Varmasti sukupolven juttu mutta huomaan itsekin nykyään yli 40-vuoden keräilyn jälkeen todella helposti sortuvani siihen vaihtoehtoon jos saa kaikki kerralla.
Ruuduista yksittäisinä ostettujen numerojen jälkeen ostin kolme kertaa lähes täyden sarjan että sai täyden ja lähes täydellisen sarjan. Sitten omasta mielestä täydellisen sarjan luin ensimmäisen kerran ja myin sen heti pois reilulla tappiolla. Samoin on käynyri monen sarjan kanssa johon etsin puuttuvia numeroja kymmenien vuosien ajan. Mielenkiinto häviää täyden sarjan ja ensimmäisen lukukerran jälkeen vaikka se olisi ollut se tärkein sarja siihen asti.
Minä en pysyt luopumaan mistään. Kaikki sarjakuvat, jotka olen ostanut, niin ne on ja pysyy hyllyssäni. Tämä varmaan johtuu siitä, että aikanaan lapsena...minun mutsilla oli tapana muutton yhteydessä harventaa sarjakuvakokoelmaani kovalla kädellä. Se korpesi niin paljon silloin.
Leffapuolella esim. DVD, joka ei enää toimi...niin sekin on edelleen hyllyssä....onhan siinä kivat kannet.
Ilmankos mulla on tavaraa aika paljon.
Vanhemmat kun menee viemään sorttiasemalle tavaraa...kysyvät multa ihan pilanpäiden aina, että onko minulla jotain pois heitettävää...no ei ole. Vaikka 2 PS3-konsoliakin lojuu rikkinäisenä kapissa....niistähän voi saada varaosia mun kolmanteen Pleikkariin, jos se hajoaa.