Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 247022 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #255 : 02.05.2005 klo 20:11:28 »
Kvaakistahan on näemmä tullut Kaenuulaisten kokoontumispaikka  ;D
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

Renki

• Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
« Vastaus #256 : 02.05.2005 klo 20:16:07 »
:) Jaa-a. saattaa olla tai sitten ei. nimimerkkisi ei ainakaan sanoa harmainta aavistusta

Esittely löytyy tältä sivulta hieman ylenpää.

Et kai sinäkin Riekkoseni Kainuusta?

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #257 : 02.05.2005 klo 20:18:54 »

Et kai sinäkin Riekkoseni Kainuusta?
Ka, Kuhmostahan sitä on tullu lähettyä  ;)
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

Kaisu

• Jäsen
« Vastaus #258 : 02.05.2005 klo 20:20:08 »

Joo luin muuten tuon mutta saattaapi olla joku harmaa aavistus... Tosin olet ehken veljeni ikainen tyyppi joten saattaa kuulostaa nimi senkin takia tutulta.

ynne

• Jäsen
« Vastaus #259 : 03.05.2005 klo 11:47:16 »
Nimi: Jenny, kaikkialla muualla nimimerkkinä Zhenoa
Sijainti: Helsinki
Status: opiskelupaikkaa hakemassa

Alkoi tuntua aiheelliselta tännekin rekisteröityä, kun on tämän laudan keskusteluja tullut seurattua jo aika pitkään. Tällä hetkellä idlailen opiskelupaikkojen välisessä limbossa, kun lakkia odotellaan ja muitakin tuloksia. Harrastuksiani olkoon nettisivujen tuottaminen ja niillä säätäminen (random^2 & Kupoli), eeppisen musiikin kuuntelu, piirtäminen sekä lukeminen.

Sarjakuvien suhteen olen puhtaasti kuluttaja, en tuottaja. Kakarana taisin jopa oppia lukemaan Asterixien kautta. Suosikki-tyylilajia ei minulla nykyään oikeastaan ole, sillä yleensä minulle riittää se, että sarja on taidolla piirretty ja siinä on kiinnostavat hahmot. Sandman nyt on noita vanhoja tuttuja, ja kyllähän mangaakin tulee aika paljon kulutettua.
 Joskus ammoin kävin vuoden verran sarjakuvakurssia, mutta se vain todisti sen, ettei minulta riitä kärsivällisyyttä muiden kuin yksittäisten kuvien piirtämiseen. Toki haaveilen edelleenkin siitä, että ehkä jonakin päivänä olisin tarpeeksi hyvä kuvittamaan mielessäni olevat tarinat, mutta se jääkin nähtäväksi.

AkuMies

• Jäsen
« Vastaus #260 : 18.07.2005 klo 09:23:05 »
Lassella näkyy olevan aika lailla samat harrastukset kuin minulla  :D. Eli minäkin juoksen aina välillä ase kourassa pusikoissa ja heittelen kiinnitettyjä kastematoja mereen, järveen, puroon, jokeen tai muuhun vesistöön. Soitinpuolella minun "vahvempi" ala on näissä lyömäsoittimissa. Merellä käyn viikottain partion veneillä tai sitten omalla. Lenkilläkin pitäisi valmentajan mukaan käydä, pikamatkoja. Olen lukenut tänä vuonna yhden kirjan: Douglas Adamsin viisiosaisen trilogian ;D.
Asun Torniossa, Suomen kansainvälistyneimmässä kaupungissa, enkä aio käyä Ikeassa sitten kun se tulee. Eikä täällä ole divaria!!!

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #261 : 08.08.2005 klo 19:20:03 »
Nimi: Sähköpostiosoitettani tarkastelemalla voivat ovelat saada selville nimeni. Ghaassasina liikun tätä nykyä netissä.
Asuinpaikka: Espoo/Leppävaara
Ikä: 13, 14. ikävuosi tulee vastaan syyskuussa.

