Anteeksi, nyt ei tämä oikein ymmärrä? Esim Achde ja Marcos Martin ovat kyllä aika tasokkaita heppuja, yleisökin oli kiinnostunut heistä enemmän kuin hieman. Eikä varmaan Kemin Asterix-näyttelykään mikään pohjanoteeraus ollut. Ehkäpä nuo rintamalinjat vedätte ihan itse. Ja mikä sanoo sen ettei Kuplii ole vakiintunut festari jo?
Jos ei ymmärrä, kannattaa lukea uudelleen. Mä en tässä edusta sitten mitään muuta kuin itseäni. Kirjoitin aiheeseen, kun täällä aletaan taas jotain ihme salaliittoja rakennella.
Mutta - villi veikkaus - ei se Infokaan ole kirjoittanut kuin pienestä osasta Helsingin festarivieraista. Ei kai se pidä mikään hel**tin oletusarvo olla, että jokaisesta äijänrehjakkeesta pitäisi tehdä etusivun juttu? Ei lehteä niin tehdä, ainakaan jos sen haluaa olevan mielenkiintoinen. Kyllä mä itse antaisin sen tilan mielenkiintoiselle uudelle tekijälle kuin jostain 50-luvulta asti samana pysyneelle instituutiolle. Sarjakuvassa on tapahtunut aika paljon sen jälkeen.
Sarjainfoon kyllä varmasti päätyy juttuja enemmän Hesarin festareista ihan sen takia, että molempia tekevät pitkälti samat ihmiset. Kannattaa kuitenkin muistaa, että näiden molempien toimijoiden tehtävänä on kaikenlaisen sarjakuvan esille tuominen ja tukeminen. Kukaan ei noilla hynää tee, joten moinen synergia on minusta ihan suotavaa. Ja infohan on vapaa foorumi... kyllä se nykyinen toimitus varmasti ottaa juttuja vastaan ihan mistä vaan, kunhan joku lähettää hyvää materiaalia!
Niin, kyllä se Achde on mun mielestä tehnyt ihan sekundaa Luken kanssa. Ei haittaa mua, vaikkei siitä kirjoitetakaan.
Mutta muuten Helsinki on aika per****tä kyllä.
Tätä voidaan jatkaa (loputtomiin) illalla Tampereen tapaamisessa.