Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 246946 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.

Hcc

• Uusi jäsen
  • Ankkis.Net! (RIP)
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #271 : 04.11.2005 klo 21:15:56 »
Terve.
Olen Nikolas, tai netissä Submin.
Olen 15-vuotias rautatieharrastaja ja Ankkafani Vantaalta.
Harrastuksiini kuuluvat mm. laskettelu, tietokoneella näpertäminen ja irkkaaminen lähes 24/7 sekä tietysti Ankat :)
Omistan Ankkiksen, eli Ankkalinnan keskustelufoorumin, joka sijaitsee www.ankkis.net:ssä. Tervetuloa Ankkikseen!
Ankkalinnan keskustelufoorumi http://ankkis.net (RIP)
Ankkalinnake http://akuankka.info (RIP myös tämä)
Junasivu Veturit.org http://junat.jj-studios.com (RIP tämäkin)

McKeila

• Uusi jäsen
« Vastaus #272 : 04.11.2005 klo 22:47:45 »
Morjensta!

Kaipa sitä on myös esiteltävä itseni, vaikka en hirveän aktiivinen kirjoittelija olekaan.
Sitä aktiivisempi lukija tosin.

Ikää 25 vuotta, asuinpaikkana Tampere.
Sarjakuvia ja muita kuvituksia on tullut tuherreltua erinäisiin tahoihin vuodesta 1999 lähtien.

Koulutukseltani olen animaattori, opinahjona toimi College of Ballyfermot, Dublinissa.
www.bcfe.ie
Lämpimästi suosittelen kaikille jotka haluavat oppia piirtämään ns.klassisella tavalla sekä myös perehtyä animaation saloihin.
Puhumattakaan perehtymisestä Dublinin lukuisien pubien saloihin...se vain jäi välillä vähälle johtuen koulun välillä TODELLA tappavasta työtahdista.

Mutta kaipa se kannatti, vilahtaahan sitä koulukaverien nimiä animaatioelokuvien lopputeksteissä.:)

Eipä kai sitä sitten enempää...

Phil Ficere

• Näennäisjärkeilijä
  • Jäsen
  • Mezkvalita
« Vastaus #273 : 17.11.2005 klo 21:18:07 »
Terve!

About viime kesän kynnyksellä löysin kvaakin sattumalta. Ja kvaak.fi onkin sen jälkeen vienyt huomattavan osan vapaa-ajastani (työaikaa mitenkään unohtamatta). Vaikutus on näkynyt käytännössä lisääntynenä sarjishankintoina ja piirrustuksina. Tekeillä on ensimmäinen vakavahkosti otetava sarjakuva ever. Pienenä piirtelin toki mm. scifihenkisiä sankariseikkailuja juuri lukemaan opittua, ynnä muutamia erinäisiä räpellyksiä myöhemmin ala-asteella.

Sarjakuvittajaurani CV:stä löytyy muutama julkaistu piirros Mustanaamiossa yhdeksänkymmentäluvulla, Myrkky- lehden piirrustuskilpailusta voitin Elektra-elää albumin. Alussa luin siis Nalle Puhia, Aku Ankkaa ja Mustanaamiota, myöhemmin todella merkittäviä tarinoita seurasin Tranformers ja Action Force-lehdistä.

Myöhemin tullut luettua ainakin Millerin tuotantoa, sekä ylipäätään kaikkea mitä kiinnostavaa kirjastoista löytyi (+ Conan, Sarjakuvalehti, Mad, Myrkky, Akirat jne). Nykyään tykkään lukea etenkin Suomikorkkarispesiaaleja sekä Jysäystä. Myös kvaakin esittelemät omakustannejulkaisut kiinnostavat. Muuta: 26-v opiskelija, asuinpaikkana Espoo. Parasta musaa tällä hetkellä: Way Out West; Don't Look Now. Dvd suosikit nyt: Studio Julmahuvi box, Kung Fu- Hustle... Jne.

Koitan osallistua aktiivisesti keskusteluihin..jakaa etenkin rakentavaa palautetta muille piirtäjille. Älkää kuitenkaan hyvät ihmiset aliarvioiko itseänne, ja rämpikö siellä kurjuuden suossa: kyllä te osaatte piirtää. Jos ette osaa, sitten siitä kerrotaan ;)
Pessimisti: "Mikään ei voisi olla enää huonommin"
Optimisti: "Kyllä voisi"

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #274 : 17.11.2005 klo 21:20:58 »
Hienoa, että tämäkin ketju on vielä käytössä. Huomasin, että tätä ei ole vielä pistetty pysyväksi ketjuksi, vaikka se sellaisen toimenpiteen ansaitsisi, niin nyt sen tein. Toivottavasti uudet jäsenet löytävät tämän nyt vähän helpommin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Eetu5

• Jäsen
« Vastaus #275 : 18.11.2005 klo 16:20:56 »
Taidanpas minäkin tässä esitellä itseni.

