Kiitän palautteesta. Mukava että pitkästä aikaa tehty vesivärityä (vesivärikynä teos) sai näin hyvän palautteen kun siinä kuitenkin on jotain johon suuntaan tahtoisin kehittää "tyyliäni". Kovastihan se vielä oli harjoitelu enkä oikein tiedä voisiko sitä mihinkään käyttää esim. Alainia lehdessä tai kotisivuilla kun en oikein ole tyytyväinen siihen miten skanneri muutti sen digitaaliseen muotoon. Yksi kritisoitu asia eli seinän ja Saran (kuvassa olevan naisen) välinen kontrasti on skannauksen syytä. Kyllä seinä oikeasti on ainakin ainakin hieman vaaleampi suhteessa vaatteisiin oikeasti. Ihan varmasti. Muuten... kiitän ruoholinkistä (kukas sen nyt sitten lähettikään) ja muista neuvoista. Koitan tässä jatkaa samalla linjalla tai ehkä koittaa digitaaliseen kuvan tekoon yhdistettyä vesivärityötä. Ai niin olen kovasti koittanut miettiä miten ottaa kaikki nuo paras työsi tähän asti.
Hahmossa on tosiaan parantamisen varaa. En oikein tiennyt mihn sen oikean käden laittaisin. Elämän kehästä (ikkunasta) lähtevä viiva olisi ehkä ollut parempi jättää pois kun sillä ei ole mitään funktiota. Kai se alunperin oli jokin maagista energiaa kuljettava lisä kun siinä vaiheessa kun tausta oli vielä paljon symboolisempi. Ikkunan epäsymmetrisyyteen en itse edes kiinnittänyt huomiota ja kesti hetken aikaa huomata että kas nuo reunimmaisen osat ovat aika erimallisia. Olen miettinyt että tästä voisi ehkä tehdä joskus jaksaa tehdä korjatun ja parannellun version. Ehkä. Ainakin jos oikeasti keksisin kuvalla käyttöä. Ai niin hahmon vanhuuden kuvassa laitan myös pahan skannerin syyksi. Onhan se ikäistään vanhemman näköinen jo alkuperäisessä mutta skannauksessa ikää tuli Saralle vielä lisää (Hah. Kaikki vain pahan skannerin syyksi.

)
Hanna:
Sillä silmällä parodiassa on jotenkin tutunomaisia henkilöitä. Ehkä sitten olen sen verran nähnyt sarjaa tai sen mainoksia että karikatyyrit ovat tutunomaisia. Eteenkin keskimmäinen hahmo on kovasti tutun näköinen joten ilmeisesti hahmot ovat tunnistettavissa vaikka sarjaa ei olisi koskaan kunnolla katsonutkaan. Ei muuta kommentoitavaa karikatyyreistä kun en mittään niistä tajua.
Titta & Tatu # 8: Pieniä iloja oli mukava pieni sarjakuva juuri siitä mitä nimikin lupasi. Teksteistäkin saa minusta oikein hyvin selvää. Kuvat on hyvin valittuja kuvamaan talven pieniä iloja ja kuvakulmat hyvin valittuja. Pienenä yksityiskohtana jäi hivenen häiritsemään viidessä kuvassa Ty... Tittan hatun ja hiusten leikkauskohta. Tosin sarja ei sinällään iske että itse kuulun enemmän niihin ihmisiin jotka eivät näe talvessa mitään hyvää (no ainakaan paljon.) Tosin kauniita talvipäiviä on niin vähän että talven vain mieltää loskaisena ja vetisenä ja hivenen kylmänä painajaisena.
Paviaanineiti:
Tuo vesivärityö (Paolopokus?) on aivan mahtava kuten kaikki ovat kilvan kehuneet. Väritys on juuri kohdallaan. Ilme ja kasvot suorastaan upeat. Viivan käyttö aivan mahtavaa. Jatka samaa rataa. Täytyy kuitenkin antaa myös ihan pikkaisen kritiikkiä. Käsivarret ovat minusta häiritsevän lyhyet. Mutta täytyy ottaa oppia tuosta väritystyylistä... Siinä on kuitenkin jotain jota olin itse etsimässä...
Tuukka:
Kaikki kuvakerronnalliset ongelmat onkin jo mainittu. Piirostyyli on kohdallaan. Tertsin ehdotus tekisi sarjakuvasta miellyttävämmän.