11
Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot / Vs: Supergirl (2026)
« Uusin viesti kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi tänään kello 08:25:24 »Veli: Kirjoititpas myönteisesti Supergirl-leffasta! Monet lukemani englanninkieliset ja suomenkieliset arvostelut ovat valitettavasti teilanneet sen lyttyyn – niin varmaan teki otsikon perusteella myös Jamozin äsken antama videolinkki, johon en tutustu sen tarkemmin spoilerivaaran takia. Esimerkiksi Aki Lehti Muropaketissa kirjoittaa, että elokuvalla ei ole juuri mitään yhteistä Woman of Tomorrow -sarjakuvan kanssa. Hän pitää elokuvaa pahasti epäonnistuneena. Myös Lobo ja CGI-Krypto haukutaan tuolla. Ihan kuin olisitte katsoneet eri teoksen.
Myös pikkuisen positiivisia arvosteluja löytyy netistä englanniksi, mutta en ole nähnyt yhtäkään, joka antaisi edes ”hyvä miinuksen” eli esimerkiksi kolme ja puoli tähteä viiden tähden skaalalla. Tuntuu siltä, että keskimäärin Masters of the Universe on selvästi tykätympi filmi: vaikka tietenkin jotkut kriitikot haukkuvat senkin, siitä kuitenkin monet fanit pitävät. Menen katsomaan MotUn tänä viikonloppuna. Olen harmissani, sillä toivoin Supergirl-leffan olevan hyvä.
Kirjoitit kyllä kiinnostavasti Karan traumasta. Luulisi tosiaan, että tytöllä, joka tempaistiin pois Kryptonilta 12-vuotiaana, on vaikeuksia sopeutua elämään Maassa. Käsittääkseni tätä asiaa ei pohdittu lainkaan vuosikymmenten takaisissa Terästyttö-sarjakuvissa. Heikkouksien takia Terästyttö on samaistuttavampi kuin Teräsmies.
E: Typo.
Myös pikkuisen positiivisia arvosteluja löytyy netistä englanniksi, mutta en ole nähnyt yhtäkään, joka antaisi edes ”hyvä miinuksen” eli esimerkiksi kolme ja puoli tähteä viiden tähden skaalalla. Tuntuu siltä, että keskimäärin Masters of the Universe on selvästi tykätympi filmi: vaikka tietenkin jotkut kriitikot haukkuvat senkin, siitä kuitenkin monet fanit pitävät. Menen katsomaan MotUn tänä viikonloppuna. Olen harmissani, sillä toivoin Supergirl-leffan olevan hyvä.
Kirjoitit kyllä kiinnostavasti Karan traumasta. Luulisi tosiaan, että tytöllä, joka tempaistiin pois Kryptonilta 12-vuotiaana, on vaikeuksia sopeutua elämään Maassa. Käsittääkseni tätä asiaa ei pohdittu lainkaan vuosikymmenten takaisissa Terästyttö-sarjakuvissa. Heikkouksien takia Terästyttö on samaistuttavampi kuin Teräsmies.
E: Typo.

Tuoreimmat viestit