Oletit kaiken aivan oikein. Olen tähän menessä vaan piirtänyt joko levy sylissä tai tasaisella pöydällä, mutta ajattelin kokeilla kaltevaa työ pöytää. Raha-tilanne ei ole paras joten ja tykkään väsätä kaikkea, niin miksikäs ei voisi rakentaa itse.
Laittakaa lisää ohjeita, voi kokeilla tehdä eri tavoilla.

EDIT: Tämän tyylinen olisi hakusessa.
Voinkin tässä kertoo miten ite tein ton...
Eli ekana sahasin kaikki nuo jalat (mun pöydän jalkojahan ei siis voi säätää).
Sitten laitoin ne yhteen puristimilla, ja höyläsin ja hioin ne prikulleen saman kokosiksi.
Sitten sahasin levystä sen pöytälevyn. (Tuossa vaiheessa kannattaa ennen pöytälevyn sahaamista kattoa, että jaa tilaa lokerikolle yms.
Sitten hioin levyn, siis siitä pinnasta ja reunoista.
Sen jälkee mallasin vielä sitä niihin jalkoihin.
Sitten vaan liimaat ne jalat siihen pöytään, kannattaa käyttää siinä tukia, mullakin on jalkojen vierillä semmoset puupalikat.
Kannattaa antaa kuivua sen kauan ja rauhassa, että varmasti tulee kestävä.
Sitten, se lokero jos semmosta joku ajatteli tehdä.
Sahaa vanerista suikale.
Laita se suorakulman avulla suoraan sen pöytälevyn sivun alle, niin että noin 5 cm jää sinne pöytälevyn alle ja loput jää sitten yli sinne reunaan.
Jos oot oikeekätinen niinkun mä, niin laita se levy pöydän vasemmalle puolelle ja jos vasenkätinen, niin oikeelle puolelle.
Nyt sitten piirrät sen pöytälevyn avulla viivan siihen suikaleeseen, eli viivan toiselle puolelle jää noin 5 cm, ja toiselle sitten enemmän.
Nyt sitten leikkailet vanerista niitä palasia ja muotoilet siihen sen lokerikon niin, että mikään pala ei mene sinne viivan toiselle puolelle.
Liimaa se sit kiinni siihen pöydän sivuun tiukasti.
Varotan vielä et se viivan siinä suikaleessa PITÄÄ olla suora, koska muuten homma menee päin....
Aika sekavat ohjeet taitaa olla, mutta koita saada selvää