Säilytyksestä: Kansioissa nuo ovat, lähinnä mihin parhaiten mahtuvat. En mie niitä mihinkään muovipusseihin tunge, jollen ole niitä alunperinkin sellaisissa ostanut. Lähinnä yritän säilyttää siten, etteivät turhan paljon taivu mutkalle tai repeydy.
Unista: Aika ihmeellistä nuo teidän kuvailemanne unet, koska pakko tunnustaa että olen nähnyt monta kertaa hyvin samanlaisia unia, sekä ilmestymättömistä lehdistä, että keräilemisestä yleensä. Joskus pohdin oikein psykologisia tulkintoja näille unillekin, mutta päädyin siihen että turha vaiva, hullu olen joka tapauksessa... =) Muutama tyyppi-esimerkki näistä:
Tyypin 1 uni alkaa jostain aivan muusta (yleensä päättömästä yksityiskohdasta), mutta sitten jossain vaiheessa löydän juuri ne puuttuvat lehdet mitä oon metsästänyt vuosia jostain aivan hämärästä paikasta. Luonnollisesti tuun kovin iloiseksi tästä, mutta uni palaa sen jälkeen takaisin niihin muihin omituisuuksiin, mutta pian kuitenkin herään. Variaationa joku muu vie joskus lehdet nenän edestä.
Tyypin 2 unessa olen divarissa, jossa myydään hirveän halvalla kaikkea mitä haluan lukea, ja ihmettelen koko ajan (samalla kun kerään lehtiä pinoon) että "Ei tää voi olla mahdollista, kuka nää on tänne kantanut?". Herääminen tapahtuu aina ennen kuin pääsen kotiin asti iloitsemaan löydöistäni. Variaatioina lehdet voi olla sellaisia mitä ei ole olemassakaan, tai sitten joskus löydän koko kokoelmani sieltä divarista ja ihmettelen milloin mie sen sinne myin.
Tyypin 3 unessa myyn kokoelmani pois kokonaan, ja olen siitä joko hyvin iloinen tai hyvin surullinen, mutta aina helpottunut.