Kirjoittaja Aihe: Dragon Ball  (Luettu 55695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meuhkaantuja

• Vieras
Re: Dragon Ball
« Vastaus #90 : 23.07.2005 klo 15:20:47 »
Täs ois linkki yhtenn hauskaan Dragon Ba ll peliin mulle se on aika vaikee
http://www.newgrounds.com/portal/view/202087

Don

• Vieras

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #92 : 28.07.2005 klo 21:29:33 »
Mulla ei ole Dragonball- mangaa muuta kuin joskus vuonna ketsuppi lukunäytteeksi ilmaiseksi jaettu ohut läpyskä, enkä ole nähnyt animea kuin korkeintaan puoli jaksoa (Jos sitäkään). Mutta toki ostaisin osan yksi jostain jos eteen sattuisi, mutta niitähän ei myydä eikä paineta enää missään? En haluaisi aloittaa viidennestä osasta... Tosin minulla ei ole mitään tarvettakaan mutta, mutta... olisihan se kiva kartoittaa "kokoelmaa"/lukukokemuksia.
Hei hei.

Ghaassas

• Vieras
Re: dragon ball.jaksojen loppuminen
« Vastaus #93 : 09.08.2005 klo 23:04:52 »
dragon ball:in kaikki osat on hyviä mut mitä sit tehää ku ne loppuu ku en usko et enään ne niitä lisää tekee enkä tiiä sitä parempaa animee
Ryhdyt kunnon kansalaiseksi ja lopetat moisen animehöpötyksen (ja tosiaan, kirjoitustapaakin olisi hyvä muuttaa [http://www.co.jyu.fi/~np/misc/nimimerkkiopas.html]). Tuhoon ja tuomioon moinen johtaa, anime siis.

Dragon Ball on muuten meikäläisestä tylsästi piirretty.

Pelimies

• Jäsen
« Vastaus #94 : 10.08.2005 klo 12:01:46 »
Goku muuttuu siis supersaiyalaiseks ekan kerran ehkä 27 kirjassa..

VALVOJA: Poistin aika monta Pelimiehen viestiä, kun niissä ei ollut mitään sanottavaa.

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #95 : 29.08.2005 klo 20:35:45 »
ei jaksa lasten sarjikset kiinnostaa  :-X sitä paitsi siinä vaan tapellaan, tapellaan ja tapellaan lisää. eikä siinä ole mitään pääjuonta...
« Viimeksi muokattu: 30.08.2005 klo 14:21:55 kirjoittanut locke »
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #96 : 30.08.2005 klo 11:15:20 »
Ja eikä haittaa kirjoituksen oikeaoppisuus, edes omassa tekstissä?

Poistin Pelimiehen viestin, koska spoilasi niin pahasti tulevaa ilman mitään tageja. Tarkemmin ajatellen olisin voinut pistää sen spoileritagien sisään, pahoittelen.

-P.

Pelimies

• Jäsen
« Vastaus #97 : 30.08.2005 klo 21:13:22 »
Vähä köyhää ku ei saa kertoo mitä tulevaisuudes tulee tapahtumaan...Mitäs välii sil on jos kirjottaa tulevaisuudest.....?????????

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #98 : 31.08.2005 klo 21:12:19 »
Ei p*rkele ku se tulee niin aikasi oon sillon koulus... >:(

Jaa, että teillä käydään ihan pyhänäkin koulua :)

ja mistä jaksosta. kaveria varmana huvittais tietää?

"Supersuosittu animesarja Dragonball Z jatkuu Subtv:ssä su 18.9.

Subtv toteuttaa animefanien hartaan toiveen syyskuussa! Japanilainen animesarja Dragonball Z jatkuu Subtv:ssä sunnuntaina 18.9. klo 10.00. Sarjaa nähdään aina sunnuntaisin tuohon samaan aikaan.

Subtv on hankkinut sarjaan 168 uutta jaksoa. Jaksot on puhuttu englanniksi ja tekstitetty suomeksi. Dragonball Z jäi Subilla tauolle viime jouluaattona ja sarja jatkuu nyt suoraan siitä: vuorossa on siis 4. kauden jakso 124 (Unwelcome Discovery). Dragonball Z:n keskeisimmässä roolissa on Goku, joka ystävineen taistelee avaruuden pahoja voimia vastaan. Mitä Bulma, Vegeta, Trunks, Piccolo, Krillin ja kumppanit keksivät androidien taltuttamiseksi Gokun ollessa edelleen huonossa kunnossa?