Sarjakuvat (piirtäminen ja lukeminen) ovat aina kiehtoneet, joskin piirtely on viime aikoina jäänyt vähälle. Pablon kanssa sama ongelma, en millään tahdo saada sarjiksiani loppuun asti, vasta 1 minua tyydyttävä loppu tähän mennessä. Nykyisin on parempi piirtäjä jotenka ruutujen piirtäminen vie vielä kaeummin, mikä taas johtaa siihen ettei ehdi saada tarinoitaan käynnistymään ennen kuin joutaakin jo jonnekin muualle ja sitten ei enää jaksa tehdä. Pitäisi olla varovainen hyvien ideoiden kanssa, jotteivat vahingossa tuhlaannu epäonnistuneeseen sarjakuvaan.
Pidän myös muuanlaisesta piirtelystä, photoshopefekteillä leikkimisestä (tyhjään kuvaan siis, ei kenenkään naamaan), metallimusiikista (no tulee sitä muutakin kuunneltua), kirjoittamisesta, ja aika monesta muusta asiasta.
Harrastuksiin kuuluu sarjiksien ja taiteilun lisäksi miekkailu, roolipelaaminen ja figuilu. Eli siis näitä klassisia "nörttiharrastuksia". Noh, en nyt sentään ohjelmoi.

Alan muuten epäillä, että tuo Manga ja anime-osasto on täällä kvaakissa ihan sen takia, jotta kaikilla tyhmillä kersoilla (kuten minulla[?]) olisi paikka johon jäisivät häiritsemään toisiaan fiksujen käyttäjien sijaan.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2005 klo 23:09:31 kirjoittanut Ghaassas »

Hitch

• Jäsen
« Vastaus #262 : 11.08.2005 klo 14:11:09 »
Eiköhän minunkin tarvitse täällä esittäytyä...vaikkei ketään oikeasti kiinnosta.

Reilut 14 vuotta sitten minä ilmestyin tähän maailmaan. Viime perjantaina oli synttärit. Nimeäni en viitsi paljastaa, koska haluan säilyä anonyyminä mahdollisimman hyvin. 29. syyskuuta on kuitenkin nimpparit, joten siitä saa alkaa arvailemaan. ;) Tammelassa vaikutan, se on heti siinä Helvetin Tulirotkon vieressä. Iästäni huolimatta mopt eivät juurikaan kiinnosta, Honda Monkey -91 on tosin autotallissa ja joskus sillä ajelenkin. Ainoat harrastukset ovat keihäänheitto ja laskettelu.

Leffat ovat lähellä sydäntä, suosikki on Forrest Gump. DVD-kokoelma on parhaillaan 70 nimikkeen kokoinen, tosin olen myynyt siitä jo alustavasti seitsemän lättyä. Viimeisin hankinta on T2 Ultimate Edition, joka postilaatikosta tänä aamuna löytyikin.Täältä näkee kokoelman.

TV-sarjoista Everwood vei täysin sydämeni, Alias tulee heti toisena.

Sarjakuvia en ole oikeastaan koskaan harrastanut, mitä nyt hyllystä löytyy lähes parikymmentä vuosikertaa akkaria, yli sata taskaria, järjetön kasa Roope-Setiä ja erinäisiä sarjiskirjoja. 90% kokoelmastani on Disneyn tuotoksia. Tämän vuoden puolella on alkanut kiinnostamaan enemmän synkät ja "vakavammat" sarjikset. Syynä on ollut lähinnä sarjiselokuvien vyöry. Viime aikoina olen ostellut mm. Sin Cityn osat 1-4, ja joitakin Batmaneita. Huvittavin ostos on ollut T2-sarjis, joka kuitenkin on ihan mukava tuossa leffan vieressä. Tuomari-ja Daredevil-lehtiä olen ostellut jonkin verran saadakseni vähän käsitystä hahmoista. Seuraavaksi olisi tarkoitus saada Sin City-kokoelma täyteen/ajan tasalle. Muitakin Millereitä tekisi mieli, ainakin DKR, 300 ja Elektra Assasin pitäisi saada hyllyyn. Marvelin Ihmesarjat ja Essentialit ovat myös hakusessa. Ja Salapoliisi Conanit. Mutta siitä ei sen enempää.

