Heips!
Hienoja kuvia ollut esillä täällä. Juhalla on kyllä hyvä tyyli tuollaisiin kuvituskuviin. Erityisesti minä tykkään tuosta vesisängyn paikkokohdasta. Ja lentävistä esineistä. Hehe! Liukuvärisysteemit ei nyt niin iske, mutta eivät ne minua hirveästi häiritsekään. Ellei sitten poskissa vähän. Mutta kokonaisuudessaanhan kuva toimii oikein hyvin. Karikatyyriluonnoksetkin on hyviä ja helposti tunnistettavia.
Wilpurin naiskuvassa on tunnelmaa ja siinä toisessa hyviä ideoita (ropotti

). Kun kehityt piirtäjänä niin sinulta tulee varmasti hyviä fiiliskuvia ja omaperäisiä juttuja. Huomasitko jalkaterien perspektiivit? Saattaisi sattua jalkaa, jos kääntyisivät noin. Hehe!
Venhiäinen on kyllä karikatyyrikone. Ei voi muuta kuin nostaa hattua. Hänen kuvissaan tuntuu jotenkin olevan kaikki kohdallaan.
Tässä alla on kuva, jota olen tekemässä yhteen lehteen. Siihen tulee sellainen vitsintapainen, mutta en ole vielä miettinyt sitä loppuun asti ja siksi teksti ei ole näkyvillä. Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä miten voisin kehittää mustaustyyliäni. Se on ihan "ok", mutta jotenkin kuitenkin tuntuu, että jotain puuttuu tai joku mättää. Auttakaa! HALUAN KEHITTYÄ!!!

EDIT: Tein pupillit mustemmiksi. Ei näy tässä vielä. Se auttoi vähäsen...