Kirjoittaja Aihe: Dragon Ball  (Luettu 56745 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meuhkaantuja

• Vieras
Re: Dragon Ball
« Vastaus #105 : 09.10.2005 klo 16:26:15 »
Tuli vielä mieleen että mistä sen Akira Toriyaman piirrä mangaa voi ostaa kun täällä pohjoisessa sitä ei löydy, vaikka kissojen ja koirien kanssa ollaan haettu. ???
Vaikka näin sen helsingissä suomalaisessa kirjakaupassa, mutta täältä ei siis TOSIAANKAAN LÖYDY!!!! :'( Murr...

Katso vaikka ärrältä siis R-kioskilta

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #106 : 09.10.2005 klo 17:06:30 »
ne on mylvitty jo mutta ei sieläkään ole? voih. milloin ne on tullut muualle myyntiin? sen kyllä tiedän että ne ois pitänyt tulla myyntiin syyskuussa mutta ei löydy... :'( kiitos kumminkin.
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #107 : 09.10.2005 klo 17:07:31 »
<snip>Vaikka näin sen helsingissä suomalaisessa kirjakaupassa, mutta täältä ei siis TOSIAANKAAN LÖYDY!!!! :'( Murr...

Pätkän sanoin, asiahan ei minulle kuulu mutta...
...miksi et herran tähden sitä sitten ostanut sieltä kirjakaupasta, jos sen kerran siellä näit?

Ja lopettakaa jo nyt muutenkin nämä höpinänne. Kvaakin lukijoita ei varmaankaan muutenkaan kiinnosta Gokun vertaa, onko joku ostanut jonkun lehden vai ei ja onko se jonkun kylän R-kioskilla tänään tai eilen.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #108 : 09.10.2005 klo 17:33:08 »
ne on mylvitty jo mutta ei sieläkään ole? voih. milloin ne on tullut muualle myyntiin? sen kyllä tiedän että ne ois pitänyt tulla myyntiin syyskuussa mutta ei löydy... :'( kiitos kumminkin.
Voit myös mennä Suomalaisen kirjakaupan nettisivuille ja etsiä sieltä tuon kirjan (löytyy tekijän nimellä, kun menee eka tarkennettuun hakuun ja Tekijä kohtaan pistää sen nimen). Sitten sen kirjan voi sieltä tilata ja ne voi toimittaa sen vaikkapa lähimmälle ärrälle. Paras keino on kuitenkin mennä ensin sinne lähiärrälle ja kysyä kirjaa (kannattaa ottaa mukaan tekijän nimi ja kirjan nimi) myyjältä ja pyytää häntä tilaamaan sitä sinne myyntiin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Dina

• Jäsen
« Vastaus #109 : 31.12.2005 klo 21:36:47 »
Viime Dragon Ball (28) manga oli ihana kun suosikki hahmoni näkyi siinä. mutta saman tien kuolikin :'( (Freeza ja Kuningas Cold olivat ne suosikit) Trunks oli julma kun tappo ne... todella julmaa.... Gokukin on hengissä ihme... huumoriiaa löytyi jonkin verran.
Niin ja saatiinhan sitä Android  saaga käyntiin. jihuu! ollaan vain kolmen kirjan jäljessä tv sarjasta.

Ihanaa Subtv alkaa näyttää DBZ lauantaisin ja sunnuntaisin!!!!! :D :) ;)
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Dina

• Jäsen
« Vastaus #110 : 07.01.2006 klo 16:32:04 »
Nythän on jo uusi DBZ tullut jo kauppoihin ja sitä oli taas ilo lukea. ;D Manga menee koko ajan parempaan suuntaan. ja oho! siinä oli ENSIMMÄINEN kirosana! ihmeellistä. Goku parkaa rääkättiin jälleen ja tällä kertaa ressu sairastui. On se Vegeta vaan niin ilkee kun se meni vielä ressua potkimaan. :'(
Plösö ja Kurppa pääsivät riehumaan ja toisen tie oli aika lyhyt. Vegeta oli siistin näköinen Supersaiyalaisena. jotenkin parempi kuin Goku.

Niin ja pitäähän se anime jakso myös arvioida. se oli yhtä hyvä kuin kaikki muutkin jaksot. mutta tässä ei vain mittään maatakaatavaa tapahtunut. Cellin huudot olivat ... hauskoja. varsinkin kun toisen suu aukesi ihan mukavasti.... :P heh. 16 oli hauskaa lintuja katsella. ressulla vain puoli päätä puuttuu.

Ps. Olenlo ainoa tällä foorumilla jolla ottaa päähän Dragon Ball Z ääninäytteliät?? ne on kyllä hirveät! ne entiset oli tuhat kertaa paremmat. >:( Vanhemmat ja " oikeat" ääninäytteliät takas!!!!
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Qsibää

• Jäsen
« Vastaus #111 : 10.01.2006 klo 16:25:17 »
Määkin vihaan niitä ääninäyttelijöitä ja sitä alkutunnaria, mutta oli mulla asiaakin. Tietääkö joku onko dragonball GT:stä tehty mangaa, sillä Akira Toriyamahan on tehny DB:seen ja DBZ:taan perustuvat mangat, muttei DBGT:hen.

Dina

• Jäsen
« Vastaus #112 : 10.01.2006 klo 17:21:31 »
DBGT: hen ei ole mangaa... Akira Toriyama on vain suunnitellut hahmot siihen, eli minkä näkösiltä ne näyttää "vanhempana," mutta muuten Toriyama ei ole siihen kajonut.
Näyttääköhän Subi joskus alkuperäisiä DBZ jaksoja. se olisi upeeta...
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Suzume

• Uusi jäsen
« Vastaus #113 : 10.01.2006 klo 18:59:45 »
Tietääkö joku onko dragonball GT:stä tehty mangaa, sillä Akira Toriyamahan on tehny DB:seen ja DBZ:taan perustuvat mangat, muttei DBGT:hen.