Musiikkimaku on todella omituinen. Riippuu täysin päivästä mitä kuuntelen. Normaalisti tulee kuunneltua Coldplayta, Green Dayta yms. Kesäisin kuitenkin parhaiten maistuu Black Eyed Peasin tapainen renkutus. Leffamusiikki on myös suosikkien joukossa, John Williams on suosikki. Herra on säveltänyt neljä viidestä omistamastani soundtrackista.

16. päivä alkaa koulu, jonne en haluaisi mennä. Tunnit on ihan kivoja, en pane pahakseni sitä, että opin jotakin. Kavereita minulla ei ole, ja se siitä paikasta v-mäisen tekeekin. Olen onnistunut nimittäin saamaan puoli koulua vihamiehikseni. Se on jo aika hyvin tehty.

Eiköhän tuossa ollut tarpeeksi turhaa jaarittelua.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2005 klo 14:50:33 kirjoittanut Hitchhiker »

djsaukkis

• Kokenut
  • Jäsen
  • My name is Mikki, Lumikki!
« Vastaus #263 : 15.10.2005 klo 15:37:46 »
Pitenää varmaan vähän kertoa itsestään.
Elikkä:

Nimi: Esko
Ikä: 14
Asuinpaikka: Helsinki
Opiskelija

Sarjakuviin olen sekaantunut lähinnä isäni kautta, jolta olen perinyt kokoelmani. Se sisältää kaikennäköistä ja arvoista kamaa, suurin osa Disney'tä.
Panin tiikerin tankkiin ja kesytin sen!

Rovio

• Mahdoton.
  • Jäsen
  • The friendly looking lad.
« Vastaus #264 : 16.10.2005 klo 17:09:52 »
TERVE!

Olen Rovio (henkilöllisyys salainen) Paimiosta. Olen 18 vuotta ja piirtänyt noin kolme vuotta. Kasvoin Korkkareita ja Madia lukien, mutta suosikkeihin kuuluu mm Petri Hiltunen, Kari leppänen ja Will Eisner. Opiskelen painotekniikkaa ja toivon että pääsisin joskus painamaan sarjakuvia. Ennen ajattelin eurooppalaisen Isonenä sarjakuvan olevan huonoa, mutta sitten törmäsin mangaan ja ei se eurooppalainen enää vaikuttanutkaan niin huonolta.
Piirtämisen ohella pidän Heavy ja metalli musiikista.
että silleen.

Daddy Duck

• Jäsen
« Vastaus #265 : 16.10.2005 klo 18:47:31 »
nimi: Samu
Ikä: 13v
ammatti: opiskelija
harrastukset: piirtäminen, aku ankka ja koripallo

Moi oon samu ja kajjjaanist ja mua kiehtoo sarjikset ja siksin sekoilenkin tällä sivulla ;D Piirtelen paljon ja opettelen aku ankan ja muiden disney-hahmojen piirtämistä ja aion mennä 5-6 vuoden päästä italiaan opiskelemaan aku ankkaa ja tavoitteeni on (ei niinkään helppo) päästä aku ankkaan piirtämään ;D Minua ei niinkään kiinnosta käsikirjoittaminen. käyn koripalloo pelaamassa kerran viikossa.....mitäpä tässä muuta täytyy mennä piirtää....Moro :D
"Kolmen sekunnin kuluttua voimme katsella itsellemme uutta setää!"

RikkiLusikka

• Vieras
« Vastaus #266 : 26.10.2005 klo 13:47:38 »
Terve. Sairas. Jotain siltä väliltä.

S.Kivivuori the harrastelija-sarjakuvaernööri tässä.
Sukupuolta en voi kertoa koska en tiedä sitä itsekään.
Opiskelen Helsingin kuvataidelukiossa toisella vuositasolla.
Vuosirenkaita on kertynyt 18 kesää.
Sijaitsen suuremmilta osin Helsingissä mutta asun Vantaalla.

