Kiitos kaikille kommenteista. Annetaanpas taas omat löpinät yhteiseksi hyödyksi.
Tertsin ranskalainen on tyylikäs ja pensselin vedot mukavan eloisia. Ongelma on siinä, että hahmo ei ole tunnistettavissa ja näin ollen se syö tehot, kun on kyse karikatyyristä

.
Markku: Hauskoja hahmoja. Kuvat on kokeilutyylisiä, joten en lähde kritisoimaan pikkuviboja sen enempää. Tuskin niitä korjailisit enääN. Uskallan väittää, että cartoon tyyli on hyvää vaihtelua sinulle ja auttaa varmasti laajentamaan repertuaaria.
Luikurin työt kävinkin jo läpi, mutta sanon vielä, että älä luovu Illusta, jos pidät siitä. Siitäkin huolimatta, että väritys tökkii paikoitellen. Sitä näet oppii koko ajan lisää ja jonain päivänä näytät maailmalle kuka Illuttelee muut suohon!
Jouni Ahola: Pidän kuvan ideasta. Asento on hyvä ja anatomiakin paljon paremmin kohdallaan kuin vanhoissa kuvissasi. Kuvan propsit eli tikkari, kuplat, pyssy jne. ovat kivoja! Ainoa minua häiritsevä ongelma on naisen miesmäisyys. Se näkyy naamassa ja käsissä. Musta viiva alahuulen alta pois, kapeampi suu ja sirommat kädet tekisivät hahmostasi selkeämmin naisen. Nyt sukupuolen joutuu päättelemään rintavarustuksesta

. Myös ilmeessä on hiomista. Se ei ole luonnollinen. Väritys on onnistunut hienosti ja kokonaisuus toimii. Taputa itseäsi olkapäälle, sillä olet ottanut aimo harppauksen eteenpäin.
Holle tekee Hollemaista juttua. Niin on varmasti tavoitekin. Tasalaatuista. Siitä sitten tykkää tai ei. Itse tykkään suurimmasta osasta vitseistäsi ja simppelistä tyylistäsi ilmaista niitä.
Sitten Vili Wilperi. Jack Nicolsonin tunnistin. Naista en. Jack on kyllä aika hyvä. Tennistyttö on yksi parhaista töistäsi. Hiukan pieniä highligtsejä kaipaa, mutta ihan kevyitä, ettei mene vallan kiiltäväksi. Hieno kuva! Sarjakuvasi olen lukenut ennenkin ja täytyy sanoa, että väritys teki siitä aivan uuden. Sinulla on kehittynyt väritykseen liittyvät taidot huimasti since viime ajat, joten hypi seinille riemusta. En jaksa mennä yksityiskohtiin.
---
Näin minun mielestäni!
8)