91
Muut sarjakuva-aiheet / Vs: Näytä ja kerro: Hauskin sarjakuvaruutu
« Uusin viesti kirjoittanut Timo Ronkainen 14.03.2023 klo 17:53:45 »Salaa Rauski kuitenkin haluaa.
Timo
Timo
91
Muut sarjakuva-aiheet / Vs: Näytä ja kerro: Hauskin sarjakuvaruutu« Uusin viesti kirjoittanut Timo Ronkainen 14.03.2023 klo 17:53:45 »Salaa Rauski kuitenkin haluaa.
Timo 92
Sarjakuvien ostaminen ja keräily / Vs: Divareista« Uusin viesti kirjoittanut Timo Ronkainen 14.03.2023 klo 17:52:31 »Fennica. Muuttanut sinne keskustasta jo jonkun aikaa sitten. Kun vain muistaisi käydä.
Timo 93
Kotimaiset sarjakuvat / Vs: Suursarjakuva Mannerheimista« Uusin viesti kirjoittanut Lurker 14.03.2023 klo 17:35:10 »Menihän se maalinauha poikki! Sitten vielä Kupliille ”feissariksi” niin menee tuo ylätavoitekin!
94
Kotimaiset sarjakuvat / Vs: Suursarjakuva Mannerheimista« Uusin viesti kirjoittanut Mikael Mäkinen 14.03.2023 klo 17:26:54 »Onneksi olkoon, minimitavoite saavutettu! Nyt on mesenaatti toiminut mainiosti suomalaisen sarjakuvan apuna!
95
Divari: Myydään ja ostetaan / O: Tarzan lehtiä vuodelta 1978 tai koko vuosikerta« Uusin viesti kirjoittanut luuna 14.03.2023 klo 15:31:42 »Siinähän tuo ja kuntoa saisi olla vähintään K3 verran.
Jos löytyy koko vuosikerta niin aina parempi! 96
Aku Ankka ja kumppanit / Vs: Aku Ankka -sarjakuvalehti« Uusin viesti kirjoittanut jarkkopatiala 14.03.2023 klo 15:27:11 »Asiat menevät eteenpäin, vettä virtaa Ankkajoessa ja emansipaatio tämän Kääk!-episodinkin tiimoilta siis etenee. Odotan mielenkiinnolla mitä tapahtuu, jos IL:kin on jo ruvennut kyselemään asiasta...
Itse tosiaan seuraan kvaakista mitä tapahtuu, ja kiittelen ilolla infosta, kuten tuossa jo ylläkin muistaakseni tein. Tällä kertaa haluaisin erityisesti kiittää Timoa toissapäiväisestä AA:n omat nurkat-tekstistään. Vähän reipas 43 v. on sen verran pitkä aika, että kun ulkomuistilta olen siteerannut "Ja jos eläimet vanhenisivat, mitä lukemista jäisi nykylukijoiden lapsille", niin se originaali olikin sitten näköjään "Ja jos eläimet vanhenisivat, niin mitä lukemista riittäisi nykyisten lukijoiden lapsille?" Ja se mitä Timo kyseli siitä muistojen kultaamisesta ajan toimesta: Joskus. Niin väittäisin. Aika kultaa joskus muistot, mutta ei aina. Tuo omanurkkalainen tekstinpätkä oli minunkaltaiselleni tyypille kultaa silloin, ja se on minulle kultaa nyt. Maailma on muuttunut; Kekkosen dementoituminen on vähemmän kortilla kuin Lintilän työhuonebaarikaappizydeemit, peruskoulun 3 lk.n enklanninopuksessa tuskin lukee enää "a red indian" - noiden varhaisten omien nurkkien aikoihin siellä luki niin! - ja Roope Ankan sukupuu on toki täsmentynyt. Niin niin, niinpä niin. Olen jopa arvostanut Don Rosaa taiteilijana silloin joskus, kun hänen taiteensa toi minulle mieleen enemmänkin sukupuita kuin hautakiviä. Tosiaan, kiitos Timo siitä että löysit nuo vanhat kultakimpaleet tänne. Saisikohan niistä oppia vaikka sen Kääk!