ED <3
Mä en nyt sen enempää puutu, mikä mun mielestä siinä yhteisössä on niin hirveän pahaa, koska se ei tähän ketjuun kuulu, mutta muistaakseni tuollaisten treissatut kuvat eivät ihan alkuajoista olleet sallittuja. Se, että ne sallittiin, oli mun mielestä ihan yhteisön määrittelemien "taiteen" rajojen työntämistä sinne, minne sitä ei saisi kenenkään työntää. En sano, etteikö niitä saa tehdä, herra Isä, kyllä minäkin pienenä kopioin Muumeja, Lassia ja Tinttiä. Mutta se, että oletusarvoisesti sallitaan, että tällaisen kuvan saa uppia Deviantartiin, ajaa nyt huomiota tavoittelevassa yhteisössä siihen, että tehdään sitten kaikkemme saadakseen sitä huomiota. Kun katsoo, mitä kaikkea ihmiset todella UPPII sinne, niin on se nyt hälyyttävää, ja tämän rinnalla en edelleenkään ihmettele nuori herra Simmonsin asennoitumista. Surullista se on, todellakin, en sitä kiellä.
Edit: siis ei nyt tarkoitukseni ollut pelkästään morkata koko paikkaa, olenhan itsekin siellä, mutta vuosien mittaan sen funktio on muuttunut omalla kohdalla täysin. Missä joskus 2004/5 lähettelin kuvia ja sainkin kivasti palautetta, en kai nykyiselle accolle ole uppinut mitään varmaan yli vuoteen. Vaihteeksi taasen ystäviä tulee stalkattua enemmän ja enemmän ja omassa piirissä tuntuu, että ko. palvelu olisi enemmänkin joku piirtelijöiden naamakirja...niin kauan, kun ei tarvitse siitä piirin ulkopuolelle mennä.