Author Topic: LUKITTU: Näytä kyntesi!  (Read 81159 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Holle

• Jäsen
Re:Näytä kyntesi!
« Reply #75 on: 01.02.2004 klo 16:46:35 »
Perjantaina päättyneen suururakan jälkeen ei piirustus maistunut, mutta tähän pitää ottaa osaa.
Mukavia versioita aiheesta. Eniten lämpenin Kaltsun maanläheisille versioille.
Tässäpä aiheestä täysin digitaalinen versio. Koko homma on siis "vilungilla" tehty. Alkuperäinen kuva ajettiin filtterin lävitse ja hieman väritystä päälle. Ohjelmana Compositor.   http://www.verikoirat.com/export/virginie17.jpg

Holle
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Leo

• Jäsen
« Reply #76 on: 01.02.2004 klo 19:11:56 »
Tossa on mun kuva kyseisestä "ihannetytöstä" ilman meikkejä yms. En osannut piirtää yhtä hienoa kuin Kaltsu niin se meni vähän yli...

Jos toi kuva ei näy (geocities) niin menkää osoitteeseen http://www.geocities.com/leolehtinen/joku_tyyppi1
« Last Edit: 01.02.2004 klo 19:33:11 by Leo Lehtinen »

Esa

• Jäsen
« Reply #77 on: 01.02.2004 klo 19:26:45 »
Tossa on mun kuva kyseisestä "ihannetytöstä" ilman meikkejä yms. En osannut piirtää yhtä hienoa kuin Kaltsu niin se meni vähän yli...

Jos toi kuva ei näy (geocities) niin menkää osoitteeseen http://www.geocities.com/leolehtinen/joku_tyyppi1.jpg

Toi on tosi upea!! ;D Niin kaunis ja hento kuin ..... joku. Joo spriteä Leolle. Osoite toimii kun heittää ton jpg:n pois perästä.
« Last Edit: 01.02.2004 klo 19:27:28 by eppu »

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Reply #78 on: 01.02.2004 klo 19:54:19 »
Siis mitä kaljallako se Uderzo ne kengät väritti?

No asterix ja Kleopatra kannessa sanotaan :
"Tämän tarinan tekemiseen on tarv**tu sata kiloa paperia , viisi kirjoituskonetta ,  17 korillista tussia , yksi lyijykynä ja      kolmekymmentä pulloa keskiolutta. "

Olettaisin, että oluella väritettiin tossut ja muut ruskeat osat.

Aika jännä oletus. Minä taas olettaisin, että sitä olutta on käytetty tekoprosessin tuoksinnassa ihan muuhun kuin paperille läikyttelyyn...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #79 on: 01.02.2004 klo 20:18:08 »
Hazart. Kaunis ajatus sinulta pistää Virginie unelmoimaan sarjakuvasankarini perään...  8) en tosin muistanut, että Ledoyenin plikalla on tuollaiset korvat.

No hiivatti. Luulin, että tuo oli joku Wilpurin omakuva (toisaalta helpotus, ettei ole). Sinun kuva siinä sydämessä pitäisi olla. Ei kyllä tähän mennessä ole kaltsun voittanutta, mutta vielä on aikaa. (Näitä on kyllä vaikea arvioida, koska ne ovat niin erilaisia. Ramihan on piirtänyt tarkimmin saman näköisen, mutta siinä ei ole mitään erityistä jujua...)

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Reply #80 on: 01.02.2004 klo 20:44:12 »
« Last Edit: 01.02.2004 klo 20:44:37 by Juha Kouvalainen »

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #81 on: 01.02.2004 klo 21:14:44 »
Minulla on kyllä nyt vakavia vaikeuksia saada selvää, mitä tuossa Gurun keskivartalon paikkeilla tapahtuu. Ettei se vain johdu siitä, että siinä tapahtuu jotain sellaista, mitä en kerta kaikkiaan halua nähdä...? Kun vain katsoo tuota ilmettä Gurun naamalla... :o
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Reply #82 on: 01.02.2004 klo 21:16:14 »
Pahoittelen, etten todellakaan jaksanut viedä piirrosta tussausasteelle, vaan skannasin vain suttuisen luonnoksen. Keskivartalon paikkeilla olisi tarkoitus olla pullollinen aurinkoöljyä kengurun kädessä, senkin likaisen mielikuvituksen omaavat henkilöt!
« Last Edit: 01.02.2004 klo 21:16:44 by Juha Kouvalainen »