Ehkäpä kaikkein eniten harrastan näitä hassuja läpysköitä jossa on kuvat ja tekstit samalla sivulla.
Muihin harrastuksiin kuuluu jouten lekottelu ja musiikin kuuntelu, televisiosta kuivan brittihuumorin ja jenkkilaatusarjojen seuraaminen, kirjastossa lukeminen, piirtäminen. Ai niin ja uneksiminen. Pitää mielikuvituksen virkeänä, katsos.

Sarjakuvaharrastukseni taustoja -----

Se alkoi Aku Ankasta (kuvalukua viikinkikypärä päässä, vanhan valokuvan perusteella), muistan myös selailleeni Mämmilää HS:n Kuukausiliitteessä. Myöhemmin luin Nakke Nakuttajia ja Kaspereita. Strippejä olen lukenut aina lehdistä. Iltasanomissa eräs suosikkini oli kuukauden kotimainen "Tiuku" by Aura Ijäs. Siitä sain sytykkeen piirtämään "mangatyylillä". (Piirtänyt olen jo monen monituisia vuosia. Vasta hiljattain opin piirtämään ihmisiä.) Jossain vaiheessa löysin Sandmanin Myyrmäen/Tikkurilan? kirjastosta. Luin Battle Angel Alitaa ja No Need For Tenchiä. Sekä Dirty Pairia ja Beavis and Buttheadia jostain kumman syystä. Ällistyksekseni bongasin lukemattomia sarjakuvia.

Vinkeimpiä näistä olivat: Larry Marder's Bean World; Herriman - Krazy Kat; Frank Miller - Sin City, Hardboiled; Wendy&Richard Pini - Elfquest; Yukito Kishiro - Ashen Victor; Jeff Smith - Luupäät; Gilbert Shelton - Friikkilän veljekset; Robert Crumb - Complete Crumb Comix (Fritz the Cat kolahti); Dave Sim - Cerebus (Guys, Church and State); Benoit Sokal - Tarkastaja Ankardon tutkimuksia; Didier Comes - Eva, Lumikko, Uneksivien puiden talo, Sydänpuu; Marc-Antoine Mathieu - Julius Corentin Aqfaq unien vanki; Neil Gaiman - Endless Nights; Winsor McCay - Pikku Nemo höyhensaarilla; Joakim Pirinen - Sokeri-Sakari, Myrsky hiekkalaatikossa, meitä kustaan silmään; Charlie Christensen; Aarne Ankka...(lääh, en jaksa jatkaa albumilistaa)

Nykytilanne -----

Pääasiallisesti kotimaisia sarjakuvia. (go Suomi!)

Suurimpia innoittajiani (jotka ovat jättäneet jälkensä piirrostyyliini):
Veli Ahonen, Kivi Larmola, Petteri Tikkanen, Hans Nissen, Ville Pynnönen, Yukito Kishiro, Dave McKean.
Ja muita innoittajia.
Robert Smith, Jean-Michel Jarre, Nivek Ogre, Douglas Adams, Nukkumatti.
Kiitoksia että olette.

Ja kato vaan. Minulla on galleria verkossa.
http://sulphurspoon.deviantart.com
HUOM. Saattaa sisältää kuvia.[/i]

Toivottavasti ei jäänyt paljoa epäselväksi.

alabama

• Vaimo
  • Jäsen
« Vastaus #267 : 03.11.2005 klo 12:48:42 »
Nimi:Jenni
Asuinpaikka:Äetsä
Ikä:17
2. vuosikurssin opiskelija lukiossa
Maziwappin kihlattu  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.11.2005 klo 11:25:15 kirjoittanut alabama »
Más vale tarde que nunca

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #268 : 03.11.2005 klo 13:22:05 »
Äetsässähän se oli missä ottiatuota räjähti?

alabama

• Vaimo
  • Jäsen
« Vastaus #269 : 03.11.2005 klo 15:50:36 »
Äetsässähän se oli missä ottiatuota räjähti?

Juu siellähän se.Finniksellä paukahteli.
Más vale tarde que nunca