Author Topic: Vi(i)lauta varpaankyntesi  (Read 64115 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MMikael

• Jäsen
Re:Vi(i)lauta varpaankyntesi
« Reply #240 on: 16.05.2004 klo 16:11:12 »
Tää alkaa olla niin, niin rankka threadi ... löytyy runsaasti niin loistavia töitä, että!!
Oisko aihetta pätkästä paisuva säie ja alkaa uusi, "Lisää kynsiä - part 2."??

Itse asiassa tämä on jo jarko... eli part 3. No ihmiset tykkää näyttää ja vertailla tuotoksiaan.

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Reply #241 on: 16.05.2004 klo 16:44:39 »
Tuukan työt olivat yksinkertaisesti hyviä. Kehoittaisin kuitenkin välttämään tuollaisia osittaisia viivavarjostuksia (joihin itsekin välillä sorrun) esim. narrikuvan kengissä.
Juu. Tuo jäi itseäkin vaivaamaan. Sitä se teettää, kun ei luonnostellessa mieti kuvaa loppuun asti ja piirtää mitä mieleen juolahtaa  :(
Konekäsi on muuten pirun hieno. Itseltä ei tuo tietokoneella värjäys suju oikein ollenkaan  :)

Jounin miekkamies on oikeasti upea. Hyvä etten tuolilta tippunut  :o
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Jouni Ahola

• Jäsen
« Reply #242 on: 21.05.2004 klo 00:00:56 »
Kiitoksia kommenteista.. Jostain kumman syystä motivoivat minua näin hurjalla neljän päivän vapaalla piirtelemään ja maalailemaan lisää kakkaa..

Ihanko tavallisella hiilellä teit? Sellaisia ohuita pötköjä?

Joo, tavallista, kovassa käsittelyssä katkeavaa hiiltä. Joskin siis haluan tähdentää että nuo ääriviivat on silti tehty tusseilla, eli en ainakaan itse pääsee niistä hiilen käyttämiselläkään eroon.. :)

Jounille plussapointsit uudesta tyylistä

:o Juuri kun surin sitä että en ikinä onnistu (uskalla) kokeilla mitään uutta. :)

Jounin miekkamies on oikeasti upea. Hyvä etten tuolilta tippunut  :o

Ei kai nyt sentään..?

ana

• Jäsen
« Reply #243 on: 24.05.2004 klo 12:19:27 »
Heh, olen taas vähän tippunut kärryiltä (sen siitä saa kun ei foorumeissa käy pariin viikkoon).
Joten puhelen (jälleen) itsestäni.
Onhan sitä pari sarjakuvaa tullut tehtyä, muttei mitään kovin ihmeellistä. Mutta törkeästi nyt käytän Kvaak-sivustoakin mainostilana, ja ilmoitan että minulla sekä ystävälläni on heinäkuussa näyttely Oulun Kansainvälisessä toimintakeskuksessa Toppeliuksessa.
Käykää katsomassa jos osutte kohdalle. Näyttely kestää siis koko heinäkuun.

Järkevin sarjakuva jonka olen valmiiksi saanut on tämä:
http://www.virhe.org/teos.php?nick=ana&kategoria=kuva&id=2604

Ja ehkä inside hömppää täynnä oleva deviant art postaus:
http://www.deviantart.com/view/7468873/
ja jatkoa tälle
http://www.deviantart.com/view/7468886/

Käykää nauramassa mahtaville englannin kielen taidoilleni ;)

O.K.

• Jäsen
« Reply #244 on: 24.05.2004 klo 21:32:01 »
You and I have some unfinished business...

Tai "I" nyt pääasiassa. Tässä ketjussa oli aikanaan lohikäärmeaihe, ja päätinkin kalliin aikani hukkaamiseksi piirtää teitille semmoisen ja laittaa sen sitten vieläpä tähän jo, voisiko sanoa, vanhentuneeseen ketjuun. kröhöm.

Lohikäärme ja sen bestis, Celtic warrior Bud W. Eiser

Pahoittelen syvästi, etten ole muiden töitä ehtinyt viime aikoina kommentoimaan, se toivottavasti korjaantuu. Tätä kyseistä työtäni saa halutessaan viilata, mutta tuskin sitä lähden suuntaan tai toiseen muuttamaan, kun tämä oli hieman altapoisperiaatteella tehty alun perinkin.

Kiitän.

Hanna

• Jäsen
« Reply #245 on: 24.05.2004 klo 21:49:25 »
Lohikäärme ja sen bestis, Celtic warrior Bud W. Eiser

Kiva sixpack ;)
Tyylillesi uskollinen kuva eli siis toisin sanoen loistotekele. En tiedä että voisko noi ukon jalat olla hieman lihaksikkaammat, lihasta kun sillä näyttäisi muuten olevan enemmänkin. Lohikäärme on hyvän värinen, tuon värisiä ne varmasti olisivat jos oikeasti olemassa olisivat. Voisko sen kieli olla hieman punaisempi (verisempi?) ja vähän pidempi...? Hienot noi läpikuultavat kaulanikamat!
Klik klik --> Sarjisblogini

O.K.

