...täällä taas. Satuinpa maalailemaan vähän lisää, ja kun tuli näin omaan sarjakuvaprojektiini liittyvä maalaus, pistänpä näytille: (Hanna tämän onkin jo nähnyt..

)

Voisinkin samalla pistää omia fiiliksiäni muista...
Tertsi - Tykkään tyylistäsi, sopivan rentoa ja yksinkertaista huumorisarjakuviin. Huumori ei kyllä iskenyt niin hyvin..
Tuukka - Tasainen ja siisti piirrosjälki, viivavarjostus toimii. Itse tykkään enemmän vähän ohuemmista viivoista tosin.. Kuolema on jo hieno, tykkään värityksestä.
Jarmo - Huh, Jarmon mustavalkoiset lassotyöt iskee. (Joskin ensimmäinen toista enemmän.) En tiedä mikä näissä on, mutta yleensäkin hyvintehdyt mustavalkotyöt henkilökohtaisesti miellyttävät enemmän kuin keskinkertaiset värilliset. Hiirestäkin on näköjään vielä jossakin hyötyä..

Myös lohari näyttää hienolta, joskin voisi olla vähän terävämpi (vielä).
Tero Mäntylä - Kartta on erittäin onnistunut ja talokin, vaikka vähän huteron oloinen

toimii. (Itse en osaa piirtää minkäänlaisia rakennuksia, kunnioitan kaikkia jotka osaavat..)
Luikuri - Mukavan rento ja 'sarjakuvamainen' tyyli. Vähän liikaakin joskus.

Olen itse enemmänkin anatomian kannalla, mutta tuntuu että nykyään ei osata oikein piirtää tasaisella laadulla. Luikuri näyttää hallitsevan sen, joskin voi olla että johtuu tyylistä..
J. Vehnä - Olen aina tykännyt tyylistäsi, rennonpaa saa hakea. En tiedä olenko saanut vaikutteita omaan tyyliini sinulta, ja jos en, ainakin toivoisin että olisin.

Varsinkin vesiväritys loistaa sarjakuvissasi.
FreakyMike - Armeijakaverini itse asiassa pyysi minua suunnittelemaan feenix-lintu -tatuoinnin itselleen, tuli sinun tribaalistasi mieleen. En ole oikein tribaaleista koskaan pahemmin välittänyt, mutta nuo sinun kaksi ensimmäistä ovatkin epäsymmetrisyydessään parempia. Joskaan en kyllä haluaisi noista mitään nahkaani.
Eppu - Hienoa lyijykynätyöskentelyä! Naama on omistajansa näköinen. Mutta missä sitä valkoista puuväriä on käytetty?
Markku Myllymäki - Ehkä hieman liian yksinkertaistettu jälki (realistisemmalle sarjakuvatyylille) minun makuuni. Yksityiskohtaisuutta ja vähän anatomian korjausta (ehkä myös vähän rennompi ote työvälineeseen?) niin supersankarisarjakuvapiirtäjä sinusta tulee.
Hazart - Hämikset ovat hyvin onnistuneita, varsinkin niin nopeasti tehdyiksi.. Supersankarisarjakuvissa tosin asennot ovat yleensä (vieläkin) ylikorostetumpia, varsinkin mitä Hämyriä olen keikkumassa nähnyt. Mutta realistisempaan harjoitteluun kelpaavat. Komiaa kyllä, joo. Jälkimmäisestä tyylistä tykkään enemmän, mukavan persoonallinen tyyli ja onnistunut yksinkertainen väritys. Ukkelit ovat vielä parempia, alimmainenhan on Hercules, hei!

Tulee ihan Disneyn piirroselokuvat mieleen..
Wilpuri - En tunne Anna Paguinia, joten en osaa sanoa näyttääkö itseltään, mutta en tykkää huulista. Jotenkin ilmapallomaisen näköiset ainakin tuossa väritetyssä versiossa..

Silmätkin kaipaisivat ehkä ripsiä? Tykkään enemmän varittämättömästä.. Muuten ihan toimiva, hyvä harjoituspiirros.
Minkxu - 'Robot' on tyylikäs, ja 'robotrobot'issa on hauska idea, mutta muut ovatkin sitten jo pelottavia..
Tuuk42 - Siivet eivät oikein sovi hahmon tyyliin, mutta muuten hieno kuva.
Welzu - Olet yksi lempipiirtäjistäni täällä.. Sinun lyijykynäilysi roxx mutta jotenkin tussatut vesiot eivät enää ole niin hienoja. Tussailuun tarvittaisiin ehkä samanlaista rentoutta kuin luonnosteluun? Mistä saa maailmankuulun Welzun tuotoksia ostettua, perhana?!
O.K. - Huh, digimaalauksesi ovat ammattimaista jälkeä. Myytkö vähän kärsivällisyyttäsi minulle, tarvitsisin sitä hyvinkin reilusti.. Sue Sidessa tukka erityisesti plussaa. (Itse en osaa piirtää hiuksia edes mallista..)
Zabbo - Paljon parempi tausta kuin aikaisemmin. Susi on hyvin kehittynyt matkan varrella. Näin se etenee!
Kai Saarto - Erittäin onnistunut kuva ensimmäiseksi Wacom-räpellykseksi. Itselläni on ollut piirtoalusta jo melkein vuoden, mutta en ole saanut edes sitä ensimmäistä aikaan. Mutta tiedän miten vaikeaa se on..
MMikael - Vähän lattea on sotilas kyllä, varsinkin tuo rintapanssari näyttää ihan pahvinpalalta.. Kirvesta pitävä peukalo on vähän oudosti, ainakaan en itse pitäisi kirvestä noin. Ei parhaimpia kuviasi, mutta kotisivullasi on joitakin erittäin hienoja maalauksia.
Leo Lehtinen - Liukuväreistä en todellakaan hirveämmin perusta, mutta idea on hauska. Tästä on hyvä jatkaa.
Hanna - Kuten olen aikaisemminkin sanonut, hieno tyyli. Väritys varsinkin. 'Sukupuu' on yksinkertaisesti aivan mahtava.