11
Toimintasarjakuvat / Vs: Supergirl Maailma
« Uusin viesti kirjoittanut Reima Mäkinen 25.06.2026 klo 10:58:34 »Hesarin juttu oli minusta ihan ok. Eläkeläinen ja freelanceri Römpötti keskittyi siinä enemmän taustoittelemaan kuin kirjoittamaan kyseisestä Sinisalon ja Kämpen sarjakuvasta. Jopa kuvanäytteitä oli kiitettävästi. Sivun juttu on näkyvyyttä, jota ei koskaan ole liikaa.
Näin nyt eilen kyseisen kirjan myös luonnossa. Se vaikutti piirroksiltaan paremmalta kuin mitä oletin tämän ketjun perusteella. Surullista vaan, että ns. sarjakuvia, siis muuta kuin nostalgiaa, tulee Egmontiltakin julki vain leffakytköksinä.
Näin nyt eilen kyseisen kirjan myös luonnossa. Se vaikutti piirroksiltaan paremmalta kuin mitä oletin tämän ketjun perusteella. Surullista vaan, että ns. sarjakuvia, siis muuta kuin nostalgiaa, tulee Egmontiltakin julki vain leffakytköksinä.

Tuoreimmat viestit