Täällä on niin viisaita kirjoituksia, et on se pakko yrittää pilata ne omilla viisaattomuuksillaan...

Itse olen tuosta apinoinnista huomannut et tuo "kaikki on jo tehty" saattaa tulla esille hyvin monessa mielessä - myös piirrostyylissä. Mulle nimittäin kävi juurikin aivan äskettäin niin, että yhden uuden strippisettini kohdalla eräs sitä arvioinut sarjisammattilainen totesi, että siinä setissä käyttämässäni tyylissä on vaikutteita sen ja sen piirtäjän tyylistä.
Kun sitten asiaa tuon kommentin saatuani mietin, en saanut päähäni yhtäkään tuon mainitun tekijän strippiä (jos edes strippisarjista tuo ko. hlö teki). Omasta mielestäni tyylini tuli vain tavallaan hahmojen + muun idean kautta ja se on aivan varmaa, että ryhdyin sitten vaan juttuja piirtämään katsomatta mallia yhtään mistään. Voihan olla, et olen unohtanut lukeneeni ja sitten jotenkin alitajunnassa tms. on vaikuttanut mutta enpä oikein usko...
Voisko tuossa mielessä sanoa, et tilanne on sarjiksessa myös vähän sama kuin uusien bändien kohdalla, eli et kun uusi bändi tulee esiin niin se aina määritellään sen mukaan, mitä muita jo olemassa olevia se muistuttaa?
Tuo saamani kommentti oli oikein positiivinen et en tässä missään nimessä valita asiaa mut tuo "apinointi" tuli vaan mieleen tuosta piirtäjävertailusta...