Hyvä Hyvä Hazart! Olet voiton puolella että oksat pois!
Tulin just Heinolasta ja nooh... sain mä siellä jotain piirreltyä, mut aika vähäiseks se sitten lopulta jäi... Tulee siis kiire ainakin täällä päässä. Kiire ihan oikeasti...
Jos täällä saa kerran näyttää "näytteitä" omasta kilpailutyöstään, kuten jotkut ovat näköjään jo tehneet, ni katsotaan nyt sitten kuun lopussa, jos vaikka saisin jossain skannattua yhden ruudun strippisarjastani kaikkien nähtäville. Kait se sitten sallittua on?
Mulla on nyt kaikista paitsi yhdestä tarkahkot lyijäriluonnokset valmiina ja nyt pitäis alkaa tänään tussailee näitä töitä noin kaks tai kolme strippiä/päivä. Pitäis kyllä periaatteessa onnistua, ku tein tossa viime viikolla pari strippiä julkaistavaks, ku oli deadline torstaina ja tuli vähän kiirus, joten onnistuin silti tussaamaan ne pari luonnosta noin seittemässä tunnissa ja ihan tyytyväinen olen lopputulokseen... Eli koska mun lyijärityöt on nyt melko loppuun asti hiottuja, eikä oikeastaan mitään tarvii enää mistään tarkistaa tai muutenkaan hioa ja korjata... pitäis kyl onnistua. Viimeinen puserrus vielä. Siihen viimeiseen tekemättömään strippiin pitää tosin jättää vielä ainakin yks päivä aikaa, ku ei siitä ole vielä luonnostakaan, vaikka idea jo onkin. Täytyis jostain piirtää koira siihen strippiin, mut en oo edes vielä päättäny, minkä rotunen...

Hyvä juttu näiden töiden kannalta on se, että puoliso lähti viikoks mutterinsa kanssa hiihtämään Kuusamoon, joten mulla on koko viikko aikaa pusertaa tämä sarjakuva valmiiks ilman mitään sen suurempia "muita velvoitteita" tai "häiriötekijöitä". Ei sillä, et toisen läsnäolo olisi pahasta muuten, sillä yhteinen aika on meillä yleensä "laatuaikaa", mutta ehkä juuri siksi se onkin pahasta. Ainakin siis tätä työtä ajatellen, kun täytyis jotain piirtääkin...

Hazart... Sovimme Turkuun tulemisen huhtikuun ekalle viikolle, joten pidä sitä viikkoa kalenteris osalta alustavasti ainakin osittain vapaana... OK?
Meikä menee nyt piirtelemään. Jeah!!!

PS. Onnea niille, jotka ovat jo työnsä valmiiksi saaneet. En ole ehtinyt vielä kovin tarkkaan katsoa reissuni aikana tulleita uusia viestejä, mutta näin nopeasti vilkaistuna, moni näyttäisi saaneen valmistakin aikaseks...