Saat sen kuulostamaan siltä, että Akira Toriyama olisi tehnyt mangat animen pohjalta. Asiahan on päinvastoin, eli animet perustuvat Toriyaman mangaan.

Qsibää

• Jäsen
« Vastaus #114 : 11.01.2006 klo 16:51:04 »
Sori, piti ainakin kuulostaa (tai pikemminkin näyttää) siltä mitä Suzume kirjottaa.

Dina

• Jäsen
« Vastaus #115 : 17.01.2006 klo 19:25:35 »
viime viikon lopun jaksot olivat todella mahtavia. ainakin hauskoja ne olivat, jos ei muuta. Vegetan maito kommenttti oli hauska. trunksilla on vissin tylsää kun vain seisoo paikoillaan eikä saa tehä mitään jos ´isi´ ei anna lupaa. Cell raasua vain heitellään milloin minnekkin ja ressu senkuin yrittää voitta Vegetan. ei sillä taida olla mitään mahdollisuuksia....
Gokulla ja Gohanilla on hauskaa aikakammiossa, huppiä ja loikkia, sinne tänne.

Hitsit.... eihän tänne kukaan muu kirjoita kuin minä.... no, ihan sama.....
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Vastaus #116 : 17.01.2006 klo 19:29:32 »
joo toivottavasti dragon ball ei lopu se on paras  ;D
Valitettavasti se loppuu, Kalle hyvä numeroon 41 tai oliko se 42?
Olenpas minä näsäviisas.
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

Dina

• Jäsen
« Vastaus #117 : 22.01.2006 klo 13:37:17 »
Vihaan sanontaa: kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Tämän viikonlopun jaksot oli hauskoja. Ainakin tämä sunnuntain. Repesin monta kertaa nauramaan kun Trunks ja Vegeta löivät toisiaan ja Vegetan kommentti: Ethän sinä tahdo rakasta isääsi lyödä... Tai jotenkin noinhan se sano. Krillin oli hauska kun ajatteli: Älä tuijota minua noilla koiranpentu silmilläsi. aaaw, suloista. Cell muuttuu Perfectiksi. Jihuu!! Tätä ollaan jälleen ootettu. Cell kun oli semmonen pusuhuuli että.... No ens jaksossa nähdään Cellin pärstääkin. Fihii!
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Dina

• Jäsen
« Vastaus #118 : 29.01.2006 klo 10:50:12 »
eilinen jakso, meni siihen kun näytettiin Cellin ympärillä olevaa voima kenttää, tai miksi sitä kutsutaan. mutta Krillin parka alko märisemään ja hyökkäsi Cellin kimppuun. ja tämä ei hievahdakkaan.... katselee vain käsiään.... siistiä... no jaksossa ei tapahtunut paljoa mitään. mutta en olisi voinut jättää väliin :D
Tämän päivän jakso oli myös hyvä, mutta piirretty huonosti. Jotenkin koin Deja´vun tästä jaksosta, sillä pahis lentää (tässä tapauksessa hyppi) karkuun ja Vegeta tykittää ki-ammuksilla. samhan oli Friezan kanssa. Cell oli kyllä suloinen kun se loikki niillä kallioilla. niin ihana, varsinkin ne siivet.....
Gohan näyttää oudolta ssjinä.... en nyt ole vielä tottunut lyhyt hiuksiseen Gohaniin, joten en kommentoi siitä sen enekpää.
Cell kuulosta ihan siedettävältä, ainakin parhain tähän asti.... ^.^
Trunks peeveli kun ei auta isäänsä, no saapa kaveri ansionsa mukaan. mutta silti.... *heiluttaa Cell-lippuja* Hakkaa se Cell!!! Voita Vegeta!!!
Ja jälleen odotamme kuusi päivää seuraavaan DBZ jaksoon.
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Dina

• Jäsen
« Vastaus #119 : 19.02.2006 klo 15:15:37 »
 molemmat jaksot olivat aivan mahtavia, paitsi edelleen ääninäytteliät repivät korvani hajalleen. ja mikä oli kauhein ääninäytteliä tällä kertaa? No sehän oli Gohanin ääninäytteliä!!! onko se tyttö joka puhuuu aina kun Gohan avaa suunsa?!!

lauantain jaksossa oli hauskaa seurata Z-ryhmäläisten elämää. ja tätähän sai myös seurata tänkin päivän jaksossa. mutta yrittikö #16 katsoa koiran pentu ilmeellä  Krilliniä että tämä auttaisi häntä?
Cellillä oli hauskaa. teki hienon taistelu areenan. no jaksojen nimet oli taas päin hevon kukkua.
 sunnuntain jaksossa Cell jatkoi riehumista, meni tv asemalle ^^ varmaan Mutenroshille tuli trauma kun Cell tulee kesken hänen lempi ohjelmaa rellestää. ai niin! se kissa oli niin suloinen... aaw. Entisten ääninäytteliöiden kanssa Bulman paikalle tulo oli aivan mahtava mutta ne on nyt menneet ja pilanneet sen kohan! *läppäsee itseään* ei saa koko ajan mollata! ei kukaan jaksa lukea kommentejani jos aina toistan itseäni. mutta oliko teistä Vegetan lihakset jotenkin... oudot? No rumat ne ainakin oli.

No kaikesta huolimatta molemmat jaksot oli piirretty hyvin.
Gan <3 Sayako
(c) Dina