Tässä minun työnurkkaukseni. Valitan kuvan huonoa laatua.

Piirustuspöydän kourussa on kaikki yleisimmät työvälineet (lyijykynä, kumi, viivotin ja muutama tussi). Pöytään olen liimannut työn alla oleviin projekteihin liittyviä kuvia ja mm. käsikirjoituksen.
Vasemmalla on siirrettävä hyllykkö, jossa on sekalaista paperitavaraa ja mustepullot. Oikealla on pieni kirjahylly, jonka päällä on sitten loput työvälineet (tusseja, siveltimiä jne.).
Tietokone (ei valitettavasti kuvaa) on pöydällä vastapäätä piirustuspöytääni (eli takana, jos piirrän). Se on yleensä erinäisen paperitavaran peittämä ja erittäin epäerkonominen. Lisäksi tuolla seinällä, jossa on punainen verho on olohuoneen ikkuna ja siitä loistaa sellainen auringonvalo, että ei ihmekään, jos väritykset on joskus (ja useamminkin) pielessä.
Tietokoneen työpöytä noudattaa samaa sekavaa linjaa. Minulla on kaikki työjutut (sarjakuvat, piirrokset, tekstit, nettisivut jne.) yhdessä pääkansiossa, joka on sitten täynnä alakansioita ja ne puolestaan omia alakansioitaan. Itse työpöydällä on myös lukemattomia kansioita, jotka liittyvät työn alla oleviin projekteihin...
Multa ei siis saa mitään hyvää vinkkiä, miten mukavuutta voisi parantaa (paitsi tyyliin "älä tee näin"). Mutta enhän ole ammattilainenkaan.