Helkkari kun mä en onnistu saamaan noita Ökpön töitä näkymään!
Olikos kellään muulla Mozillaa käyttävällä samoja ongelmia?
Tuleeko ihan vaan tyhjä sivu vai jotain vihreilmoa?
Muille vastailua tässä ohessa... Joo, sarjakuvastapa otteita hyvinkin. En vain voi skannailla kun skannerini antaa odottaa maahantuojalta saapumistaan. Kaivoin tänä iltana eka kerran 2-3 vuoteen ton alun esiin. Pirkutta, tuli himo piirtää se. Ei ehkä kannattaisi syöksyä nyt suin päin 60-sivuiseen eepokseen.
Onhan noita Art Nouveau -huurupäitä kuten Aubreay Bearsleytä tullut aikoinaan tuijoteltua Manaran ohessa. Samoin kuin prerafaeliittien lätkäisyjä ja muuta eteeristä estetiikkaa. Tällainen satutäti kun olen. Piirtelen lähinnä fantsutarinoita ja historiallisia juttuja.
Jotta ei menisi ihan topicin ohi höyryämiseksi niin sanottakoon tosta Wilpurin kuvasta, että perusanatomia kohdallaan, lähinnä oikean kainalon viivat ei kulje mielestäni siellä missä pitää. Vasemman puntin laskokset ei asetu luonnollisesti ja haaroväliin sekä vatsan tuntumaan olis voinut kokeilla vetää rohkeammasti vaakaviivaa niin tulis enemmän pvc-fiilistä. Tukka näyttää peruukilta, johtuu varmaan tosi korkeasta otsasta ja ylimääräisestä viivasta siinä hiusrajan alla.
Kommentit sillä varauksella, että tässäpä taas yksi viissataa vuotta piirtämättä ollut horisee.
En jostain syystä yleensä pidä tietokoneella väritellyistä kuvista. Siksi minun ei ehkä pidä sanoa mitään värittämisestä... Kun en osaa sitä itsekään.