Tämä ketju on jäänyt vähemmälle huomiolle , jossain vaiheessa en jaksanut seurata kun meni niin laajaksi. Pilkkominen olisi asiaa.
Täällä näyttää kuitenkin olevan ankaraa tavaraa.
Muutamia kommentoin .
Hazartilla teknisesti kovatasoinen työ. Kuitenkin turhan pateettinen, en ole tämän tyylilajin ystävä ja hieman tulee mieleen valitut palat ja Vartiotorni. Mutta veli Hazartin kehitys on niin vikkelää että uusia käänteitä on ilmeisesti odotettavissa.
Teron kaupunkikuvaan törmäsin jo muualla netissä ja tykkäsin heti. Tunnelma sen tekee.
Esan perussuomalaiset ovat nautittavia,kuva voisi jäädä vajaaksi mutta teksti tukee mukavasti hommaa. Tuosta pariskunnasta taas tulee mieleen sujuva suomalainen sananlasku jota en voi tässä ääneen kirjoittaaa.
Wiljamin kuvaa on sanottu hätäisen oloiseksi. Minusta taas erittäin tyylikäs esitys. Jos ei tekijä itse olisi maininnut kiireestä niin olisin luullut sitä tarkoitukselliseksi.
Freaky Mike : Motoritari on kömpelö mutta tyyliä siinä on . Kuvittelen sen mielessäni road-sarjan yhdeksi ruuduksi.
Hannan hiiriperhe on minun mieleeni, ehkä tällaisessa yksittäisessä työssä viimeistelyyn pitää kiinnittää enemmän huomiota kuin sarjakuvassa . Silti tunnelma on tavoitettu.
Tincan koirakuva on kehitystä aiempiin kuviin nähden mutta vielä on piirrännässä kömpelyyksiä mutta nehän kyllä korjaantuvat ajan myötä. Väritys parempi kuin muissa näkemissäni Tincan töissä.
JK:n Maunossa oli väriä vaikka muille jakaa mutta hieman epämääräinen piirros.
En tiedä teinkö jotain väärin mutta kuva latautui minulla suoraan levylle?
Tässä eräs tekele. Osaako joku arvata milla tekniikalla homma on tehty.
Holle