Ohhoh! Taas on tullut paljon kuvia viime käyntini jälkeen. Kirjoitin jokaisesta työstä (jonka huomasin) kommenttia, ja siksi välillä voi vaikuttaa sekavalta, kun jollainen henkilöllä on muutamakin kommentti.
Markku: Nuo bikinnejään irroittelevat neitokaiset ovat kyllä aika komistuksia Vasemmanpuoleinen on kyllä aika luonnottaman laiha, mutta sarjakuvaahan tämä vain on. Turtlesi on mukavan oloinen, vaikka jalat ovatkin eri kokoisia, muttei se nopealla vilkaisulla välttämättä silmiin pistä. Sen alla oleva naisen vartalo näyttää mahtavalta luonnosmaisena, mutta naamassa jokin ei vain omaa silmääni miellytä. Johtuu varmaan huulista. Nuo naisten "nassut" jaksavat taas ilahduttaa taidokkuudellaan, mutta oikealla olevan silmät, ovat ehkä liian sirissä. Uudella kynällä piirretty on mielestäni hyvä. Tuollainen olsii mukava nähdä väritettynä. Nuo rinnat naisella, tosin pistävät silmään, vaikken osaakkaan amatöörinä sanoa, mikä niissä on vikana. Mutantti kvaakilla on mainio väritys (paljon tummaa) ja varjostus toimii "lammikkona" kivasti. Seuraavassa kuvassa onkin sitten varsinkin miehellä mukava "kumimainen" väritys. Tosin sama miekkonen näyttää hieman poissaolevalta. Eipä tuon "kritiikki" kuvan jälkeen uskalla enää negatiivista sanaa antaa
Wiljami: "Lupaathan ettet kuole ennen minua" oli mahtava loppukommentti Minua häiritsi se, että viidennellä ja kuudennella sivulla kuvakulma oli kokoajan sama. Tuo seuraava hahmosi on kiva, mutta noista silmistä en vain pidä, vaikka taitavasti ne onkin tehty. Ja kyllä olen samaa mieltä bgt:n kanssa siitä olkapäästä; kyllä se siinä näkyy. Mutta paras hahmo on kyllä tuo lumiukko, jola on niin hassunkurinen, mutta julma irvistys
Tuukka: Taisi aika paljon kuvata itseäsi? Nyt on kyllä pakko vain kehua, koska haukuttavaakaan ei löydy
Hazart: Kuva on sellainen ihan "perus-Hazart", mutta väritys on upeaa. Pojan, jolla on punainen t-paita, polvi on ehkä liian korostettu, mutta hieno kuva se silti on.
Welzu: Väritykset ovat kyllä ihan tasoissa, ja ehkä nostaisin Markin vähän korkeammalle.
Kalmisto: Täytyy taas sanoa, että pidän "viivavarjostuksesta", vaikka se joskus saakin hahmon näyttämään sairaalta. Mustassa taustassa on nähtävissä "raitoja", joten skannasitko tämä ihan valokuvana? Vai onko siinä joku vihje mitä en ymmärrä ?
Luikuri: Hyvät värit ja mukava asento. Hahmo voisi tosin katsoa palloon, jos se siihen on lyömässä.
Tertsi: Mahtavaa! Jos ei olisi niin kovin kiire, niin olisin voinut varmasti vartin viettää tuon kanssa hahmoja tutkaillessa. Seuraavsta kuvasta voi sanoa ihan samaa, ja olet oikea velho kun saat kynän käteesi! Sun vetämällä sarjiskurssilla varmasti oppisi yhtä sun toista.
Vehnä: Kyllä karikatyyrien taso paranee kovasti, mitä pidemmälle mennään. Pidän kuitenkin enemmän pilakuvistasi ja sarjiksista, sillä olet mahtava kehittelemään huumoria, ja karikatyyreissä sitä on hankalampi saada esille. Ei mulla silti ole mitään karikatyyrejasi vastaan. Päinvastoin!
Bgt: Kumman rauhallisen näköinen se poika jota lyödään loppujen lopuksi, mutta hyvä kuva silti.