Lue lisää sarjasta:
http://www.tv.com/index.php?type=2&show_id=1904&sect=episode_guide&season=4&pg_episodes=1

Uutisen lähteenä toimii lehdistötiedote joka on julkaistu muokkaamattomana. Lähettäjä Kaisa Herlevi / SubTV"

from: http://forums.animeunioni.org/viewtopic.php?t=2717
« Viimeksi muokattu: 31.08.2005 klo 21:16:33 kirjoittanut Laurel »
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Pelimies

• Jäsen
« Vastaus #99 : 01.09.2005 klo 20:44:59 »
oho sillon onki sunnuntai... Mut  en nää sitä silti ku mä meen aina vkloppusin mökille eikä siel näy subtv... tai sit jonku pitää aina nauhottaa se..

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #100 : 01.09.2005 klo 22:19:09 »
Dragon Ball Z JATKUUUU!!! olen seonnut täysin. ihanaa kun se jatkuu taas! ;D :D ;)  Hyvä SUBI!!! DBZ:n jatkuminen tuo minulle iloa elämässä joka ikiselle päivälle! :D pahoittelen että olen hullu/mielipuoli  :P olen vain liian ilosella päällä! ;D
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Bado

• Vieras
« Vastaus #101 : 08.09.2005 klo 21:14:47 »
Ainoo paska juttu et ku ne ei ala alusta Siis sillein et ekana
Dragonball
Sit
Dragonball Z
Sit
Dragonball Gt

Ite oon nähny Jokaisen jakson mitä on maailmaan tullu
mutta myös ihan kiva et ne alkaa taas alusta.. Mut tosiaan huono juttu on se ku ne ei näytä sitä kun Goku on lapsena =( Eli Pelkkä Dragonball

Mangamies

• Uusi jäsen
  • Haxing Haxing...
« Vastaus #102 : 10.09.2005 klo 19:48:17 »
Voiko Suomalaisesta Tilata Dragonball Kirjoja...? (kysynpähä Vaan)
« Viimeksi muokattu: 10.09.2005 klo 21:42:42 kirjoittanut Mangamies »

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #103 : 14.09.2005 klo 21:31:26 »
Voiko Suomalaisesta Tilata Dragonball Kirjoja...? (kysynpähä Vaan)

Kyllä voi ja tässä säikeessä on mainittu muutama muukin paikka mistä mangaa voi tilata.

Poistin tästä säikeestä juuri lähemmäs kymmenen viestiä enkä edes uskaltanut kurkata sivuja 10 ja 11 kauemmaksi. Taitaa olla pienen saarnan paikka.

Huom!

Ennenkuin kirjoitat yhteenkään viestiketjuun yhtään mitään, voisit edes vilkaista mitä muut ovat säikeeseen kirjoitelleet. Nytkin oli useampi kysymys siitä alkaako Dragonball subilta vaikka Laurel tuossa parin viestin päässä hyvin tyhjentävästi on asiasta kirjoittanut ja linkkejäkin tarjoillut omatoimiseen lisätiedon hakuun.

Sitäkin voi oikeasti pohtia kuinka paljon muita kiinnostaa kuulla että sinusta Dragonball on ihan kiva ja olet lukenut sen ja sen osan tai omistat nämä ja nuo osat. Paljasta kirjahyllysi sisältö mieluummin vaikka Sarjakuvakokoelmasi-ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2005 klo 21:34:30 kirjoittanut kaltsu »

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #104 : 08.10.2005 klo 17:43:47 »
Tuli vielä mieleen että mistä sen Akira Toriyaman piirrä mangaa voi ostaa kun täällä pohjoisessa sitä ei löydy, vaikka kissojen ja koirien kanssa ollaan haettu. ???
Vaikka näin sen helsingissä suomalaisessa kirjakaupassa, mutta täältä ei siis TOSIAANKAAN LÖYDY!!!! :'( Murr...
Gan <3 Sayako
(c) Dina