Kirjoittaja Aihe: Dragon Ball  (Luettu 55742 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

whisper shadow

• Uusi jäsen
Re: Dragon Ball
« Vastaus #120 : 25.02.2006 klo 21:04:52 »
mops kaikki dbz fanit! 
mielestäni dragonball on iha OK sarja mutta minua tahtoo jurppia se että se alkaa pikkuhiljaa toistaa itseään saaga saagan jälkeen!...  onko juku teistä tahtonut huomata samaa vikaa?
olen kovin pahoillani jos loukkasin jotakuta!!
mielestäni se on ainoa ikävä piirre kyseisessä sarjassa

ps.anteeksi ynseyteni yritän taas löytää paremman puoleni jostain kotini uumenista!   

Marsumestari

• Jäsen
« Vastaus #121 : 25.02.2006 klo 21:20:05 »
Lainasinpa kirjastosta neljä ekaa pokkaria. Alapäähuumoria on huomattavasti enemmän kuin nykyään, mikä paikoin toimii paremmin kuin ylipitkät taistelut mutta ei sitä oikein kuitenkaan osaa hirveästi kaivata. Piirrustustyylikin on hieman muuttunut, esim. silmät olivat alussa Bulmalla enemmän vinohkoja soikioita, kun taas nykyään ne ovat kaksi pystyssä olevaa puoliympyrää.

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #122 : 02.03.2006 klo 18:03:20 »
Voiko enään mistään saada numeroita 1-4 UUTENA??? Käytetytkin kelpaavat, mutta kurjan kunto on ehdottomasti oltava hyvä, mikäli joku myisi sen.
Ilman dragonballia ei olisi hauskaa

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #123 : 14.03.2006 klo 14:45:10 »
Tiedän lopputuloksen mutta en sano koska moni ei varmaan halua tietää. Mutta oma kysymykseni on, että onko noita DBZ (huomioikaa Z) jaksoja 276 vai 277. Itselläni sellainen tilanne, että koneelta löytyy kaksi 065 jaksoa eri nimillä, mutta kuitenkin eri jaksoja. Etsin googlesta, mutta siellä ilmoitetaan vain jaksosta nimeltään Gohan Attacks ja sitten dbz omilta sivuilta ilmoitetaan että Piccolo the Super-Namek. Onko jollain tietoa että miten nuo numerot menevät ja jos jaksaa/viittii/uskaltaa laittaa kaikkien dbz jaksojen nimet järjestyksessä. Arrival Of Raditzista alkaen minulle sähköpostiin niin olen todella kiitollinen vaivautuneelle. Siis vain jos tietoa on... emailini: jhm.raatikainen@luukku.com

Qsibää

• Jäsen
« Vastaus #124 : 14.03.2006 klo 15:14:24 »
Ne on sen takia eri nimillä kun japanilaiset teki 291 jaksoo ja amerikkalaiset leikkas niitä ja teki 276 jaksoa.

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #125 : 15.03.2006 klo 16:12:32 »
Mutta kun katsoin niin Piccolo the Super-Namek on Gohan Attacksista seuraava jakso. Miten tämä on mahdollista.

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #126 : 16.03.2006 klo 10:18:48 »
Selvä. Asia valkeni minulle ja olen siitä hyvin kiitollinen. Siispä Jaksoja on periaatteessa 276 ja toisaalta 277... :D

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #127 : 17.03.2006 klo 18:11:53 »
Mahtaako kukaan tietää, että saako DBZ:hin suomenkieliset tekstitykset jostain? Jos saa, niin voisitko ystävällisesti kertoa mistä?

Janze

• Uusi jäsen
« Vastaus #128 : 18.03.2006 klo 11:39:12 »
Pyydän anteeksi jos kysymykseni oli epäselvä, tarkoitan siis kun koneellani on englanniksi kaikki dbz jaksot, mutta en ole löytänyt niihin suomennoksia, niin kysyinkin, että tietääkö kukaan saako sellaisia mistään?

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #129 : 21.05.2006 klo 18:30:30 »
mops kaikki dbz fanit! 
mielestäni dragonball on iha OK sarja mutta minua tahtoo jurppia se että se alkaa pikkuhiljaa toistaa itseään saaga saagan jälkeen!...  onko juku teistä tahtonut huomata samaa vikaa?
olen kovin pahoillani jos loukkasin jotakuta!!
mielestäni se on ainoa ikävä piirre kyseisessä sarjassa

ps.anteeksi ynseyteni yritän taas löytää paremman puoleni jostain kotini uumenista!   

Ethän toki. Kyllähän se on HIUKAN noin, mutta ainoa huono asia minun mielestä nyt on ne subin ääninäytteliät. Niitä en kohta kestä.... ARG!
Mutta ei minulla muuta............
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Dogfani

• Jäsen
  • Moi! Ette pääse minusta näin helpolla eroon!
« Vastaus #130 : 25.05.2006 klo 12:01:47 »
tää on vanha juttu, mutta kirjotan kuitenkin. Kaikkihan tietää et Dragoball on tullut kauppoihin. Silloin kun se otettiin myynnistä niin jäi pieni juttu epäselväks. Kun pedofilia on kielletty maailmassa, niin miksi Suomi sitten otti sen myyntiin, jos siinä tosiaan sitä pedofiliaa oli. Mutta meikä ei millään usko, että siinä sitä oli. :-\
Eikö kaikkien pitäisi rakastaa toisiaan? No,ei väkisin...

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #131 : 25.05.2006 klo 13:26:26 »
Miranda, pedofilian määritelmä on kultuurikohtainen. Kaikkihan tietävät että se on lasten seksuaalista häirintää, ja tuntuu hyvin yksinkertaiselta... mutta mitä se on käytännössä?

Tässä kohtaa Suomen mediassa tartuttiin "nuori nainen/vanha mies" lankaan. Tyttö taisi pokkarin mukaan olla 16-vuotta, joten laillista se oli.. mutta hyvin harva joka pokkaria arvosteli luki sen kokonaan, ainoastaan vilkaisi sivun jossa oli se kuuluisa kohtaus.
Mutta silti ajatus oli suomalaisten mielestä arveluttavaa, joten pahasti kävi.

Vastaavasti amerikkalaisten mielestä lasten ja aikuisten yhteiset saunahetket saattavat tipahtaa samaan "pedofilia"-kastiin, jos joku sattuisi sielläpäin jotain vastaavaa suomalaista (elokuvaa/sarjakuvaa) satuttaisiin myymään.

Kulttuurieroja.

Ness

• Uusi jäsen
« Vastaus #132 : 30.05.2006 klo 17:36:00 »
DRAGON BALL on hyvä manga. Mut hölmöä on se et sitä tulee vaan 42 numeroa (kait) perhana! :'(

Qsibää

• Jäsen
« Vastaus #133 : 30.05.2006 klo 20:16:46 »
Miten niin vaan 42. Mun mielestä se on aika pirun paljon.

neko

• Vieras
« Vastaus #134 : 04.06.2006 klo 20:45:17 »
Dragon Ball on siis niin idiootti manga että anime!