... Ja ne yläkerran bileet muuten jatku vielä seuraavan päivän ja vielä lauantai yönkin ja nukuttu on... huonosti. Osa vieraista jäi ilmeisesti yöks ja kunhan ne herää, voi meno alkaa vielä tänäänkin, sillä ne ainakin vielä eilen yöllä kanto autoista lisää kaljaa yläkertaan...
Katsotaan... ehkä soitan poliisit ehkä en. Kärsivällisyys alkaa loppua ja nyt mulla on olkkarissa (huomaa kellonaika!) soinu jo tunnin popit täysillä. Jos arvon yläkerran väki kerran päättää, milloin minä saan nukkua, minä päätän, milloin heidän on aika herätä! Muistaakseni ne kävi nukkumaan vasta jotain kuuden maissa, et niillä on takana vasta noin tunnin parin unet... krapulassa... turnajaiskestävyyttä jo koko viikonlopun kestettynä. Ainakin niillä oli hauskaa, mutta katotaan, riittääkö huumoria vielä tälle päivälle...
Ei sieltä ainakaan vielä ole kehdattu tulla valittamaan mun tän hetkisestä musiikista. Mut mulla on sterkat volyymipykälällä 30 ja tuplabasso sekä kunnon diskomusaa, jota en yleensä kuuntele, joten ei varmana ykskään yläkerrassa kyllä tällä hetkellä nuku. Ellei sitten ole sammunut...
... Hmm... ja koska täällä on Kvaakissa on vahvasti kristittyjäkin joukossa, sanottakoon heille, että minä haistatan huilut sille toisen posken kääntämiselle. Minä olen aidosti yks kärsivällisimpiä naapureita, mitä koko Espoossa voi saada, mutta liika on aina liikaa. Yläkerran murkuille voisi joku vihjaista, että ne diskot on kyllä keskustassa, eikä meidän talossa. Toisaalta noi on niin nuoria, ettei ne pääse mihinkään sisään. Eli pahinta mahollista joukkoa siis... Joku muu olisi jo ajat sitten soittanu kytät jo tuhannen kerran. Ei tää ole ainutlaatuinen kerta, vaan tuota bilettämistä on joka viikonloppu. Ja minä en totta vie maksa kolmea kertaa enemmän vuokraa kuin tuo yläkerran teini vain siitä hyvästä, etten voi tässä asua ja työskennellä... Ja sitä paitsi... Kosto on joskus hemmetin suloista. Ainakin mulle tuli nyt parempi mieli. Välinpitämättömyyskin voi totta tosiaan tarttua. Vaikka yleensä olenkin äärimmäisen empaattinen otus... 8)
Kiitos kun kuuntelitte! Johan helpotti...