Toissa yönä olin unessani päätyä naimisiin. Häävieraina oli edellisistä unistani tuttua porukkaa, joihin kuului muutama sarjakuvasankarikin, kuten esim. Teräsmies joka muutama kuukausi sitten taisteli unessani Keanu Reevesiä vastaan, tapellessaan siitä kumpi saa pelastaa minut poliisien kynsistä, räjäyttäen Pasilan poliisiaseman.
Morsiamen kasvoja ei missään vaiheessa paljastettu. Jokatapauksessa, Vihreä Lyhty sarjakuvista tutut universumin vartijat tarjosivat minulle pelastusta tästä tukalasta cliff-hangeria pelottavasti muistuttavasta tilanteesta, jossa uljasta vapauttani uhmattiin, ja kansallisoikeuksiani rikottiin. He antoivat minulle 6h aikaa todistaa, että kyseessä olisi uni. Jos tähän pystyisin, ei pieni mutta rakas elämäni vapaudessa loppuisi, vaan saisin liihottaa vapaana.
Tietenkin minä naureskelin, että helppoahan tuo on, katsokaa nyt häävieraitakin. Arvoisat universumimme vartijat eivät kuitenkaan jostain syystä vakuuttuneet.
Vasta kun lopulta itse Tony Halme tuli onnittelemaan minua naimisiinmenon johdosta, universumin vartijat uskoivat minua, ja tuolloin oli tietenkin kulunut jo 5h jostain kumman syystä. Samassa kaikki muuttui valkoiseksi, ja heräsin keskeltä Pohjoisnapaa. Nousin pystyyn, ja kävelin jonkin matkaa. Törmäsin itse Lokiin, joka totesi minulle: "Jos pysytyt 6h:n aikana vakuuttamaan minut, että sinulla ei ole kylmä, päästän sinut pois täältä, omaan kotiisi."
Tässä kohtaa heräsin oikeasti. Unissani minulle käy aina lopussa huonosti. Julmaa.