-läpyskän tekemiseen tai johonkin? Tässä kohdassa minun on muuten taas krooninen pakko tuoda krooninen toisinajattelevuuteni esille: Tykkään uusinnoista. Älkää nyt lyökö, pyydän. Tai jos lyötte, niin älkää kovin kovaa, armoa anon. Ja sitä kääkkilehteä tosiaan voisi alkaa kehkeyttämään jotenkin johonkin suuntaan. Kun tuossa juuri käytin nimitystä "läpyskä", niin voisiko vaikka mietiskellä, että miksi se toisille sitten on tiiliskivi, voisiko joku toimituksen apulaisen avustaja viraapelihomminaan piirtää one/off-periaatteella uniikin ainutkertaisen 12345-sivuisen erikoiskääknumeron, voitaisiinko uusinnoista julkisesti tykkäävä Jarkko-niminen tyyppi kaulia julisteeksi sen uniikkinumeron väliin, ja niin edelleen, ja niin pois päin. Tällaista. Täytyy mennä ottamaan lääkkeet. Morjens! 97
Divari: Myydään ja ostetaan / M: Spider-Verse ja Superior Spider-man tpb« Uusin viesti kirjoittanut Oiksteri 14.03.2023 klo 14:27:44 »Myydään kaksi erittäin hyvässä kunnossa, kerran luettua Spider-Man sarjakuvakokoelmaa. Kirjat ovat pehmeäkantisia. Säilytetty auringolta suojassa hyllyssä. Pientä kulumaa mitä nyt on syntynyt hyllyssä pitämisestä.
Spider-Verse complete collection tpb, (638 sivua) 40eur Superior Spider-Man complete collection vol 1,(512 sivua) 40eur Molemmat yhteishintaan 70eur https://www.huuto.net/kohteet/spider-verse-ja-superior-spider-man-sarjakuvakirjat/578522370 98
Manga ja anime / Vs: One-Punch Man« Uusin viesti kirjoittanut Hege 14.03.2023 klo 14:23:08 »Näköjään auttaa kun täällä purnaa niin kaupan hyllyt täyttyvät, nyt löytyi paikallisestakin. Tämä kai myy melko hyvin, jos hyllyssä oli perus kaksi riviä eli 16kpl niin omani poimiessa jäljelle jäi 6kpl.
99
Sarjakuvien ostaminen ja keräily / Vs: Divareista« Uusin viesti kirjoittanut warthog 14.03.2023 klo 14:11:11 »Helsingin Hämeentieltä (lähellä Haapaniemenkatua) löytyi hyvä divari. Hyvä valikoima, kohtuuhinnat. Nimeä en muista.
100
Aku Ankka ja kumppanit / Vs: Aku Ankka -sarjakuvalehti« Uusin viesti kirjoittanut Darth Mika 14.03.2023 klo 13:49:12 »olen itse ollut siinä käsityksessä että jos tilauksen lopettaa ei sitä saisi heti tilattua uudelleen tarjoushinnalla. Jostain jäänyt käsitys että olisi pitänyt olla taukoa 3kk tilauksessa ja olisi joutunut kaupasta ostamaan sitten 3kk numerot. Asia ei kuitenkaan näytä olevan noin. Näillä hinnoilla täytyy varmaan itsekin alkaa lopettamaan tilaus ja tilaamaan uudestaan heti. Jos jollain muullakin on ollut samanlainen käsitys kuin minulla ja selvyys asiaan tullut nyt niin saattaa lisääntyä tuo tilausten lopetus ja heti uudelleen tilaus kun säästö on kuitenkin jo lähes satasen vuodessa.Oon jo useamman vuoden lopetellut ja uusinut tilauksen...ei ole ollut mitään 3 kk karenssia. Olisiko Sanomilta valehdeltu tossa jutussa ettei väki rupeisi kikkailemaan. Tietysti puhelimessa kuulostaa vähän siltä aina, että eivät oikein tykkää mun tyylistä...mutta tyhmä maksaa liikaa...näin se vaan maailma makaa! |