Onneksi olkoon minultakin, Oiyahe! Upea saavutus! Tosiaan Hopeanuolen kansioita ei taida enää liikkua paljon. Itselläni ei olisi tilaa noille.
Tarkistin Hopeanuolen ilmestymismäärät
Wikipediasta ja vertasin niitä kansioihisi. Olen nähnyt vain kansioita, joissa on 12 kiinnitysrautaa eli yksi kullekin lehdelle. Olisi mukava kuulla miten sijoitit lehdet niihin.
Vuosien 1978–82 kansiosi, 10 kappaletta, ovat selkeät: kussakin on varmaan 12 lehteä eli puoli vuosikertaa. Tänä aikana Hopeanuolta ilmestyi 24 erillistä lehteä vuodessa.
Vuonna 1976 tuli vain 11 numeroa; ne muodostavat oman kokonaisuutensa.
Harmillisesti vuosi 1977 ei mahdu kahteen kansioon, koska silloin lehtiä julkaistiin jopa 26 kappaletta. Vaikka siirtäisi siltä vuodelta yhden lehden vuoden 1976 puolelle, jossa olisi juuri sille tilaa, yksi numero jäisi silti vuoden 1977 kahden kansion ulkopuolelle.
Olet todennäköisesti sijoittanut vuoden 1977 väljästi kolmeen eri kansioon. Jos olisin sinä, koettaisin ehkä siirtää ylimääräisen kiinnitysraudan esim. Aku Ankka -lehtien kansiosta ja kokeilisin, pystyisikö kolmannentoista lehden änkemään johonkin. En toki tiedä, onko sille tilaa…
Miten olet pannut vuoden 1983 33 numeroa? 12+12+9, vai? Ja numero 1/1984 yksinkö neljänteen kansioon? Viimeksi mainittu ei olisi taloudellista.
Alarivi on hämärin. Miten vuoden 1984 51 lehteä ja vuoden 1985 22 lehteä menevät vain kahteen kansioon? Onko olemassa muunlaisia kuin 12 lehden kansioita? Olen tainnut kuulla sellaisesta. Tiedän toki, että näinä vuosina lehti oli huomattavasti ohuempi kuin aiemmin, eli niiden pino ei vie yhtä paljon tilaa kuin aiemmin. Eikö numero 1/84 mitenkään mahtunut mukaan?
Hopeanuolen sivumäärän lasku alkoi jo vuonna 1983. Itse asiassa ehkä se vuosi kannattaisi jakaa kansioissa jotenkin paksun lehden ja ohuen lehden aikaan?
Tämmöistä mietin kun oli aikaa
.