Nimi: Eetu
Asuinpaikka: Espoo
Ikä: 13, eli foorumin nuorimpia.

Harrastuksiini kuuluu tämän lisäksi muitakin ei niin minun ikäisilleni tyyppisiä harrastuksia: Jousammunta, tietokoneen, geokätköily (nyt on kyllä tullut pieni tauko viime purkista.), keyboard ja sarjakuvat.

Edit: Niin ja tietystiu vielä selkounet

Sarjakuvista luen useimmiten Akkaria, joka onkin tullut postilaatikkoon nimelläni jo (minun ikääni verrattuna) kymmenen vuoden ajan.
Sen lisäksi luen Viiviä ja Wagenria, sattunnaisesti siskoni W.I.T.C.H ja Hevoshullu lehtien sarjakuvia, lehtien sarjakuvia --> lähinnä satasen ja metron, kun ne bussiin aina tulevat.
Lempipiirtäjiini kuuluvat: Keno Don Rosa, Carl Barks, Vicar, Al Taliaferro, Juba ja moni muu.
Sarjakuvan piirtäminen lähti minulla alkuun kai tämän viikon keskiviikkona :).
« Viimeksi muokattu: 27.11.2005 klo 11:00:59 kirjoittanut Eetu5 »

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #276 : 23.11.2005 klo 13:36:58 »
Minä en kyllä (kohta 32 ikävuodestani huolimatta) ymmärtänyt mitä tuo geokätkeily oikein oli? Liittyykö geologiaan? Ammatin puolesta kyselen...

PS: Älkäät sitten te nuoremmat välittäkö meidän vanhempien jutuista joissa saattaa vilahdella kovinkin - tuota noin - sanoisinko...hmmm...synnillisiä asioita. Älkää tehkö kuten me teemme, tulevaisuus on (onneksi) teidän nuorten. Meillä ei ole jäljellä enää kuin kyynisyys ja sarjakuvat  ;D

Eetu5

• Jäsen
« Vastaus #277 : 23.11.2005 klo 16:41:29 »
Tällainen selkeä selostus löytyi.

Edit: Eli ei liity geologiaan.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #278 : 23.11.2005 klo 17:01:35 »
Hmmmmm...omituista...vai olisiko enemmänkin omalaatuista. Että GPS-LAITTEELLA!? eikös se sellainen maksa ihan järjettömästi? Geologit kyllä käyttävät kenttätöissään sitäkin.

Eetu5

• Jäsen
« Vastaus #279 : 24.11.2005 klo 17:28:30 »
Hmmmmm...omituista...vai olisiko enemmänkin omalaatuista. Että GPS-LAITTEELLA!? eikös se sellainen maksa ihan järjettömästi? Geologit kyllä käyttävät kenttätöissään sitäkin.
Kyllä sellaisen ihan kelpopelin kätköilyyn saa muutamalla sadalla.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #280 : 25.11.2005 klo 09:12:22 »
Niin kuin sanoin, järjettömästi  ;D

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #281 : 27.11.2005 klo 17:56:59 »
Tällainen selkeä selostus löytyi.

Edit: Eli ei liity geologiaan.

Ennenvanhaan tuota kutsuttiin suunnistukseksi.
Ja mihin sitä gepsää tarvitsee. Tosimies selviää rannekellolla ja tähdillä.
----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #282 : 29.11.2005 klo 16:14:46 »
Öh. Suunnistukseksi? Sitäkö nuo OIKEASTI harrastavat? Ihan tosi? Ei jummarra, minä saanut siitä mitään selvää eikä se ainakaan suunnistukselta vaikuttanut...

Hömhöm...Puuparta miettii...

Eetu5

• Jäsen
« Vastaus #283 : 30.11.2005 klo 17:44:11 »
No suunnistus on kaukana tästä.
Kyllähän kätköilyssäkin etsitään, mutta en silti vertaisi sitä suunnistukseen.

Joeli

• Uusi jäsen
« Vastaus #284 : 04.12.2005 klo 21:21:13 »
Moi!

Olen tälläinen 13-vuotias, nurmijärvellä asuva normaali(luulisin ;D) poika.
Harrastan piirtämisen lisäksi airsoftia ja lumilautailua.

Piirtämisessä olen vielä aika amatööri, mutta niihän me kaikki joskus. ;)
Sarjakuvia olen joskus yrittänyt tehdä, mutta pelkäksi yritykseksi ne ovat jääneet kun ei oikeen luonnos-versiota pidemmälle taidot ole riittäneet. Ehkä sitten kun osaan taas paremmin niin kokeilen uudestaan :)