Inventoin tuossa juuri Pahkasikani, niitä pitäisi olla kaikki paitsi ekat seitsemän jotka tehtiin vahakopiokoneella Eduskunnan kirjapainossa vai miten se nyt oli. Mutta siis, huomasin ihmetyksekseni että minulta puuttuu yksi numero, nimittäin numero 33 eli 1/88. Voisiko joku skannata tai näyttää sen kannen jos löytää sen jostain? Tietäisin onko se minulla ja onko se vain kateissa/lainassa/varastettu vai onko se sellainen numero jota minulla ei ole koskaan ollut. En kyllä usko sitä kun eka numeroni oli 1/86 ja siitä lähtien olen ostanut jokaisen Pahkan. Tilasinkin sitä välillä mutta piti lopettaa tilaus kun Paretskoi lähetteli "tilaajalahjana" uusintapainoksia lehdistä joita minulla oli jo. Samoin Pahkasika alkoi mennä siihen että ilmestyi kolme numeroa vuodessa ja yksi uusintapainos. Viimeinen numerokin on aika myyntiartikkeli, paitsi nyt kannen kohdalta jossa on (onnesta) itkevä nainen.
Mutta siis, jos jollain on se helposti niin olisi kiva nähdä. Se 1/88 siis. Tai voi sitä kuvaillakin jos ei jaksa/pysty skannata.