kaltsu

• Jäsen
« Reply #83 on: 02.02.2004 klo 00:08:35 »
Tero, Jukka, Hazart, Rami, Holle, Leo ja Juha! Teitte kilpailusta oikeen hauskan ja kovatasoisen. Mä itse asiassa aattelin ettei kukaan muu edes osallistu ja mä saan pääpalkinnon helposti itselleni. Mut niin ei onneksi käynyt. Loistavaa. Kyllä mää oon valmis tarjoamaan virtuaalikaljat tahi -spritet koko poppoolle. Kiitos ja kumarrus.

EDIT - Tässä vielä yhteinen pokaali kaikille:

« Last Edit: 02.02.2004 klo 00:14:45 by kaltsu »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #84 on: 02.02.2004 klo 00:27:17 »
Tässä vielä yhteinen pokaali kaikille:

Köh köh... mitenkäs sen äänestyksen kävi? Mä luulen Kaltsu, et sä tajusit voittavas ja sä halusit jakaa sen meidän kaikkien kanssa. Jaloa. Ensi kerralla mä aloitan uuden kilpailun ja siihen kuuluu tuomariraati: Leo Lehtinen, Leo Loikkanen ja Petteri.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Reply #85 on: 02.02.2004 klo 00:51:07 »
Kyllä mää oon valmis tarjoamaan virtuaalikaljat tahi -spritet koko poppoolle.

JIhaa. Sain virtuaalikaljaa. Kluk kluk kluk. Aaaah. Nyt ollaan sitten ihan tiennatukin jotain piirtämisellä.

Täytyy kyllä sanoa, että hämmästyttävän korkeatasoiseksi kilpailu muodostui ja olisi ollut täysin mahdotonta sanoa ketä olisi huutoäänestänyt. Hazardin pupu oli kyllä korkealla listalla...

Edit: Kas. Tuosta tuli ihan äänestyskin. Taidan suosia kaneja.
« Last Edit: 02.02.2004 klo 01:08:18 by Tero Mäntylä »

kaltsu

• Jäsen
« Reply #86 on: 02.02.2004 klo 01:07:54 »
Öhöm tuli vähän privaattinoottia. Oli kai jonkinmoinen antikliimaksi kun sitä huutoäänestystä ei pidettykään. Päätin sit pistää kyselyn pystyyn. Löytyypi gallupeista otsikolla Virginie.

Mä tarjoon ne virtuaalijuomat joka tapauksessa kaikille. Näen tällaset äänestysasiat kovin vaikeiksi kun kaikista töistä kuitenki löytyy jotain hyvää ja niiden arvottaminen on vaikeeta. Pistän tonne gallupin puolelle vielä jonkinlaiset henkilökohtaset arviot kaikkien duuneista, kunhan jaksan.

Nyt pitää varmaan jo mennä nukkumaan.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #87 on: 02.02.2004 klo 01:15:47 »
Siitä huolimatta, että äänestystä pukkaa minäkin tarjoan virtuaalispiritet (tai mitä otattekin) kaikille osallistujille. Oli piristävä thread kaiken kaikkiaan. Juha voisit väsätä meille sitä workshop ja galleria osastoa, jos jaksat/ehdit jne... Minusta tälläiset leikkimieliset kilpailut ovat hauskoja ja ne antavat aihetta piirtää tylsistyneille kynäniekoille. Miekin laitan arviota tuonne galluppiin huomenna. Nyt nukkumaan...

Cheers ja iso käsi!

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Reply #88 on: 02.02.2004 klo 02:01:25 »
Joo kyllä se virtuaaligalleria täytyy toki toteuttaa. Joku kaunis päivä saan hirveät inspikset ja sit Kvaakki räjähtää ja kaikki uudistuu!!!

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #89 on: 02.02.2004 klo 19:11:34 »
Nyt kun Virginie kisa on ohi, niin voimme siirtyä seuraavaan...

Nyt tehtävänä on tehdä Kelly Chenin muotokuva: http://www.cheapconsumerelectronics.com/kelly_chen/kelly_chen27.jpg  8)

... tai ehkä olisi parempi palata takaisin ketjun alkuperäiseen pointtiin...
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern