Mediatiedot

Tutustu Sarjakuvaseuran mediakorttiin, kun tahdot mainostaa Kvaak.fi-verkkopalvelussa.

Kvaak.fi-sarjakuvaportaali on Suomen ainoa merkittävä sarjakuvia asiallisen journalistisella mutta viihdyttävällä asenteella uutisoiva, arvosteleva ja seuraava, jatkuvasti päivittyvä ja kehittyvä verkkopalvelu. Palvelu aloitti toimintansa toukokuussa 2003 ja tavoittaa nykyisin yli 25 000 yksittäistä sarjakuva-aiheista kiinnostunutta käyttäjää kuukaudessa.

Kvaak.fi on ylivoimainen mainosmedia, kun haluat tavoittaa suomalaiset aktiivisesti sarjakuvia lukevat, keräilevät ja harrastavat henkilöt ja sarjakuvantekemisen ammattilaiset. Sarjakuva-aiheinen ja sarjakuvia sivuava mainonta on Kvaak.fi:ssä erittäin tehokasta ja näkyvää. Palvelun käyttäjät ovat kiinnostuneita sarjakuvien lisäksi myös elokuvista, musiikista ja muusta popkulttuurista.

Haluatko tavoittaa nämä henkilöt? Vieläpä helposti, nopeasti ja edullisesti? Onnistuu! Sivustolla olevat mainospaikat ovat käytettävissäsi.

Kenelle palvelu sopii ja miksi?

Melkein kenelle tahansa. Omakustantajat, pienkustantajat ja kustannusyhtiöt voivat markkinoida esimerkiksi uusia sarjakuvajulkaisujaan. Nettisarjakuvien tekijät saavat näkyvyyttä ja kävijöitä nettisarjakuvasivulleen ja sarjakuvadivarit, sarjakuvakaupat, kirjakaupat ja piirustusvälinekaupat voivat mainostaa tuotteitaan. Palvelu on tarkoitettu pääasiassa sarjakuva-aiheisten palveluiden ja tuotteiden markkinointiin, mutta mikäli palvelusi on muulla tavoin yleishyödyllinen ja laadukas ja koet, että käyttäjäkuntamme voisi olla siitä kiinnostunut, olet tervetullut mainostamaan alla lueteltujen mediavaatimusten puitteissa. Lisäksi mainostamalla Kvaak.fi:ssä tuet samalla koko sarjakuvaportaalin toimintaa ja sen kehitystyön jatkuvuutta ja olemassaoloa myös tulevaisuudessa!

Tehokas mainostila tuo tuloksia!

Kampanjointi Kvaak.fi -sarjakuvaportaalissa erityisesti sarjakuviin liittyvillä tai niitä sivuavilla tuotteilla tuo erittäin tehokkaita tuloksia: Mainosten klikkausprosentit voivat olla suurissakin kampanjoissa korkeita, kun kohderyhmältään kohdentamattomissa verkkopalveluissa mainosten teho jää monta kymmentä kertaa matalammaksi. Palvelun käyttäjät ovat valmiita tekemään verkko-ostoksia, osallistumaan erilaisiin kilpailuihin, kyselyihin sekä tutustumaan erityisesti sarjakuviin liittyviin tuotteisiin.