Kirjoittaja Aihe: KEMIn kisa 2004 - missä mennään?  (Luettu 64378 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re:KEMIn kisa 2004 - missä mennään?
« Vastaus #150 : 24.02.2004 klo 17:20:34 »
Kannattaa tarjota myös Sammakon kirjakauppaan, www.sammakko.com , jos menisi kaupaksi vielä pari lisääkin...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

kitani

• Vieras
« Vastaus #151 : 24.02.2004 klo 21:19:11 »
Ehkei olisi pitänyt laittaa sitä sittenkään näytille. Yllättävää kyllä, että tuo kohtaus FF7:sta on niin vahva että sen tunnisti heti vaikka siitähän on lainattu vain miljöö ja vähän tunnelmaa.

Kyllähän hyvää saa lainata.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #152 : 24.02.2004 klo 21:26:20 »
Ehkei olisi pitänyt laittaa sitä sittenkään näytille. Yllättävää kyllä, että tuo kohtaus FF7:sta on niin vahva että sen tunnisti heti vaikka siitähän on lainattu vain miljöö ja vähän tunnelmaa.

Kyllähän hyvää saa lainata.

Ja sitten kun sen vielä reilusti tunnustaa... :)
« Viimeksi muokattu: 24.02.2004 klo 21:26:28 kirjoittanut Hazart »

kitani

• Vieras
« Vastaus #153 : 24.02.2004 klo 21:35:43 »
Minäkin tein joskus männävuosina yhden sivun verran FFVII:n innoittamaa sarjista, se oli taas niitä töitä joissa suurista suunnitelmista ei tullut yhtään mitään. Pitää laittaa näytille kun pääsen takaisin Mikkeliin.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #154 : 24.02.2004 klo 22:26:55 »
Meikäläinen on aloittanut tussaamisen. Se tarkoittaa minun tapauksessani töhräämistä, sotkemista ja voimasanojen pidättelyä. Pensseli on huonohko, paperi on ennenkokeilematon ja osaamisen tunne on nollassa :'( ! No tämän viikon tämä iloinen piina enää kestää...

8)

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #155 : 24.02.2004 klo 22:48:54 »
Nyt kiroiluttaa. Keksin tänään että: "Hei! Voisi muuten tuohon Kemin kilpailuunkin osallistua." Ensiksi minulla ei ollut aikomusta edes seurata mitä muut ovat tehtailleet.
Vieläköhän tässä ehtisi 6:ssa päivässä tehdä 10 sivuisen novellisarjakuvan? Voisin kokeilla jos ehdin tehdä jotain kisaa varten.  Kiirettä pitää jos yritän saada työn postiin.
(Ja vielä pitäisi kymmenen sivun esitelmääkin kirjoittaa).

On se kumma kun nämä älynväläykset tulevat aina niin irrationaalisiin aikoihin. Dave Bergin sanoin: Tätä se nyt sitten on...  ;D

Olisi aika hauska saada kyllä jotain lähetettyä. Kehittämäni ideat vaan ovat taas sellaista taidesarjakuvaa että pahaa tekee..  8)

Ei nyt menen kyllä piirtämään. aivan sama saanko mitään aikaan vai en.  

Teille jotka kilpailuun osallistuvat tosissaan tai ainakin tekevät jotain sen eteen:
"Rakastan deadlineja. Pidän siitä suhisevasta äänestä jonka ne päästävät mennessään ohi."
-Douglas Adamsia vapaasti käännettynä.

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #156 : 24.02.2004 klo 22:54:34 »
Jaahas...enpä ole vielä aloittanutkaan. Kait tuossa ens maanantaina aamupäivällä vielä jonkun ehtis tekaista...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #157 : 24.02.2004 klo 23:09:26 »
Jaahas...enpä ole vielä aloittanutkaan. Kait tuossa ens maanantaina aamupäivällä vielä jonkun ehtis tekaista...

Anna palaa J. Vehnä! Kyllä siinä sivullisen tekee, jos oikein pinnistää...

Ja toisaalta... Kyllä minäkin teen vaikka 10 minuutissa kymmenen sivua. Mut ei siitä kovin kummoinen tule.  ;)

Tussattuna kaksi ruutua. ENÄÄ 25 jäljellä!!! Vaikeaa on, mutta toistaiseksi ihan ok jälkeä omasta mielestä. Kiire tässä joka tapauksessa tulee. Nyt kun lomakin loppui. Nyt on kuitenkin turha itkeä ja valittaa. Loppusuoralla kuitenkin ollaan.

