No on minulla ja monilla muillakin myös kolmoskirja.
Strippien laatu on heikko myös HS Kirjojen kahdessa ensimmäisessä kirjassa, mutta kaikkein huonoin kolmannessa. Paino ei pystynyt painamaan parempaa, koska Bulls tarjosi Sanomalle niin surkean aineiston. Näitä kirjoja ei olisi kannattanut julkaista.
Myös suomennos noissa Bullsin stripeissä oli heikko, mutta sitä teoksen toimittaja paranteli itse. Olin hänen kanssaan sähköpostiyhteydessä ja kuulin taustoista.
Tarjouduin lainaamaan 90-luvun Hesareista leikkaamiani strippejä kolmanteen kirjaan ja postitinkin ne Helsinkiin, mutta niitä ei voitu käyttää. Tarkkaa syytä ei sanottu, mutta se kai liittyi tekijänoikeuksiiin. Ainakaan suomennosta ja tekstausta ei olisi voitu käyttää sellaisenaan. Toki olisi ollut myös työlästä skannata stripit ja muokata stripeistä mm. paperin toiselta puolelta näkyvät sotkut pois.
On kummallista, miten sarjojen välittäjä Bulls kadotti digitalisaation tulon myötä parempilaatuisen Kirby-aineistonsa ja pystyi tarjoamaan vain sekundaa.

Jalavan kirjoissa strippien laatu on aivan eri tasoa. Tosin minulla on Hesarin strippejä, joissa on parempi laatu kuin Jalavan uusimmassa kirjassa.