Viime aikoina on jääneet kommentit vähemmälle, mutta palatakseni hiukan vielä noihin
Kaltsun kommentteihin... Arvostan kovasti, kun joku ammattilainen avaa sanaisen arkkunsa ja raatelee hieman meidän harrastajien töitä. Ja tällähän en ollenkaan tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi myös Kvaakin harrastajienkin kommentteja, päinvastoin, etenkin kun monet harrastajat ovat täällä ihan pro-tasoa ja ideoita riittää. Olen kyllä osittain samaa mieltä Kaltsun kanssa Titta&Tatu-pariskuntaani vaivaavasta pienoisesta monotonisuudesta ja liiallisesta leppoisuudesta. Toisaalta en haluakaan piirtää kyseiselle parille mitään aviokriisejä tai vastaavia hurjia juonenkäänteitä, vaan tehdä tuollaista hyväntuulista ja toisinaan jopa hieman ajatuksia herättävää juttua. Vaara liialliseen tylsyyteen on kyllä olemassa, myönnän sen, ja ehkäpä koetankin tulevaisuudessa uudistaa sarjaa jollakin lailla.
Sitten itse kynsintään ja raateluun:
paviaanineiti pukkaa ulos taattua laatua, enkä mä nyt näistä(kään) keksi mitään ihmeempää nokan koputtamista. Kauniit värit olet onnistunut luomaan tuohon tunnelmakuvaan ("2090 Fall"), ja seuraava ("Who was the captain again?") tuo jostakin kumman syystä mieleeni kovasti erään piirretyn, vielä kun saisin nimen muistiin... hmmm... taisi olla Eldorado. Ehkä kuitenkin kaipaisin hieman enemmän vaihtelua naamavärkkeihin, kun ainakin tuossa eräässä aiemmassa luonnoksessa näytit osaavasi loihtia jos jonkinlaista mielenkiintoista pärstää.
Jampam: pirteitä töitä. Toisinaan piirrosjälki oli vielä kömpelöhköä (etenkin siinä kokkauskuvassa). Sulla on hilpeä tyyli, ja lampaiden hulvattomat ilmeet synnyttivät hymynkareen ruudun tällä puolen. Kokkauskuvassa oli ok värimaailma, viivat vaan suoremmiksi sitten seuraavassa kuvassa, eikös joo?
Tinca: en ole heppaihmisiä, joten aihe ei oikein kolahtanut, mutta sehän ei ole työn vaan minun vika

Tausta tosiaan saisi olla valoisampi, siis tuon mustan sijaan sinistä, vihreää tms. Pollejen ilmeet on hauskat ja itse otuksetkin huolellisesti tehtyjä - siitä minä tykkään! Pakoon lentävä lintu voisi olla kirkkaampi, erottuisi selvemmin taustasta. Miten olisi myös muutama ruohotupsu lisää nurmikolle eloisuutta antamaan...?
Mullakin olis pari uutta työtä raadeltavaksi, skannerin luokse pääsen kuitenkin vasta reilun viikon päästä.