Saiskohan tän työn muuten skannattua ja vietyä jossakin formaatissa vaikka karhukopioon tulostettavaksi. Olis kiva korjata pari källiä koneella. Mahtaako ne tehdä saman tien, jos kävelee ceedeen kanssa sisälle. Onko valoa???
« Viimeksi muokattu: 24.02.2004 klo 23:29:25 kirjoittanut Hazart »

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Vastaus #158 : 24.02.2004 klo 23:33:32 »
Tänään on ollut kaksi sivua tussauksen alla. Näistä yksi yli puolen sivun kokoinen kuva vaatii todella työtä. Pari kertaa jo käsi alkanut uupua niin paljon, että on täytynyt pitää taukoa tussaukselta. Puh. Mutta kyllä minä sen vielä tänään tussaan valmiiksi. Tai ainakin ennen kun menen nukkumaan. Vuorokautta kun ei enää liikaa ole jäljellä. Paljoa ei enää puutu. Kun tuo kuva on valmis, niin sitten on enää kaksi sivua jäljellä. Ja ne eivät ole näin monimutkaisia kuin tämä yksi kuva. Vastaavasti täytyy kyllä sanoa, että yksi tänään tehty kuva meni vähän sottaiseksi. Tekisin sen mielelläni uudelleen jos olisi aikaa. Muutenkin kyllä tahtoisi tehdä muutamiin kohtiin korjauksia mutta parempi kai on saada sarjakuva ajoissa valmiiksi kuin hioa siitä täydellinen ja huomata että ollaan pari kuukautta myöhässä.

Kiitti Vesa vinkistä. Sammakolle lähti postia.

Holle

• Jäsen
« Vastaus #159 : 25.02.2004 klo 00:35:24 »
Nyt kiroiluttaa. Keksin tänään että: "Hei! Voisi muuten tuohon Kemin kilpailuunkin osallistua." Ensiksi minulla ei ollut aikomusta edes seurata mitä muut ovat tehtailleet.

Aikani minäkin seurasin tätä keskustelua ja vaikka lupasin etten lähde mukaan tuohon hömpötykseen , niin päätin  tämän ketjun innoittamana ottaa osaa mokomaan kisaan.Tämmönenkö tässä nyt oli tarkoitus. Niinkö tässä ei olisi ollut muutakin hommaa.
Holle
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #160 : 25.02.2004 klo 01:05:28 »
Aikani minäkin seurasin tätä keskustelua ja vaikka lupasin etten lähde mukaan tuohon hömpötykseen , niin päätin  tämän ketjun innoittamana ottaa osaa mokomaan kisaan.Tämmönenkö tässä nyt oli tarkoitus. Niinkö tässä ei olisi ollut muutakin hommaa.

Sorry vaan! Hahaha! Siitäs saitte ;)

Kivaa tämä on! Ja tuskallista yhtäaikaa... 4½ ruutua tussattu ja 20½ jäljellä. Tuossa edellä annoin harhaisia lukuja. Josko näitä nyt kukaan muu seuraa. Itse on vain kiva tähän aina laittaa päivän päätteeksi saldo :) Sen verran haipakkaan on mennyt tussit paperille, että eiköhän tästä selvitä.

Tsemiä kaikille loppukiriin! Terolla ei ainakaan ole enää järin paljoa jäljellä. Nyt nukkumaan...

8)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #161 : 25.02.2004 klo 15:07:39 »
Mulla on ½ sivua valmiina ;D
Viikonloppuna ei voi tehdä kun olen poissa...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #162 : 25.02.2004 klo 15:11:51 »
Mulla on ½ sivua valmiina ;D
Viikonloppuna ei voi tehdä kun olen poissa...

Ja paljonko oli tekemättä vielä? Mulla on kohta viidestä sivusta yksi tussattuna. Kohta siis...  :-\
« Viimeksi muokattu: 25.02.2004 klo 15:17:16 kirjoittanut Hazart »

Leo

• Jäsen
« Vastaus #163 : 25.02.2004 klo 15:17:26 »
Ohoh, tulipahan pahanlainen kirjoitusvirhe. Mulla on siis ½ sivua tekemättä. 1½ valmiina (tussaukset yms.)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #164 : 25.02.2004 klo 15:18:22 »
Ohoh, tulipahan pahanlainen kirjoitusvirhe. Mulla on siis ½ sivua tekemättä. 1½ valmiina (tussaukset yms.)

Ei paha! Way to go Leonardo!  8)