Itselleni ostin Adoben Creative suite paketin taannoin. Siinä on uusimmat Photoshop, Illustrator ja Indesign.
Oliko tyyris?
Mulla syttyi prosessori tuleen pari päivää sitten, ja koneen pakollisen päivityksen myötä joudun myös uusimaan ohjelmat. Tänään tilasin maahantuojalta Corel12:n, en saanut enää seiskasta (eka toimiva kolmosen jälkeen, joten pysähdyin siihen) päivityksenä, vaan piti ottaa koko paketti...
;-)
Epäilen, ettei vanhaa kunnon Photoshop 3.0:aani myöskään päivitetä kasiin, ainakaan ilman välirahaa. InDesign saa sitten luvan korvata vanhan PageMaker 6.5:ni. Ja uusi Distiller on tervetullut.
Skannausohjelma saa edelleen olla vanha DeskScanII, siinä saa ihan hyvin prosentit ja kirkkauden, muuta en kaipaakaan. Isompi skanneri olis kyl kiva....
Tuossapa nuo oli. Tai sitten kuten Hiili Hiilesmaa uudessa Riffissä: työvälineeni ovat silmät ja korvat.
Ai, että millä mä nyt tätä kirjoitan? Mulla on muutamasta "jätelavalta löydetystä" koneenraadosta eilen äkkiä yhdistelemäni avomallin häkkyrä, jossa törröttää pelastettuja kovalevyjä, tuulettimia ja muistikampoja sikin sokin, koska show must go on silläkin välin, kun uutta konetta varton... tällä saa kiireimmät duunit tehtyä.
:-)