Hei Darth Mika, mitäpä jos sitä piirtäisit ja kirjoittaisit itse omat mieleisesi Tintti-sarjikset. Ne olisivat nimittäin aivan yhtä aitoja ja arvokkaita kuin nämä Hergén muistoa ja toiveita häpäisevät euronkuvat silmissä kehitellyt kannibalisointiviritykset.
Fanifiktiota saa kyllä piirtää kuka hyvänsä, ja sitähän tämä Conradkin haluaa tehdä. Mutta hän haluaa myös myydä sitä, mikä on äpärätoiminnan kylmintä ydintä. Ja kaupaksi se epäilemättä myös menisi, koska maailma on täynnä arvostelukyvyttömiä uuvatteja näitä ostamassa.
Hoohoijjaaa!
En tiedä mitä sanoisin näihin Pässi raivokkaisiin viesteihin.
Ajattelin kirjoittaa tähän jotain painokelvotonta, mutta onneksi olen sen verran fiksumpi, etten jaksa vaivautua.
Sanon vain, että tätä maailmaa pyörittää raha ja se raha ratkaisee. Noi uudet Tintit tulee joka tapauksessa jossain vaiheessa...pidit siitä taikka et. Pieni ihminen ei voi vaikuttaa mihinkään.
Älä ajatteli maailmaa niin musta-valkoisesti. Uskaltaudu kokeilemaan kaikkea uutta...jos uudet Tintit ei toimi, niin älä lue niitä...mikään pakko ei ole.
Ketään ei pakoteta pitämään semmoisesta, josta ei pidä.
En minäkään pidä lentämisestä, Facebookista, TV-kameroista kaupoissa, kun olen siellä ostoksilla, ruottalaisista, ahtaista paikoista jne.
Olen kumminkin joutunut kestämään niitä ja tiedän, että joudun joskus näiden asioiden kanssa tekemisiin.
Ja kun Pässin kirjoituksia lukee, niin aika paljon tulee hyvin agressiivista palautetta, vit..lua jne. Yritä nyt hyvä ihminen vähän relata. Saat tolla meiningillä pian vatsahaavan, turhaa stressiä ja ohimolta puhkee suoni.
Ajattele positiivisesti, ole optimisti, chillaa, vedä vaikka muutama henkonen erästä kasvia, rakastu uusiin tuleviin Tintteihin jne.
Ei tule maailmanloppu, jos kaikki ei pyörikään sun navan ympärillä...opettele antamaan periksi.
Olin nuorempana samanlainen kuin sinä...kiukuttelin kaikesta mahdollisesta. Kun tulee ikää, rauhoittuu ja alkaa katsoa elämää toisesta näkövinkkelistä.
Kyllä säkin opit jos vain haluat.
No en viitsi enempää kiusata sun aikaasi. Mee kattoo Putous-ohjelmaa ja anna hymyn tulla esiin...puhkea ns. kukkaan.