Panin tällaista palautetta SanomaMagazinesille:
"Kävin tiistaina 12. joulukuuta noutamassa paketillisen Carl Barksin Koottuja. Paketointi näytti luvattoman kevyeltä, mutta (päinvastoin kuin olen saanut lukea muualta)sisältö ja päällinenkin olivat täysin vahingoittumattomat.
1. kehitysehdotus: Jotta säästyisitte vyörynomaisilta palautuksilta, lisäätte kuplamuovia tai vastaavaa lähetyksen ympärille.
Monet asiat itse Koottujen sisällöstä ovat makuasioita ts. väritys, tekstaustyyli jne. Mutta, MUTTA, kuka on ollut laaduntarkkailijana ja/tai asiantuntijana painopuolella Egmontilla??
Keräilijä, joka odottaa laatua viimeisen päälle, saa varautua lähes shokkiin katsoessaan läpi kaikkien tarinoiden vallitsevaa KARKEALAATUISTA pikselöintiä!! Joku asiaatuntematon voisi luulla Barksin olleen todella huono viivankäyttäjä!
Olen antanut kertoa itselleni, ettei kyse ole edes kustannuksista, vaan nimenomaan asiantuntemattomuudesta ja paremman tiedon puutteesta.
2. kehitysehdotus: Jos ette suoranaisesti PYRI siihen, että sievoinen osa tilaajia jättää keräämisensä ensimmäiseen postitukseen, niin teette asialle jotain! Minä EN laske leikkiä! Äänenpainot ovat sellaisia pitkin nettifoorumeita, että voi Sanomille tulla ikävästi takkiin tästä projektista, jos ette nöyrästi rupea laatutalkoisiin.
Ensimmäinen erä on jo menetetty kaiketi(Ellette sitten paina uutta erää halukkaille savotan päälle. Toki uudesta maksusta!), mutta jatkolle ehkä ehtisitte vielä tehdä paljonkin.
Huolestunein terveisin, ************* "
Ei ne yleensä kovasti huomioi yksittäistä inisijää, mutta jos sinne pikimmiten tömisisi muutama sata vali-valia, niin joku voisi vielä kai ehtiä viemään asiaa niille, jotka asioita sössivät.
Illodiini