Minäkin näin pitkästä aikaa sarjakuvaunen, joka tosin ei alkanut sellaisena.
Näin unta, että olin purkamassa omaa ala-astettani, tai ainakin jotakin siellä puuhastelin samaan aikaan kun sitä purettiin. Siellä roikkui helikopterista sellainen järkyttävän kokoinen purkupallo aivan käsittämättömän pitkän vaijerin varassa. Jostakin syystä minulle annettiin tehtäväksi vetää sen purkumörssärin laukaisunarusta, joka oli myös kammottavan pitkä ja paksu kaapeli, joka johtaa ylös sinne helikopteriin. Sen helikopterin piti vaan saada se purkupallo asemoitua siihen koulurakennuksen katon ylle, ja sitten kiskaisin siitä kaapelista, niin se hökötys rysähtäisi alas ja tuhoaisi koko pytingin.
No, sen asemoiminen ei sitten ollutkaan niin simppeliä, se helikopteri kaarteli ja kierteli ja se purkupallo heilui pääni päällä kuin joku Damokleen miekka. Jossain vaiheessa jouduin talon sisällekin, en muista miksi, ja joskus se kaapeli lähti käsistäni, kun ei sitä uskaltanut kovaa pitää kiinni, ettei se pallo tipu sieltä ennen aikojaan. Sitten se piti taas juosta pihan poikki pyydystämään uudestaan.
No, sitten jossakin vaiheessa ne purkumiehet tuli ja otti sen köyden minulta, ja päätti sitoa sen puuhun kiinni, varmuuden vuoksi. Juuri sillä hetkellä olin jäädä trukin alle, mutta onnistuin hyppäämään turvaan, koska minulla olikin yllättäen Hämähäkkimiehen kyvyt. Mutta kun laskeuduin alas, joku huusi, että iik, sillä on Venom-symbiootti. Sitten aloin jahdata ihmisiä mielipuolisesti.
Tässä vaiheessa uni muuttui sarjakuvaksi, jota vain luin. Ja siinä leikattiin Kingpinin toimistoon (sarjakuva oli piirretty vähän Miller-tyyliin, mutta ikään kuin piirtäjällä olisi ollut hirmuinen kiire). Kingpin potkaisi jotakin kätyriään mahaan koska oli tälle vihainen. Seuraavassa ruudussa Kingpin istui huoneensa nurkassa ulisemassa, kuinka jalkansa tuli kipeäksi, kun piti potkaista niin kovaa.
Öh, paha sai palkkansa?