• Jäsen
« Reply #246 on: 26.05.2004 klo 22:57:35 »
Kiitos Hanna. "Tyylille uskollinen=loistotekele". Tuo oli kyllä ihan parasta. *punastuu*
Muistin taas: Hyvän piirtäjän huonosta erottaa tasainen laatu, ei ne yksittäiset hyvät tekeleet ja onnistumiset. Siihenhän sitä pyritään. Tasalaatua kuin suomalainen grillimakkara.  ;)

Viilaukseen: joo, reidet voisivat olla hieman jykevämmät, säärissä on paksujen saappaiden takia jo paljon "volyymia". Kieli :P ei voi millään olla pitempi ja punaisempi. Ei sitten millään. Usko mua.  :) Lohikäärmeitä on ollut olemassa ja ne OVAT olleet juuri tuon värisiä. Varsinkin Pohjanmeren lajit. Kaukoidästä löytyy muita värejä. ;)

Jouni Ahola

• Jäsen
« Reply #247 on: 27.05.2004 klo 14:01:51 »
Syöksyin tässä taasen uusien maalausvermeitteni kera vesivärimaalauksen ihmeelliseen ja uskomattoman addiktiiviseen maailmaan, uuden vesivärimaalausoppaan ystävällisellä avustuksella.. Ja perhana, kulutin koko lomani siihen.

Tänne sekä tuonne 'Kvaak-sarjakuva-aiheeseen' on tullut pirusti hienoakin hienompaa tavaraa josta olisi pitänyt pistää kommenttia kehiin. :(

Lupaan yrittää ehtiä kommentoimaan ensi velvillä, omille töillenikin kun olen saanut niin paljon palautetta että meinaa itku tirahtaa. :)

Sitä ennen, tällainen, jos jotain sattuu kiinnostamaan:
Farscape

Julisteentapainen maailman parhaasta scifisarjasta. Meni kyllä pieleen, joskin värit on jotenkuten niinkuin pitääkin.. Crichton ei kyllä ole oma itsensä tässä. :D

Kuitenkin, kirjoittelemisiin.

O.K.

• Jäsen
« Reply #248 on: 28.05.2004 klo 15:50:28 »
Minä suitsutin muistaakseni joskus aikaisemminkin Jounin vesivärittelyä, mutta se ei estä minua jatkamasta. Jounilla on oikeanlainen ote työvälineeseen, joka on pirun vaikea hallita eikä kerta kaikkiaan käy kaikille. Julisteessa päät vinksottavat anatomian kannalta hieman ja valaistus on maalattu hieman töksähtävästi, mutta värin käyttö muuten ja laveeraukset ovat hienosti onnistuneita! Jotkut kohdat kylläkin hipovat ylityöstetyn rajaa, mutta värit säilyvät silti kirkkaina. Teitkö sinä tähdet peitevalkoisella vai maskaamalla?

Itsekin diggailen vesivärejä, hankin juuri hieman paremmat entisten "tokmannivärien" tilalle. (Jösses miten kalliita ovat!) Pitäisi taas alkaa uudestaan treenaamaan, maalasin Wasserfarbella viimeksi viime kesänä...

O.K.

• Jäsen
Mitä piirretään?
« Reply #249 on: 03.06.2004 klo 17:28:04 »
HUH! Nyt on pääsykokeetkin ohi, joten autuas kesäloma koittaa. Hmm. Mitäpä tekisin?...

Hmmm....

Kas kummaa. Nyt keksin! Sitähän voisi vaikka PIIRTÄÄ!  ::)

Eli siis:
Mitä me piirtäisimme foorumilaisten iloksi?
Keksikää mielenkiintoisia aiheita, toteutetaan niitä porukalla, jos viitsitään. (Hazart ainakin on messissä, eikö niin? ;) ) Aihe voisi olla myös esim. sellainen virikkeellinen tekstipätkä tms...

Tässä ketjussa meillä oli tuota aiheen mukaan piirustelua aiemminkin (vampyyrit, intiaanit, lohikäärmeet...) Voitaisiin pyhittää tämä tästedes kokonaan sille. Kynsinnässä ja raatelussa pidetään omat aiheet, täällä yhteiset, jookosta? Ei viitsi kuitenkaan uutta threadia tämän takia aloittaa. Muutenkin jo niin täyttä... :)

Kehitelkääpä vaikka jokin synkemmän puoleinen aihe, nyt on itsellä ainakin tullut noita kivakivajuttuja piirreltyä ihan liikaa. :D

Okei? Kiitoksia!  8)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:Mitä piirretään?
« Reply #250 on: 03.06.2004 klo 17:51:58 »
(Hazart ainakin on messissä, eikö niin? ;)

HAHAHAHA! Niinpä niin... Itseasiassa sain sarjistyötarjouksen eräästä lehdestä ja sinne pitäisi tehdä ja lähettää luonnoksia. Taitaa viedä kaiken aikani tulevina päivinä.

(Paitsi, jos keksitte oikein hyvän aiheen tietenkin...)

8)

Leo Loikkanen

• Guest
« Reply #251 on: 03.06.2004 klo 19:30:01 »
vedetään Scott McCloudit ja tehdään sarjakuva tittelin pohjalta. Mun ehdotus on

Viinaralli F1

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #252 on: 03.06.2004 klo 20:50:59 »
Eikös tuo kynsintää och raatelua -ketju ole tälle jatkoa... menee sekavaksi jos on kaksi tällaista saman moista ketjua käytössä...
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Reply #253 on: 03.06.2004 klo 21:49:40 »
Onhan se. Eli jatketaan kehuskelua siellä.

"Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää (tai on, mutta kommentointi loppu)"