Esittelen nyt itseni kun tänne liityin

Nimi: Olli
Ikä: ihan jo 15 (kuulun selkeesti nuorimpaan päähän

)
Asuinpaikka: Espoo
Peruskoulua kahlaan vielä tämän lukuvuoden loppuun ja sen jälkeen haaveena olisi kuvataidepainotteinen lukio mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Harrastan jääkiekkoa (sitä urheilulajeista jalointa

) ja lueskelen sarjiksia. Tottakai piirtelen itsekkin usein. Tietokoneiden kanssa leikkimiseen menee myös aikaa. Kuuntelen paljon musiikkia, mieluiten rockia, mutta olen aika kaikkiruokainen (sama juttu sarjiksissa).
Tähän suureen rahareikään eli sarjiksiin uppoiduin noin 7-vuotiaana, kun minulle alettiin tilata akkareita. Sitten tulivat Asterix, Lucky Luke ja Tintti.
Sittemin on supersankareita tullut luettua.
Sandmanin tai V niin kuin Verikoston kaltaiset sarjikset uppoavat myös todella hyvin.
"Suuria idoleitani" ovat Frank Miller, Neil Gaiman, Jim Lee, Alan Moore, Max Allan Collins... Näitä nyt voisi luetella lukemattomia, mutta tuossa nyt osa.
Yritän lukea mahdollisimman erilaisia sarjakuvia. Se kyllä tyssää
valitettavasti siihen että olen aika ennakkoluuloinen. Tai voisikohan ihan sanoa pihi

Kuvattomat kirjat eivät ole kovasti iskeneet. Kuvien lisääminen tekisi niistä paljon mielenkiintoisempia

No olenhan sentään lukenut kaikki Harry Potterit ja Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu. Vaikkei fantasia olekkaan lempi kirjallisuuden laji.
Kvaakin löysin elo-syyskuussa kuvisopen ansiosta. Loistava sivu muuten
Siinä taisi olla kaikki oleellinen itsestäni. Loput voi löpistä muissa threadeissa.
Ja anteeksi jos tuli virheitä tai epäselvää tekstiä. Ei pysty näillä taidoilla parempaan