: 30.05.2004 klo 11:39:36 »
Markku: Hyvä, olet kehittynyt. Tussauksessa kuuluukin tehdä tuo ulkoreuna vähän paksummalla ja se toimii paremmin kuin ne vanhat tasaviivaiset tekeleesi. Hiukan hämää tussauksen tärisevä viiva ja takapuolen anatomia, jossa toinen puoli on vähän piukentunut turhan pieneksi. Tai ennemmin ongelma taitaa olla siinä, että hahmo on sivulta kuvattu, mutta lantion seutu on piirretty suoraan edestä. Muuten perusasiat kunnossa mielestäni. Vähän voisit pienentää kuvaasi ja se lisäisi laadukkuutta, kun pienet rosot häviävät. Ase on hieno.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Reply #40 on: 30.05.2004 klo 11:59:21 »
Tussauksen tärisevälle viivalle ei oikein voi mitään, se (tärinä) kun on sisäänrakennettu käteeni  ;D . Tämä on vielä teräskärkisesllä tussikynällä tehty (Mitsubishi uni-ball micro DELUXE UB-155). Ostin jo Pigman sivellinkyniä, mutta tärinä oikein moninkertaistui. Noh, ehkä vuoden tai parin harjoittelu auttaa  ;) .

Tämä on pienennetty 25 %:iin alkuperäisestä, lisäpienennys alkoi syödä viivaa. Originaali ei kerralla mahtunut A4 skanneriin  ;D . Mutta koetan tehdä kohtuullisemman kokoista ensi kerralla.

Tuo anatomiapuoli on työn alla. Harjoittelen, oi mestari  ;) . Naisen anatomia sujuu paremmin, niitä vähäpukeisia tipuja minulla on Renderosityn galleria väärällään. Ei taida Kvaakissa saada julkaista.

(Jos jotain kiinnostaa, ja jos olette rekisteröityneet Renderosityyn, niin minun galleriani siellä on:
http://www.renderosity.com/gallery.ez?ByArtist=Yes&Artist=DoomsdayRenderer  
)

Hirmuisesti kiitoksia kritiikistä. Kyllä minä vielä ehdin John Byrnen lyijykynät ja Terry Austinin tussauksen kiinni saamaan, jos nyt sitten satun elämään about 120-vuotiaaksi.  ;D  ;D
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Reply #41 on: 30.05.2004 klo 12:13:56 »
Naisen anatomia sujuu paremmin, niitä vähäpukeisia tipuja minulla on Renderosityn galleria väärällään. Ei taida Kvaakissa saada julkaista.

(Jos jotain kiinnostaa, ja jos olette rekisteröityneet Renderosityyn, niin minun galleriani siellä on:
http://www.renderosity.com/gallery.ez?ByArtist=Yes&Artist=DoomsdayRenderer  
)

On se kumma juttu  kun niitä tyttöjä on niin paljon helpompi piirtää :D

Kävin katsomassa Renderosity galleriaasi.
Hienoja kuvia sielläkin. Ei ehkä aivan Kvaakkiin sopivia kaikki niinkuin itsekin sanoit. Enemmän kritiikkiä laitan Renderosityn puolelle.

Täytyisi itsekin tehdä jotain sellaisia joita kehtaisi laittaa sinne.

Hazartilla hienoja hämyreitä.

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #42 on: 30.05.2004 klo 12:15:05 »
Jeps... pienennyksellä tarkoitin tätä netissä esille laitettavaa versiota. Käsittelyvaiheessa ja painokuvissa kokoahan ei tarvitse pienennellä, kuten varmaan tiedätkin jo.

8)

Mutta missä on Axuz! Tietääkö kukaan?

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #43 on: 30.05.2004 klo 12:17:19 »
Tuuk42: Kyllä sen mun tuotokseni pitäis näkyä. kumma jos ei näy...

Eppu: Kyllähän se oli ihte Kurtti siinä, helposti tunnistettavanakin vielä. Hyvä!
« Last Edit: 30.05.2004 klo 12:17:35 by J.Vehnä »

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Reply #44 on: 30.05.2004 klo 12:33:42 »
Jeps... pienennyksellä tarkoitin tätä netissä esille laitettavaa versiota. Käsittelyvaiheessa ja painokuvissa kokoahan ei tarvitse pienennellä, kuten varmaan tiedätkin jo.

:) Itse asiassa tietoni painamisesta on puhtaasti teoreettista, koska töitäni ei ole koskaan missään julkaistu. No, en sitä kyllä ole kovin aktiisesti koskaan kellekään kaupannutkaan. Tämmöinen pöytälaatikkopuuhastelija kun olen. Nyt olen sentään parempia (tietokone-)väritettyjä kuviani alkanut valokuvatulostimella A4 paperille ottaa.

...ja niitä tyttöjä on paljon helpompi piirtää.  ;D Niitä kun on tullut sutattua kohta 30 vuotta.