Tertsi: kyllähän tuossa ihan ko. hepun kasvonpiirteitä on, nenä ja silmät etenkin. Kuten täällä on jo triljoonaan kertaan sanottu, karikaatyyrien ja muotokuvien tekeminen on niin järjettömän vaikeaa… Itsekin olen sitä harrastanut kun olen piirtänyt parodioita tv-sarjoista, ja toisinaan on tullut vähän näköisiäkin, mutta useimmiten on käynyt niin, että olen itse ollut hyvinkin tyytyväinen lopputuloksesta, mutta samantien joku on kysynyt että ”ketä toi esittää?”
Markku: mistä ihmeestä sä löydät ajan kaikelle piirtämiselle ja skannaamiselle?

Pidin noista sun ”mielikuvitusolennoista” paljon enemmän kuin action-sankareista, jälki oli jotenkin paljon rennompaa kun ei tarvitse noudattaa oikeaa anatomiaa. Voisit ehkäpä kokeeksi värittää joitakin …? Muuten, sun uusi avatar on hauska, ihan kuin suoraan jostakin piirretystä karannut!
Luikuri: Möykyn maila on hyvä, samaten ilme ja minigolfrata. Jostakin syystä pidin kuitenkin kaikkein eniten luonnosvaiheen työstäsi, valmis väritetty versio ei oikein sykähdytä. Suurin syy lienee väreissä, itse olisin saattanut tehdä kuvasta huomattavasti vihreämmän, minigolf-radat sijaitsevat kuitenkin yleensä lähes pusikossa luonnon helmassa. Itse ratakin voisi olla kuvassa keskemmällä eikä noin oikealla. Kuulostan jo ihan yleiseltä syyttäjältä, mutta se ei ole suinkaan tarkoitus; olen vaan nähnyt sulta paljon parempiakin töitä, joten odotukset ovat aina hyvin korkealla
Hazart: terhakkaita tyttöjä, ja kuten Markkukin jo sanoi, pallot hiuksissa on toimiva idea. Punapäällä on ehkä hieman lyhyet käsivarret…?
Jouni: onpas kivat värit! Hienot kuplat, näyttävät ihan läpikuultavilta. Hauska tikkari. Kasvoissa on vähän jotakin outoa, nenä taitaa olla jotenkin kummallisen alhaalla tai sitten suu liian ylhäällä. Olet saanut hienosti aikaiseksi syvyysvaikutelman, itselläni tuppaa aina epäonnistumaan, jos esim. toinen käsi osoittaa kohti katsojaa kuten tässä kuvassa.